Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: dizzhead op september 06, 2013, 10:08:18
Lijkt me ook een prima definitie. Echter heb ik (door de media) het gevoel dat het begrip toch vaker met hooligans wordt geassocieerd dan met hondstrouwe supporters die geen kwaad in de zin hebben.

Ik zie het zo  :zweep

Harde kern is in mijn ogen een vriendengroep die bij wedstrijden niet vies is van een confrontatie met een harde kern van een andere club. Dit zijn in mijn ogen ook hooligans, en zijn ook hondstrouw!

Dan heb je nog relschoppers, die willen graag harde kern zijn, vernielen meer, gooien vaker met stenen, maar vechten minder of niet.

Verder heb je fanatieke supporters, hondstrouw en geen kwaad in de zin.

Ronnie tng

Citaat van: dit is mien club op september 06, 2013, 11:14:55
Heeft cambuur Culture al 500 bivak mutsen besteld?

Wat moet je met 500 bivakmutsen?

Galdiano

Leuk, dat een ieder de definitie aan het geven is, maar verwacht antwoord van Wiekie.
Gloryhunters zitten in het uitvak, en harde kern zit thuis  :_schater

Bevestigd maar weer dat Wiekie er geen sikkepit van snapt!  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

dit is mien club

Citaat van: Ronnie tng op september 06, 2013, 11:18:59
Wat moet je met 500 bivakmutsen?

Ik wil die gezichten weleens zien als wij met groep uit de bussen stappen met bivakmutsen op :P
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

En waren die 'gloryhunters' er niet liepen we te zeuren dat het een schande is dat het vak niet vol zit.

fred

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 20:12:00
en wij gaan lekker naar de (uit)wedstrijd van het jaar  |:) |:)

bekijk het maar lekker met die uitkaart en combi's  :R
al was het vrij vervoer kwam ik nog niet in die varkensstal.  :R

fred

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 16:39:02
idd schijt dat... je moet ze toch omwisselen...

Beter een jupiler logo dan het kaartje met bloedvlekken wat je krijgt na het omwisselen. je zou er maar een half uur mee in de buze moeten lopen  :_spank

michello

pvanbuijtene

Citaat van: fred op september 06, 2013, 12:12:04
Beter een jupiler logo dan het kaartje met bloedvlekken wat je krijgt na het omwisselen. je zou er maar een half uur mee in de buze moeten lopen  :_spank

Dat geeft allemaal niks wat mien neus doet niet zeer |:)

Mp

Citaat van: dit is mien club op september 06, 2013, 11:57:17
Ik wil die gezichten weleens zien als wij met groep uit de bussen stappen met bivakmutsen op :P

Leuke statement tegen het huidige uitbeleid; 1222 bivakmutsen voor in het uitvak in dkv of thuis tijdens Heracles, trek je zowieso de aandacht :)

fred

Citaat van: Mp op september 06, 2013, 13:14:36
Leuke statement tegen het huidige uitbeleid; 1222 bivakmutsen voor in het uitvak in dkv of thuis tijdens Heracles, trek je zowieso de aandacht :)

Bivakmuts zwart

€ 2,75(bij je thuis voor: € 8,70)
Bivakmuts, Kleur: zwart, Thema: carnaval, vasteloavend, politiekostuum, musical, theather kleding, verkleedkleding, art.nr. esp51163 101001

als je die per 100 besteld moet er nog wel wat van de prijs afkunnen lijkt mij.
mooie (sfeer)actie !!!  :y

dizzhead

Citaat van: Ronnie tng op september 06, 2013, 11:18:22
Ik zie het zo  :zweep

Harde kern is in mijn ogen een vriendengroep die bij wedstrijden niet vies is van een confrontatie met een harde kern van een andere club. Dit zijn in mijn ogen ook hooligans, en zijn ook hondstrouw!

Dan heb je nog relschoppers, die willen graag harde kern zijn, vernielen meer, gooien vaker met stenen, maar vechten minder of niet.

Verder heb je fanatieke supporters, hondstrouw en geen kwaad in de zin.

Bij deze uitleg wil ik me van harte aansluiten.

pvanbuijtene

Citaat van: michello op september 06, 2013, 12:13:24
Nog 80 kaarten over om 11.50
benieuwd of en wanneer die volkomen...iedereen die echt een kaartje wil zal wel iets geregeld hebben voor gister of vandaag... misschien dat de komende dagen de twijfelaars een kaartje halen

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op september 06, 2013, 13:44:40
benieuwd of en wanneer die volkomen...iedereen die echt een kaartje wil zal wel iets geregeld hebben voor gister of vandaag... misschien dat de komende dagen de twijfelaars een kaartje halen

Uiterlijk morgen uitverkocht!