Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Ronnie tng op september 05, 2013, 20:14:38
Pfff trieste reactie!!!!  :zucht

Dat gezeik na 1000 verkochte kaarten met anti buscombi en anti uitkaart vind ik ook sneu.. kan je een reactie terug verwachten.. en ja, ik ben blij dat ik er heen ga, en nee een buscombi vind ik niet erg, behalve de ziekelijke prijzen.

pvanbuijtene

Citaat van: Ronnie tng op september 05, 2013, 20:16:25
Uitkaart verplichting was afgeschaft bij een buscombi, dit heeft precies 1 wedstrijd geduurd.

Ik ben het met je eens dat we naar 1 v/d mooiere uitwedstrijden dit seizoen gaan, maar wel met gemengde gevoelens!!

Toch een nuance;).. De afspraken die er gemaakt zijn moeten absoluut worden nagekomen... Van mij uit maakt de combi uitkaart en buscombi niet uit.. Als je ziet hoeveel mensen er wel niet een uitkaart hebben en niet mee gaan naar een andere combi heeft daar dus niet veel mee te maken toch, meer met de ziekelijke prijzen?
Wat is dan precies het erge aan uitkaart + buscombi?

pvanbuijtene

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 4m
Dik 1000 supporters hebben zich al ingeschreven voor de buscombi naar Heerenveen. Morgen gaan de laatste 200 kaarten in de verkoop! #heecam

Unknown

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 20:19:11
Toch een nuance;).. De afspraken die er gemaakt zijn moeten absoluut worden nagekomen... Van mij uit maakt de combi uitkaart en buscombi niet uit.. Als je ziet hoeveel mensen er wel niet een uitkaart hebben en niet mee gaan naar een andere combi heeft daar dus niet veel mee te maken toch, meer met de ziekelijke prijzen?
overdreven. Vroeger hoefde dat ook niet. Bij een buscombi is een uitkaart totaal overbodig

RotterdamLeeuwarden

Ik ben er niet bij ondanks SCC en uitkaart  ;( ;( ;(
Ik kon gewoon niet gemist worden op mn werk.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Sander Scc

Citaat van: Unknown op september 05, 2013, 20:44:49
overdreven. Vroeger hoefde dat ook niet. Bij een buscombi is een uitkaart totaal overbodig

Allemaal de schuld van Dokter Bibber (onze burgervader) en daar komt bij dat de wouten nog steeds gefrustreerd zijn over het stenen koppen.

Tis al 5 jaar rustig! Als een pedofiel zich 5 jaar gedraagt heeft ie nog meer vrijheid dan menig uitsupporter..  :R

AMF!!

pvanbuijtene

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 05, 2013, 20:56:11
Zijn nog 200 kaarten

Ronald

Ik denk dat het voornamelijk ligt aan de hoge prjjzen van een buscombi.
Ik ga elk seizoen met ongeveer 2 tot 4 wedstrijden mee. Gezien het feit dat ik 3 kinderen heb kan ik het me niet veroorloven om meerdere keren per maand rond de 40 euro te betalen om naar een wedstrijd te gaan alhoewel ik dat graag zou willen. Ik denk dat er meer mensen zijn die deze afweging moeten maken.

Al vindt ik wel als er is toegezegd dat de uitkaart komt te vervallen bij een buscombi dat de club dit ook na moet komen. Maar ja zoals de laatste tijd wel wat duidelijker is geworden is communicatie niet het sterkste punt van Cambuur.  Op Facebook krijgen de meeste mensen hetzelfde standaard antwoord op hun klacht of vraag met betrekking tot de prijzen van de combi. Als er al een serieuze inhoudelijke vraag wordt gesteld krijg je er geen antwoordt op. De volgende dag staat er op de site een statement wat totaal geen vertrouwen uitstraalt richting de supporters.

Ik weet niet in wat voor hoedanigheid de kvc zich in de discussie kan mengen, maar dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk gezien alle berichten op dit forum, twitter en facebook. Er is veel onduidelijkheid met betrekking tot de uitkaart en het tot stand komen van de prijzen voor uitwedstrijden.

Misschien een idee dat kvc en cc toch weer eens om tafel gaan zitten en hun krachten gaan bundelen in het voordeel van de supporters en ik denk dat zowel kvc en cc wat van elkaar kunnen leren.

Maar het mooiste is dat het uitvak van dkv ondanks de uitkaart en de prijs vol komt. Hopelijk wordt het daar een geweldig feest in het uitvak zodat die koffiedrinkende pepermunt vretende boertjes op hun kussentjes over een half jaar nog een pieptoon in hun oren hebben van het vocale geweld van dik 1200 bulderende cambuur supporters.

weestwel

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 20:19:11

Veel glorryhunters gezien en gesproken vandaag. "Voor het eerst mee met een interessante wedstrijd". "En dan ook nog met zovelen". "Dit word mijn eerste busreis naar een uitwedstrijd". "Spannend". Waren 1 van de veel gehoorde teksten. De rij voor het omwisselen/aanvragen van uitkaarten was lang *. Wat tot een extra opstopping leide. Waarom dit niet enkel en alleen bij de administratie te doen? Waarom bij uitwedstrijden niet het nummer van afgifte van de uitkaart hanteren voor het recht op kaarten. Waarom uitkaartverplichting bij een verplichte buscombi? Waarom een hogere prijs dan veel andere clubs voor uitwedstrijden betalen? Waarom krijgen kvC leden geen extra voorrang op kaarten? Is er geen vaste prijs mogelijk voor buscombikaarten? Waarom wordt de tweede supportersclub niet bij overleg betrokken. Etc. etc. Er is nog een lange, lange weg te gaan om het een beetje eredivisiewaardig te krijgen. En dan doel ik zeker niet op het spel. Want dat is tot nu toe wel in orde.  Aleen organisatorisch maak ik mij drukker dan vergaren van een nieuw stadion. De probleem met de achterban kunnen we zeker niet gebruiken.

punkman

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 05, 2013, 20:56:11

Wat voor baan heb jij dan ?
Als ik vrij wil dan mag dat en het liefst nog voor altijd. :devil

Dokkumer

Er wordt continu geroepen dat de uitkaart in de Eredivisie verplicht is. Twente heeft eind vorig jaar laten zien dat het ook anders kan http://www.fctwente.nl/blog/2012/12/uitwedstrijden-geen-uitkaart-meer-maar-scc-of-cc/

Dokkumer

Citaat van: punkman op september 05, 2013, 21:23:44
Je werkgever heeft jou ook alleen maar aangenomen om de subsidie te incasseren en de zogenaamde "maatschappelijke betrokkenheid" :devil

Ronald

Citaat van: punkman op september 05, 2013, 21:23:44

Hij is de man die koffie moet zetten, heel belangrijk. Kan niet gemist worden.  8P

punkman

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 21:25:15
Je werkgever heeft jou ook alleen maar aangenomen om de subsidie te incasseren en de zogenaamde "maatschappelijke betrokkenheid" :devil

Klopt, en na 20 jaar komen ze er eindelijk achter dat ik geen toegevoegde waarde heb. :devil

Dokkumer

Citaat van: punkman op september 05, 2013, 21:33:18
Klopt, en na 20 jaar komen ze er eindelijk achter dat ik geen toegevoegde waarde heb. :devil
Nee na 20 jaar gaan ze het eindelijk toegeven :D