Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: De Gast op mei 15, 2025, 07:09:36
Als het wiel nu nog moet worden uitgevonden..

Anderzijds moet Henk verrassen morgen want anders wordt het 90 min. lang kijken naar een worstelend Cambuur dat er niet doorheen komt en er kansloos uit vliegt.

Voor dat scenario vrees ik dus ook.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op mei 15, 2025, 10:18:59
Narthy prima speler maar net een Diesel. Hij begint heel sloom en alles op 1 tempo en vooral ook heel voorzichtig. Ook in Denbosch waar hij na 30 minuten pas meedeed en toen 15 minuten de beste op het veld was.
Lijkt soms ook net alsof die er niet helemaal bij is met zijn hoofd. Beetje een dromer, heeft wel een heerlijke techniek.

Bankzitter

Hij is niet complementair aan Diemers ( en Souren).
Diemers verlengen en het team zo inrichten dat hij voorin beslissend kan zijn.

michello

Citaat van: carlo de leeuw op mei 15, 2025, 10:32:49
Tis indd niet om aan te gluren. Toch denk ik dat Henk de Jong  al snel zag (bijna onderaan rechterrijtje) dat deze selectie te matig en wisselvallig/ balvast was. Wat bij de tegenstanders vaak beter verzorgd was. En dus een enigszins taaie en saaie ploeg wat een 3e plek heeft opgeleverd. Tsja...zeg het maar. Ik vind het uiteindelijk toch wel knap!!

Het is eigenlijk onvoorstelbaar, want een vechtmachine zijn we ook niet. Wat wel het geval is, is dat de selectie goed met elkaar overweg kan. Tenminste volgens mij is er wel een klik met elkaar.

beam

Citaat van: michello op mei 15, 2025, 12:19:11
Het is eigenlijk onvoorstelbaar, want een vechtmachine zijn we ook niet. Wat wel het geval is, is dat de selectie goed met elkaar overweg kan. Tenminste volgens mij is er wel een klik met elkaar.
We spelen net als Ajax en die heeft gister de deksel keihard op de neus gekregen. Zo laf als die voetballen. Goed in positie blijven niks weggeven en wachten op die ene kans en goal en dan consolideren. Maar er is geen hol aan om naar te kijken. Nou ben ik geen Ajax supporter en wat was ik blij met die goal in de laatste minuut. Heerlijk een keer geen lucky Ajax!
Nou hoop ik natuurlijk dat wij niet de deksel op de neus krijgen.

beam

Wat is nou onze speelwijze. Voetballende ploeg of een counterploeg? Het enige wat ik kan ontdekken is dat we door het midden willen voetballen en dat de tegenstander het daar vast zet. De meeste goals van ons komen vanuit een fout van de tegenstander. Voetballend lukt ons dat niet dit seizoen.we hebben in de as niet de spelers die goed genoeg zijn om dit voor elkaar te krijgen. Dus wensenlijst mijns inziens goede cv midmid en spits.

YellowBlue

We verliezen een potje en mensen willen plotseling een complete andere opstelling en/of systeem.
Het klopt, het is vaak niet om aan te gluren dit seizoen, maar de manier van voetballen heeft ons wel naar plek 3 gebracht.
Met wat meer geluk hadden we afgelopen maandag 1 of 2 keer gescoord, dan had het er wat anders uitgezien.
Vergeet niet dat het scoreverloop, een kolkend stadion wat voor de tegenstander is, een tegenstander die vrijuit voetbalt, de druk om te moeten presteren en een kurkdroog plastic veld allemaal niet helpen.
Het zal vast niet sprankelend worden en af en toe ouderwets billenknijpen worden, maar we pakken ze morgen in ?ns kolkende stadion op een prachtige grasmat!

Huizen

Pauwels erbij.
Hilterman inzetbaar.

Op naar de halve finale  :0= :0= :0=

Bernardo

Citaat van: YellowBlue op mei 15, 2025, 15:20:21
We verliezen een potje en mensen willen plotseling een complete andere opstelling en/of systeem.
Het klopt, het is vaak niet om aan te gluren dit seizoen, maar de manier van voetballen heeft ons wel naar plek 3 gebracht.
Met wat meer geluk hadden we afgelopen maandag 1 of 2 keer gescoord, dan had het er wat anders uitgezien.
Vergeet niet dat het scoreverloop, een kolkend stadion wat voor de tegenstander is, een tegenstander die vrijuit voetbalt, de druk om te moeten presteren en een kurkdroog plastic veld allemaal niet helpen.
Het zal vast niet sprankelend worden en af en toe ouderwets billenknijpen worden, maar we pakken ze morgen in ?ns kolkende stadion op een prachtige grasmat!

|:)

Arno A

Geoefend op penalties. Kan dat? Druk imiteren?

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!

Lore

Citaat van: Arno A op mei 15, 2025, 15:57:11

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!

Ik stel voor dat wij op de training de penalties laten nemen onder deskundig commentaar van onze mede-forumleden. Dan valt daarna het nemen van een penalty onder het toeziend oog van 14.000 supporters wel mee.

sunderland

Citaat van: Arno A op mei 15, 2025, 15:57:11

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!
Hilterman balk R?lke namen ze best. Narthy en kieftenbelt aub niet. Narthy staat zo dat ie um ook alleen maar in hoek kan schieten en dat ziet de keeper dus ook

Arno A

Dit waren de scores dit seizoen;

de Leeuw              3 uit 3
Diemers              1 uit 3
Hiltermann      1 uit 1

Afolabi               1 uit 1
Smit                      0 uit 1

zeewolde

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2025, 10:07:26
Smit 0 uit 2

Smit 0 uit 1, maar kreeg daar twee kansen voor  :proost