Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

4 augustus cambuur - NAC

Gestart door richard, juni 13, 2013, 08:50:03

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater

Er zijn mensen die werken. Net vakantie hebben gehad en dus geen vrije uren op kunnen nemen.
MI-Sider for Life

Bernardo

Citaat van: Treb op augustus 07, 2013, 19:19:22
Ja leuk hoor allemaal, fantastische sfeer. Allemaal veren in de kont, helemaal in de belangstelling en vrijdag een leeg uitvak..  :_schater

Ga jezelf wel?

Gewoon belachelijk dat deze wedstrijd op een vrijdag is gezet, zaterdag of zondag was ik die kant wel even opgegaan!

Treb

Ach, we konden ook een vol uitvak mee naar Eagles een paar jaar terug op een vrijdagavond. Excelsior ook een vol uitvak plus honderden op de andere tribunes op een vrijdagavond. Ook 2 en een half uur rijden.

En nu opeens gaat er niemand want het is zo ver weg dit en dat..  l8l

Maar ik zal wel tegen zere scheentjes aanschoppen nu..
We hebben een fantastisch publiek, maar dan vooral thuis. Uit laten we het nog wel eens afweten behalve als er wat te halen valt. Dat is gewoon de realiteit.

Dokkumer

Nuance is jou vreemd in deze...
Deventer is ook net zover als Kerkrade... Excelsior ging om de titel

En om even te vergelijken Gunnn en jarrefean komen daar zeker wel altijd met 300 man op vrijdag?

Je bent zelf wel met alle 28 anderen in het uitvak te bewonderen?

Synea

Ja ik ga zelf ook niet, maar goed. toen het er met roda toen om ging was het ook lang niet vol..

Ik heb zelf het geld niet om deze rit te maken, vele anderen hebben dit probleem ook.. Ik maak de keuze om naar zwolle eagles en psv te gaan..

Wel jammer dat er niet veel heen gaan, maar begrijpelijk toch?
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Synea

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Dokkumer

Len Cantello

Ik hoop alle uitwedstrijden dit seizoen mee te pakken. Maar kijk vooral uit naar Go Ahead-uit, NAC-uit, Ado-uit en Feyenoord-uit.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Synea

Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2013, 20:34:23
En Grunnnnnnn dan? :P

Dit was chronologische volgorde van komende weken het leek me zo doelloos om de rest van van het seizoen op te noemen :y :_schater

0517

Wij zijn er niet bij ivm vakantie(s). Ga verder wel proberen de meeste wedstrijden mee tapkken. In ieder geval de auto-combi wedstrijden en aantrekkelijke bucomgi matches als Grunn, huhu, eagles, utrecht etc...

Cambuur123

No money voor deze wedstrijd  :|
Ik probeer dit seizoen wel naar Zwolle Deventer Amsterdam Rotterdam Groningen en Heerenveen te gaan... Dan moéten die uitvaltjes wel vol hoor!

Jules058

Mooi radio item op vi radio.sportverslaggever dennis van bergen spreekt over wat een mooie sfeer er in het stadion heerst, de cultuur en de haat jegens akrum sud.

Zeker een aanrader om ff te luisteren duurt ongeveer 5min.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder