Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 3 leden
Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 14:03:00
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker

Barto en Christovao waren dat natuurlijk. Was al eerder gemeld door Vd Belt.

moodygrunn

Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:14:48
Barto en Christovao waren dat natuurlijk. Was al eerder gemeld door Vd Belt.

Er was een bod uitgebracht op 2 spelers dat door de club is afgewezen i.v.m. continuïteit. Dan lijkt het mij logisch als het ook daadwerkelijk om 2 basisspelers gaat?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 18:19:09
Er was een bod uitgebracht op 2 spelers dat door de club is afgewezen i.v.m. continuïteit. Dan lijkt het mij logisch als het ook daadwerkelijk om 2 basisspelers gaat?

Het gaat hier zeker niet om Christovao lijkt me, want die willen ze graag verhuren.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron

Eerlijk gezegd het ik het gevoel dat Leeuwin gaat, geen bron maar gevoel.

Yellow Army

Ik heb ook wel eens een raar onderbuikgevoel. Meestal moet ik dan scheiten.
Area 58

scc-aaron

Citaat van: Yellow Army op januari 30, 2014, 18:44:04
Ik heb ook wel eens een raar onderbuikgevoel. Meestal moet ik dan scheiten.
:_schater

wiekie1969

Bij vertrek Leeuwin gelijk maar Timo Letschert vastleggen, zijn contract bij Grunn is per direct ontbonden.

speculeter

Harry L.

Vetrek van Leeuwin zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Buiten het feit dat het een dragende en een van onze beste spelers is weet je ook niet hoe de rest van de ploeg hier op reageert.
Nooit maar dan ook nooit weg doen nu. :zucht

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2014, 19:29:59
Vetrek van Leeuwin zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Buiten het feit dat het een dragende en een van onze beste spelers is weet je ook niet hoe de rest van de ploeg hier op reageert.
Nooit maar dan ook nooit weg doen nu. :zucht

Eens! Maar mijn 'nooit, maar dan ook nooit' is wel in geld uit te drukken!

wiekie1969

Natuurlijk ga je het niet redden als Leeuwin vertrekt maar dat weet de club ook wel, ze doen er alles aan om hem te behouden.
Verschil tussen Leeuwin en Dijkstra/van Boxel is verschrikkelijk groot.
Heb zelf het idee dat Leeuwin het bij cambuur prima naar de zin heeft en hij in ieder geval het seizoen hier wil afmaken.

Harry L.

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 19:34:37
Eens! Maar mijn 'nooit, maar dan ook nooit' is wel in geld uit te drukken!

Dan moet het al een bedrag met 6 nullen zijn, we hebben niemand achter de hand die ook maar in zijn schaduw mag staan. :koffie

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2014, 19:49:15
Dan moet het al een bedrag met 6 nullen zijn, we hebben niemand achter de hand die ook maar in zijn schaduw mag staan. :koffie

6 nullen is genoeg! Er zit inderdaad niemand achter Leeuwin, daarom zou het niet zo slecht zijn om toch eens naar die gozer van Groningen te kijken.

Cambuur058

Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 19:58:39
6 nullen is genoeg! Er zit inderdaad niemand achter Leeuwin, daarom zou het niet zo slecht zijn om toch eens naar die gozer van Groningen te kijken.
Die kerel van Groningen is een groot talent maar mentaal is het niet helemaal lekker, kan goed (Manu) of slecht (Brands) uitpakken dus.

Lore

Citaat van: Cambuur058 op januari 30, 2014, 19:59:59
Die kerel van Groningen is een groot talent maar mentaal is het niet helemaal lekker, kan goed (Manu) of slecht (Brands) uitpakken dus.

Inderdaad, er zit een risico aan, maar Cambuur heeft nu eenmaal niet de luxe dat ze spelers aan kan trekken die een zekerheidje zijn......