Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Harm Zeinstra

Gestart door Chipke, juni 14, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

Vind het wel jammer hoor. Had hem graag nog minimaal een jaartje bij ons willen zien. Ben benieuwd welke keeper (s) er bijkomen.

denistel

Citaat van: El FLaco op mei 31, 2017, 15:13:03
Zeinstra is zeker voor JL begrippen een uitstekende keeper

Onbegrijpelijk deze keuze

stond zeker in de po stijf van de zenuwen helaas,

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

De defensie stond goed na de winter, wat dat betreft heeft hij het zeker niet slecht gedaan.
Toch snap ik wel dat er een nieuwe keeper komt:
-een keeper moet punten pakken. Het kan het verschil maken als je om promotie of degradatie strijd (zie v Leers bij Roda). Hij is degelijk maar maakt het verschil niet.
- Zeinstra wordt niet meer veel beter en wij willen naar een hoger niveau. Dus het liefst een keeper voor meerdere jaren vastleggen die wel eredivisieniveau kan halen.
- Zeinstra blijft onzeker onder druk, zelfs nadat 'ie een goede serie keepte. Dat blijft een te groot risico.

sunderland

Ik vind het wel prima . Denk nog altijd aan graafschap

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2017, 16:36:34
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/720688-harm-zeinstra-gek-dat-tijd-bij-cambuur-voorbij

Wel duidelijk dat het echt de keuze van Cambuur is geweest.

Wat een fantastische vent in dit interview. Heel volwassen, geen enkele wrok en alleen maar positief over zijn tijd bij Cambuur.

V-man

Dat interview bewijst dat het zeker een goeie vent vd groep is. Had hem er graag bijgehouden als 2e keep! Zag net trouwens Zoet tegen Maroc ontzettend blunderen dus ik bedoel maar....

Lore

Citaat van: V-man op mei 31, 2017, 21:14:29
Dat interview bewijst dat het zeker een goeie vent vd groep is. Had hem er graag bijgehouden als 2e keep! Zag net trouwens Zoet tegen Maroc ontzettend blunderen dus ik bedoel maar....

Ja, die moeten wij zeker maar niet halen!  :devil

D.H.Skolten

Blij dat ie weg gaat, Cambuur moet niet genoegen nemen met keepers als Zeinstra.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op mei 31, 2017, 22:14:15
Blij dat ie weg gaat, Cambuur moet niet genoegen nemen met keepers als Zeinstra.
De tweede seizoenshelft keepte Zeinstra een degelijke partij en was niet minder dan de anderen binnen de selectie.
Als hij 1 fout maakt is dat direct fataal, als Schilder een fout maakt is dat niet direct fataal en wordt weer opgelost door medespelers.
Ik vond Zeinstra goed genoeg voor Cambuur, maar als de club een betere vast kan leggen is dat prima, maar een goede keeper is moeilijk te vinden, laat staan vast te leggen.

Bankzitter

Het is hetzelfde verhaal als met Barto. Als die 38 wedstrijden speelt, maakt 'ie er 15-20 incl. penalties. De vraag is dat goed genoeg is. N.A.C. promoveert door een goede keeper en een prima spits. Mogelijk dat Dijkhuizen/ vd Belt prio bij een keeper en spits leggen.

justremco

Dat is wel te hopen ;)

sunderland

Citaat van: V-man op mei 31, 2017, 21:14:29
die het ook de uitstraling as een hanswust

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2017, 10:31:06
Het is hetzelfde verhaal als met Barto. Als die 38 wedstrijden speelt, maakt 'ie er 15-20 incl. penalties. De vraag is dat goed genoeg is. N.A.C. promoveert door een goede keeper en een prima spits. Mogelijk dat Dijkhuizen/ vd Belt prio bij een keeper en spits leggen.

juistum een spits mut tussen de 20 en 30 maken en een keeper mut oek 10 pt voor je
pakken in een seizoen.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 01, 2017, 19:32:04
juistum een spits mut tussen de 20 en 30 maken en een keeper mut oek 10 pt voor je
pakken in een seizoen.
Dat is helemaal waar, maar die spelers kunnen wij waarschijnlijk niet betalen.