Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!

De selectie heeft 22 man.
Iedereen kan minuten maken., waarvan er 16 gewoon fit zijn en Amofa, vd Sande , Galvez, Nartey en R?lke niet helemaal fit zijn voor een hele wedstrijd maar wel kunnen spelen. En ??n schorsing (Jonker).

Binnen 2 weken nog 2 goede spelers erbij.

richard

Scc0511

Een zakelijke 0-2 overwinning vandaag. Dordrecht ook nog lang niet compleet. :scc :thumbsup

Huizen

Matchday!! Veel plezier allemaal

Op naar Dordt  |:)

Arno A

Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 09:31:59
Een zakelijke 0-2 overwinning vandaag. Dordrecht ook nog lang niet compleet. :scc :thumbsup

Klopt. Moeten nog spelers van Feyenoord inpassen. En missen Schuurman, Slory en die Italiaan. Dus toeslaan en einde reeks Dordt.

188 supporters gaan mee.

mark1989

Is de wedstrijd vanavond ergens live te zien op tv?
ESPN zend het niet uit. Kiest voor den bosch - jong ajax oa. Wat ik belachelijk vind, maar ok.

Oebieman

Citaat van: mark1989 op augustus 08, 2025, 18:08:48
Is de wedstrijd vanavond ergens live te zien op tv?
ESPN zend het niet uit. Kiest voor den bosch - jong ajax oa. Wat ik belachelijk vind, maar ok.

Word uitgezonden op Star channel |:)

mark1989

Citaat van: Oebieman op augustus 08, 2025, 18:13:08
Word uitgezonden op Star channel |:)

Dank voor de tip _O_  Nog nooit van gehoord. Ik wist niet eens dat ik die zender had :-)

Bankzitter

Ik be eigenlijk best benieuwd naar Binder .... eigenlijk kan het alleen maar meevallen na alle negatieve verhalen.
En hopelijk ook al wat van de klasse van Sj?land te zien en een mooie invalbeurt van Henstra of Kooistra.

Ik verwacht nog geen soepele combinaties maar wel een team dat voor elkaar knokt en elkaars fouten herstelt. En voorin lekker opportunistisch op snelheid of een individuele actie.

Zou ook wel lekker zijn als de eerste wedstrijd er meteen een corner van ons invliegt. Ben je daar ook maar weer vanaf.

Derkx R.H.

Trainert!

Moet ook niks gebeuren qua blessures, dan ben je teveel afhankelijk van niveau Harkema op een enkeling na.

Lore

Dirk Kuijt altijd al een top vent gevonden. Zouden wij niet gewoon een van de urinoirs naar hem moeten vernoemen?

Arno A

wanneer je met Binder speelt moeten er wel ballen van de zijkanten komen. Balk heeft geen voorzet. Dus graag een echte buitenspeler zoals Henstra of Kooistra.

R058

Citaat van: Arno A op augustus 08, 2025, 20:22:19
wanneer je met Binder speelt moeten er wel ballen van de zijkanten komen. Balk heeft geen voorzet. Dus graag een echte buitenspeler zoals Henstra of Kooistra.
Balk krijgt net een bal aan de zijkant met alle ruimte en dribbelt dan heel langzaam naar voren en geeft daarna een kutbal. Als buitenspeler moet je dan toch snelheid maken en je tegenstander opzoeken? Ik snap daar echt niks van.

papier