Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: De Gast op maart 15, 2025, 17:53:43
Wie je er ook neerzet er is niemand zo creatief om de spits te bereiken.

Heeft in mijn ogen voornamelijk te maken met ingespeeld zijn. Het minuten wat wij daadwerkelijk met een spits hebben gespeeld in de punt is nog minder dan een voorbereiding.

Bens

Gefeliciteerd Balk met je gele kaart de volgende wedstrijd weer aan de kant.

sunderland

Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 17:41:03
Tsja, Uithuilen en opnieuw beginnen. De competitie is nog niet gespeeld.
zo ist . Vergeten en verder. Tis wel slechter dan slecht

papier

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:54:21
Nee, daar ging het niet om.
Waar haal je dat uit dan.

Bedoel het juist om je punt mbt commentaar op V Mullem te onderschrijven. Hem lekker zoeken terwijl Smand en Galvez hier eerder in hadden moeten grijpen dan V Mullem.

zeewolde

Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:55:39
Gefeliciteerd Balk met je gele kaart de volgende wedstrijd weer aan de kant.
jammer dan , super instelling en dat hadden er meer mogen hebben vandaag. Inclusief een aantal toetsenbordridders hier

fred

Snel de koppen weer omhoog en dezelfde kant op.
Laat dit een incident zijn.

Op naar de playoffs  |:)

EdsjeSCC

Collectief falen, totale offday en dat zag je na een kwartier spelen eigenlijk al

NRG

Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 17:56:50
zo ist . Vergeten en verder. Tis wel slechter dan slecht

Misschien komt dat ook door de tegenstander. Volendam is gewoon beter.

Harry L.

Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 18:01:06
jammer dan , super instelling en dat hadden er meer mogen hebben vandaag. Inclusief een aantal toetsenbordridders hier

Is toch gewoon onnozel man, is de zoveelste keer. Er zijn nog meer wedstrijden, deze was toch
Al kansloos verloren.

Stiens

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:55:09
Precies!!
En dus mullem maar weer afkraken.

Ik geef mijn mening over een oliedomme actie, dat dit toevallig van Mullem betreft kan ik niks aan doen. En ja, in eerste instantie had er back moeten staan. Maar een CV kan vervolgens rugdekking geven. Dat hij het dan op zo?n manier oplost vind ik niet heel handig. Jij schuift het vervolgens op de scheidsrechter. Daarover verschillen we dan van mening, dat kan op een forum. Maar als van Mullem zijnde moet je een scheidsrechter nooit in deze positie brengen. Je weet dat er een grote kans is dat er gefloten gaat worden. Zeker door deze scheidsrechter.

Poetser

Citaat van: fred op maart 15, 2025, 18:02:34
Snel de koppen weer omhoog en dezelfde kant op.
Laat dit een incident zijn.

Op naar de playoffs  |:)

Zo ist. Niet te lang over in zitten.

Volendam 2 maatjes te groot vandaag.

D.H.Skolten

Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten  8P) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.

sunderland

De Gast

Ook maar weer even een handvol kansen nodig om misschien eens een goal te maken.. zo komen we er wel.

fred

Prima verdedigd door v. Mullem !!!!!

Voorkomt toch even mooi de 5-0