Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

4 augustus cambuur - NAC

Gestart door richard, juni 13, 2013, 08:50:03

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik heb het idee dat het middenveld op zich wel voldoende is, zag je de tweede helft ook wel.. Maar als die bal eens in de 16 van de tegenstander komt is er niet een killer...

punkman

Na 60 minuten pas de eerste echte kans (schot van Dijkstra niet meegerekend) was het echt te pover.
Werd inderdaad beter toen Ludoki, El Makrini en Hemmen erin kwamen.
Met mazzel pak je de winst nog met dat schot van Blijker of die kans van Bartho.
Maar vond hun 2 kansen groter.
Al met al te weinig.
En bijna vergeten de kans die Hemmen bijna kreeg.
Zullen toch denk ik met Ludoki, Hemmen en Makrini moeten beginnen.
Toen werd het een stuk(je) beter.

Synea

Ja het is inderdaad net hoe je er tegen aan kijkt.. Ik denk middenveld omdat de aanvallen die er waren uit een omschakeling kwamen waardoor de aanvallers van eigen helft afkwamen. Het bal bezit was op zijn hoogst 60% maar gemiddeld 50%-50%. Controle op het middenveld zoals in de jupiler league, maar geen beslissende pass of echt druk kunnen zetten.. 

Maar aan de andere kant, we hadden veel corners en daar kwam ook geen gevaar uit. Dus je komt ook aanvallend wat tekort.

Al ben ik benieuwd als dit team met de versterkingen wat op elkaar ingespeeld is, hoe het er dan uit ziet. Verdedigend vond ik het solide nu de rest |:) |:) |:)
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

piene hassus

Middenfeld speult anfallend niet goed, gien splijtende pass waar Barto op kan lope en gien steekbal foor Hemmen, dus toch Schokker op 10?

Galdiano

Citaat van: piene hassus op augustus 06, 2013, 18:35:34
Middenfeld speult anfallend niet goed, gien splijtende pass waar Barto op kan lope en gien steekbal foor Hemmen, dus toch Schokker op 10?

Met dijkstra in de basis weet je zeker dat er geen bal naar voren word gespeeld! Van Moorsel gewoon vlak achter Hemmen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Van Moorsel moet het spel voor hem hebben dus laat hem maar controlerend spelen. Opie heeft wel het overzicht en de steekpass. Barto moet slimmer worden en meer zijn lichaam gebruiken om het moment dat hij een duel aan gaat. Anders is het vaak balverlies.

Collingwood

Denk er aan dat het in principe alleen nog maar beter kan worden:

- Voor veel van onze jongens was dit de eerste wedstrijd in de eredivisie. Ze waren dus wat onwennig, en dat was vooral in de eerste helft duidelijk te zien, de tweede helft was al veel beter!
- We speelden niet in de sterkste opstelling in mijn ogen (met Lukoki, El Makrini en Hemmen op de bank).
- Het team is nog niet compleet, Jaliens, Ritzmaier en misschien nog wel iemand anders gaan er nog bij komen.
- Het team moet nog meer op elkaar ingespeeld raken, en De Jong en Lodeweges moeten hier en daar nog wat aan sleutelen.

Het bovenstaande in ogenschouw genomen vond ik de prestatie tegen NAC zo slecht nog niet, en heb ik veel hoop dat het dit seizoen goed zal komen.
Kalmte alleen kan u redden.

Synea

_O_
Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2013, 19:00:18
Denk er aan dat het in principe alleen nog maar beter kan worden:

- Voor veel van onze jongens was dit de eerste wedstrijd in de eredivisie. Ze waren dus wat onwennig, en dat was vooral in de eerste helft duidelijk te zien, de tweede helft was al veel beter!
- We speelden niet in de sterkste opstelling in mijn ogen (met Lukoki, El Makrini en Hemmen op de bank).
- Het team is nog niet compleet, Jaliens, Ritzmaier en misschien nog wel iemand anders gaan er nog bij komen.
- Het team moet nog meer op elkaar ingespeeld raken, en De Jong en Lodeweges moeten hier en daar nog wat aan sleutelen.

Het bovenstaande in ogenschouw genomen vond ik de prestatie tegen NAC zo slecht nog niet, en heb ik veel hoop dat het dit seizoen goed zal komen.

_O_

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

drg

Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 17:18:33
Jij ook al? Ik begin een steeds beroerder gevoel te krijgen van deze wedstrijd... Typisch 0-0 duel, matig niveau en een echt degradatieduel.. Vooral het totale gebrek aan stootkracht voorin :'(

Ach meid, hest slachtoffer hulp al belt?  :zweep

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 06, 2013, 23:19:59
Ach meid, hest slachtoffer hulp al belt?  :zweep

Ja, helaas konden ze me niet helpen. Ze hebben ook verzocht om nooit weer te komen...  l0l

Synea

inderdaad mooi verhaal... Maar dkv is dat niet dertig km verderop?

Treb

Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater

Eewal

Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater
:R

drg

Als der straks supporters van andere clubs zijn die ons daar op gaan beoordelen mogen ze per direct een enkeltje naar dichtstbijzijnde gesticht aanschaffen.

Zelfs bij dkv moeten ze weten dat geen hond op een vrijdag middag 330 kilometer gaat rijden  :R