Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

SportClubCambuur

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 13:08:10
1. Morele verplichtingen zijn er niet in het voetbal. Alleen financieel. Als de clubs en speler er uit komen dan is ie gewoon weg. Jammer maar helaas, dan moeten we naar een andere centrale verdediger zoeken.

2. Financieel kan zwolle wel degelijk meer bieden. Kijk alleen maar naar de begroting en het feit dat ze grotere/betere sponsorfaciliteiten hebben.

1. Ramon Leeuwin is een oprechte en eerlijke jongen die echt wel weet wat voor risico Cambuur met hem nam. Als hij niet een half jaar kan wachten, om Cambuur (en ook zichzelf) te belonen voor geboden kansen en handhaving is hij simpelweg een egoistische dikke eikel

2. Qua salaris zit Cambuur vwbt Leeuwin prima in de markt, en al kan Zwolle wel iets meer bieden, sygnificant is het niet.

en tjsa...als hij weggaat....

1. Naar Zwolle : dikke eikel! Naar PSV : minder moeite mee, unieke kans

Morgelijke vervangers ;

Peter Wisgerhof
Mike van der Hoorn
Menno Koch

speculeter

Lekker makkelijk praten.
en om iemand meteen voor dikke eikel uit te maken :rodekaart

FrancoLWD

Rustig blieve, denk om 't hart..

Ramon blijft gewoon hier geloof mij!

The Prominence

Cambuur slaat aanbod twee spelers af: 'Kiezen voor continuïteit'
Cambuur Leeuwarden kreeg twee aanbiedingen om spelers te laten gaan, maar algemeen directeur Gerald van den Belt koos er voor om deze van de tafel af te vegen. Dat vertelt hij aan de Leeuwarder Courant. Om welke spelers het zou gaan, dat wil hij dan weer niet kwijt.

"We kiezen voor continuïteit", aldus Van den Belt tegen het dagblad. "We willen het seizoen met deze groep afmaken, tenzij er natuurlijk een bod komt dat we niet kunnen weigeren. Maar we hebben het gevoel dat handhaving binnen bereik is."

Cambuur investeerde in de diepte door het aantrekken van Paul Mulders, Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu. Dat wierp direct zijn vruchten af. In dé derby tegen SC Heerenveen wist het te winnen met maar liefst 3-1.

Zou Leeuwin daar bij gezeten hebben?

moodygrunn

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 14:02:13
Zou Leeuwin daar bij gezeten hebben?
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker
In Henk en Sandor we trust

Lwdscc

Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken

En hebben zijn vriend Mulders een contract gegeven...

okkele

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 14:03:00
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker

feldballe en de vries.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Waarom zou olle Leeuwin per direct over willen nemen? Lachman vertrekt toch okk pas na dit seizoen
Area 58

sccleeuwarden

RAMON MUT BLIJVEN!! inmiddels heeft pec zich officieel gemeld bij cambuur word gezegd via de fantwitter van olle

speculeter

okkele

ik heb nog nooit zo vaak naar de voetbalnieuws-sites gekeken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

veroen

kan me niet voorstellen dat hij nog weg gaat of er moet meer dan een half miljoen op tafel komen of een club waar je hem niet van weg kan houden...
Zwolle is dat bij lange na niet, is gewoon een concurrent van ons man!

Yellow Army

Citaat van: Yellow Army op januari 30, 2014, 14:11:51
Waarom zou olle Leeuwin per direct over willen nemen? Lachman vertrekt toch okk pas na dit seizoen

Zo zeker is dat nog niet eens dus...

'Het zou zomaar kunnen dat ik nog per direct naar FC Twente ga'
Donderdag, 30 januari 2014 om 15:26

Darryl Lachman wacht in spanning af hoe de laatste anderhalve dag op de transfermarkt nog verloopt. Tot vrijdagavond 23.59 uur mag er nog gekocht en verkocht worden in de Eredivisie en Lachman heeft al een nieuwe club: FC Twente. In principe gaat hij pas vanaf de zomer aan de slag in Enschede, maar het kan nog zomaar zijn dat FC Twente besluit dat het Lachman er per direct bij wil.

De 24-jarige centrumverdediger weet zelf nog niet hoe het nu zal gaan; het hangt van de clubs af, zegt hij tegen RTV Oost. "Het zou zomaar kunnen dat er vanavond of morgen nog wordt besloten dat ik per direct naar FC Twente ga. Als ik kan kiezen, zou ik het liefst in de zomer de overstap maken. Dan kun je de hele voorbereiding meemaken en dan kom je toch wat anders binnen dan wanneer je op de laatste dag van de transfermarkt komt."

Lachman zegt de club wel te begrijpen: als PEC nog iets aan hem wil verdienen, moet het hem per direct laten gaan. "En als ik PEC Zwolle kan helpen door nu weg te gaan, dan ga ik. En anders wil ik het seizoen bij PEC zo goed mogelijk afmaken en ervoor zorgen dat we in de Eredivisie blijven en de bekerfinale halen", zegt Lachman ambitieus.
Area 58

Sakin

:0= OPZOUTEN

Leeuwin is een Liwwarder!!!! Hij blijft anders ga ik de rest van het seizoen op hem liggen zodat hij niet weg kan behalve als hij ballen moet!!!!

sunderland

Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken

2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.
wat weet jij daar nu van .Zwolle kan financieel meer dan ons .Hier word weinig verdient