Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

4 augustus cambuur - NAC

Gestart door richard, juni 13, 2013, 08:50:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ik had geen idee voor de wedstr of wij voetballend mee konden .Dat viel mij ook erg mee .Ik zag net Egels ook voetballen en die kunnen zeker ook mee .Word een loodzwaar seiz maar dat wisten we al

sunderland

Waarom word een handsbal bij dkv wel op de stip gelegd en hier niet .De bal had anders wel voor de goal gekomen

drg

Mooi man, dat gezeur van NAC over het veld, ze lopen er zowat om te janken dat ze 2 punten hebben laten liggen.

Cambuur LWD

Fotoverslag van een supporter van NAC

http://www.f7breda.nl./index.php?pid=fotosnac&seizoen=20132014&dir=413

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:16:34
Op wat afstandschoten na, niet een fatsoenlijke aanval of kans van cambuur gezien. Iedereen is blij met een puntje dus ik oek.

Maar als je gelijk met Hemmen en Lukoki was begonnen dan had je deze wedstrijd geheid gewonnen.

Barto wat een drama vandaag, werkt hard maar wat komt deze man tekort zeg, sjonge jonge jonge.

Lukoki en Leeuwin staken er ver bovenuit vandaag.

Snapte de wissel Makrini voor Van Moorsel ook niet helemaal. Puntje was kennelijk  heilig bij de ts. Nogmaals, met iets meer lef hadden we gewonnen.

Volgende week naar Roda, ben benieuwd!

Makrini ging naast dijkstra spelen bakker schoof door naar de 10. Feitelijk dus niks verandert.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 20:26:20
van Moorsel werd overlopen door Buis en Gilissen  dus logisch .En ik vind dat er wel lef was door de wissels Hemmen voor Dijkstra.Barto vond ik erg slecht wat ik hem niet kwalijk neem omdat hij niet beter kan .

Barto schoof terug naar de 10 en bakker ging naast makrini spelen. Feitelijk dus niks verandert.
Area 58

Yellow Army

Area 58

CambuurAmersfoort

De wedstrijd viel mij niet tegen. Ik heb in gedeeltes van de wedstrijd erg veel passie en strijd gezien en daar moeten wij het toch van gaan hebben dit jaar. Oebele speelde sterk, net zoals de invalbeurt van Lukoki. Er is alleen nog werk aan de winkel om de passes van de zijkanten ook daadwerkelijk als bruikbare voorzetten neer te leggen. En de corners zijn toch wel matig. Behoorlijk wat corners gehad, maar weinig tot geen echt gevaar.

En ja de sfeer...we kunnen altijd wel zeuren wat beter kan enz. maar ik heb genoten van een prachtig noord en eindelijk weer is een uitvak waar meer dan 3 ventjes en een zeug instaan. Ik geef toe het wordt een zwaar jaar, maar als we zulke wedstrijdjes in het vervolg af en toe naar onze hand kunnen zetten in Lwd en in uitwedstrijden soms een puntje meepakken dan ben ik van mening dat 16/17 een realistisch doel is(en stiekem hopen op meer). Ik hoop dat Roda en Groningen samen in ieder geval 3 puntjes opleveren en hopen op meer.

Dreet

Ze waren veul te timide man! Ze hadden gewoon veul meer lef tone mutten! Dat NAC was toch niks! Om Fritz Korbach te citeren: ze hadden de zakken aardappels van hun skouders gooie mutten!

Batsum

1e punt is binnen. Het glas is halfvol. Ik heb een team naar vermogen zien voetballen. Met de versterkingen die nog komen en het publiek als 12e man. Moet lijfsbehoud mogelijk zijn. Meer mogen we niet verwachten. Respect voor de inzet van de spelers vandaag.

Batsum

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 04, 2013, 21:39:12
En de corners zijn toch wel matig.

MATIG?? Gvd al jaren hopeloos slecht!!

Vanuit stilstand een bal niet fatsoenlijk voor de goal kunnen krijgen... ik vind het om te janken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 04, 2013, 18:32:58
gewoon een mooi puntje ,,vond vooral bijker erg goed was voor mij man off the match.,,hulde aan de ploeg ts en het publiek

Bijker was alleen de 2e helft goed, al het gevaar van nac kwam in de 1e helft vanaf de rechterkant met name de voorzetten. Hulde aan de ts??? Alles vanaf het middenveld ging terug......

wiekie1969

Citaat van: Dreet op augustus 04, 2013, 22:18:06
Ze waren veul te timide man! Ze hadden gewoon veul meer lef tone mutten! Dat NAC was toch niks! Om Fritz Korbach te citeren: ze hadden de zakken aardappels van hun skouders gooie mutten!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_