Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2025, 15:44:33
Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC
Verrassend, de speler met de minste minuten in de voorbereiding..

Bernardo

Dan was Henk dus niet tevreden met Balk op middenveld.

Oud Cambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 07, 2025, 16:58:09
Dan was Henk dus niet tevreden met Balk op middenveld.
Nee dat was niet een succes

Trainert!

ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 16:45:50
Verrassend, de speler met de minste minuten in de voorbereiding..
tja logica is ver te zoeken

sunderland

Citaat van: Stiens op augustus 07, 2025, 16:22:13
R?lke is niet fit. Komt terug van een hamstringblessure en kan max 15 min. spelen.
nou en dan wel voluit trainen zag ik . Wat een gedoe en softies

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
Man er is nog geen bal trapt. Maar even wachten hoe de wedstrijd verloopt als ze winnen horen we dei niet mocht het anders wezen kest weer lekker schellen en raggen

papier

Sonnema

Wederom spelers niet fit, net zoals vorig seizoen. Benieuwd wat hij morgen gaat opstellen, maar een jongen waarschijnlijk gebruiken die weinig minuten heeft gemaakt. Rolke die vandaag voluit traint en op de goal staat te vegen, wordt niet gebruikt vanwege dat hij terugkomt van een blessure. Puntje zou al netjes zijn.

Poetser

Ik snap echt niet waarom we morgen ?berhaupt afreizen naar Dordrecht. Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun. Totaal kansloos. Gelukkig kunnen we niet degraderen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op augustus 07, 2025, 20:04:24
Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun

Opzich wel verstandig, want dan raken er ook niet meer spelers ziek, zwak en misselijk :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45

Kan je de winnende lotto nummers ook zien in je glazen bol? Wacht eerst nu maar eens af.

debaas058

Citaat van: Poetser op augustus 07, 2025, 20:04:24
Ik snap echt niet waarom we morgen ?berhaupt afreizen naar Dordrecht. Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun. Totaal kansloos. Gelukkig kunnen we niet degraderen.

jank jank
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

sunderland

Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 19:50:26
Wederom spelers niet fit, net zoals vorig seizoen. Benieuwd wat hij morgen gaat opstellen, maar een jongen waarschijnlijk gebruiken die weinig minuten heeft gemaakt. Rolke die vandaag voluit traint en op de goal staat te vegen, wordt niet gebruikt vanwege dat hij terugkomt van een blessure. Puntje zou al netjes zijn.
gaat echt helemaal nergens over, ik zag dat ook. Wordt je toch gek van als je dan leest 15 min maximaal.   :(