Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

harrylwd

Geelblauw

Citaat van: dizzhead op september 17, 2013, 14:45:48
:y

Kunst wel om lache maar dan zitten er nog steeds twee keer zoveel als bij ons!

Ben benieuwd als ons stadion er ooit eens komt alsof er dan sfeer in komt, het is toch anders z'on nieuw stadion.

gewoon een fan

Citaat van: Geelblauw op september 17, 2013, 15:06:07

Ben benieuwd als ons stadion er ooit eens komt alsof er dan sfeer in komt, het is toch anders z'on nieuw stadion.
Kom op zeg, dit meen je niet, jij wilt onze supporters toch niet vergelijken met die galbakken die daar op de tribune zitten  :zucht
Het stadion maakt niet de sfeer dat doen de supporters.
Als je soms hoort dat een klein aantal supporters van Cambuur die mee zijn met Cambuur tijdens een uitwedstrijd de boventoon voeren op het gebied van geluid en sfeer in een groot nieuw stadion dan moet het helemaal goed komen met 10000 plus in ons eigen stadion  :proost

SaVaGe

1 bericht, DKV-er  l8l poging mislukt

dizzhead

Ik lach ook om de context....

fred

Citaat van: pvanbuijtene op september 16, 2013, 12:48:42
Autocombi en 5 bussen

reed er zondag toevallig langs. de bussen stonden mooi allemaal in/buiten het bussluisje.....met genoeg ME op afstand. :_schater

Destroyer

hmmm. 1 bericht geplaatst onder de naam geel blauw. Heel toevallig...  :devil Zeker weten geel/blauw?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vanuit Helmond

Vandaag besloten om geen gebruik te maken van het feit dat Sarah mij op de lijst heeft gezet voor deze wedstrijd. Zoveel tegenwerking heb ik nog nooit meegemaakt als nu door deze trut.

Destroyer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 16:00:06
Vandaag besloten om geen gebruik te maken van het feit dat Sarah mij op de lijst heeft gezet voor deze wedstrijd. Zoveel tegenwerking heb ik nog nooit meegemaakt als nu door deze trut.

Ik ben nieuwsgierig, vertel...

speculeter

Vanuit Helmond

Citaat van: peter op september 18, 2013, 16:04:37
Vertel.......
Nu even niet kan het niet ben er te emotioneel voor nu. Na 40 jaar altijd alles geregeld en nu alleen maar tegengewerkt.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 16:00:06
Heb je mijn e-mail adres nog? :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op september 18, 2013, 16:05:59
Heb je mijn e-mail adres nog? :devil
Ja ik stuur jou de mail die ik naar de directie heb gestuurd ook wel even.

Destroyer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 18, 2013, 16:05:39
Nu even niet kan het niet ben er te emotioneel voor nu. Na 40 jaar altijd alles geregeld en nu alleen maar tegengewerkt.

Begrijpelijk. Rustig aan.

Vanuit Helmond

n toch maar even een korte toelichting. Hieronder de mail die ik naar Cambuur heb gestuurd:

Wij hebben elkaar al een aantal malen persoonlijk ontmoet onder een betere omstandigheden dan nu het geval is.
Wat is namelijk het geval:
Al vele jaren regel ik altijd dat ik via Keimpe kaarten voor uitwedstrijden kan krijgen zodat ik niet eerst naar Leeuwarden hoef te rijden vanuit Helmond.
Nu Keimpe er niet meer is wordt ik van alle kanten tegengewerkt door de nieuwe veiligheidscoördinator. Het begon al met de eerste afspraken, mevrouw had te lang op de parkeerplaats bij Roda gestaan en nu wenste ze niks meer te regelen omdat het haar teveel tijd kostte.
Na lang discussiëren waarbij ik aangaf dat ik niet iemand was die op vakantie was maar die gewoon ver weg woonde kreeg ik een tijdje later te horen dat er toch iets geregeld was.
Volgens afspraak stuurde ik een lijst met informatie over de wedstrijden die ik graag zou willen bezoeken vervolgens kreeg ik afgelopen maandag een berichtje van haar dat ik ingedeeld was voor de wedstrijd naar Hoerenveen.

Ik blij natuurlijk, maar ik was samen met nog een persoon ingedeeld en dat was mijn neefje. Mijn neefje wilde graag een keer de echte derby bijwonen het zou dus eenmalig zijn. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Sarah om met haar te overleggen hoe ik dat dan zou moeten doen. Mevrouw bleef bij haar standpunt dat dat neefje een uitkaart aan moest vragen. Dus ik vraag een uitkaart aan, maak een foto en stuur alles per post op naar Leeuwarden. Inmiddels heb ik al 5 mailtjes van Sarah gehad en ik ben onderhand fulltime bezig om iets te regelen omdat mevrouw er helemaal niks van snapt. Ook heb ik contact gehad met de receptie die mij vertelden dat ik wel pasfoto's op moest sturen, ik had gezegd dat ik die dan zelf wel zou maken en dat was goed.
Toen kwam het zesde mailtje van Sarah, ze had van de administratie vernomen dat ik geen officiële pasfoto's had ingeleverd en dus ging het hele verhaal niet door. Het moest en zou een officiële pasfoto zijn. Op mijn vraag wat dan een officiële pasfoto is kon ze mij geen antwoord geven, op mijn eigen uitkaart staat namelijk wel een pasfoto gemaakt op gewoon papier en dus ook niet op fotopapier.

Dankzij deze nitwit heb ik nu dan maar besloten niet naar Hoerenveen te gaan, met pijn in mijn hart, en ze moet maar stikken met haar kaarten voor het bezoekersvak. Ik regel voortaan zelf wel kaarten als ik naar een wedstrijd wil dan heb ik haar niet nodig. Dit soort mensen hoort niet bij een club die wij volksclub noemen. Ze zit de mensen zoveel mogelijk dwars, waaronder mij en Cambuurculture, al vanaf het begin ondersteund door haar oud-collega Kees Elzinga van de Kern van Cambuur. Zo kunnen ze samen ook mooi Cambuurculture buiten de deur houden nota bene de club die wel voor haar supporters opkomt.

Ik weet nog goed 10 juni had ik haar aan de telefoon en ze beloofde van alles voor mij te regelen, maar toen stond Keimpe erbij natuurlijk. In Valkenswaard, mevrouw beloofde opnieuw in het bijzijn van diverse mensen dat ze alles voor mij zou regelen.
Dus niet een schande dat je zo met supporters omgaat die nota bene al 40 jaar bij de club komen.

Bij het laatste telefoontje met Sarah heb ik dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen maar ze haalt je dan ook wel het bloed onder de nagels vandaan vandaar mijn reactie.

Deze mail gaat naar iedereen die het horen wil dus ook naar de kranten die in Leeuwarden uitkomen en Mercurius.

Ik verwacht van u een antwoord hoe dit op te lossen zodat ik niet full time bezig ben om een uitwedstrijd te kunnen bezoeken.