Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Ruppppert op juli 27, 2013, 20:04:12
idd nu nog de kansen afmaken
We weten dat Hemmen hier heeeel erg goed in is, zulke kansen zal hij wel afmaken als het er echt om gaat. Ben ik van overtuigd... Barto, ja, dat is nog zien.

Yellow Army

Citaat van: Sonnema op juli 27, 2013, 19:25:00
Eerste 20 minuten was het leuk maar daarna is het behoorlijk achteruit gegaan, en er moet zeker wat bij want dit gaat zo echt niet goed komen. Fouten worden ook straks afgestraft.

Met het veldspel wat ik vandaag heb gezien, doe je echt niet onder voor clubs als NAC, Heracles enz. Ik heb er wel vertrouwen in, zelfs nu we nog niet compleet zijn. Laat NAC maar komme.
Area 58

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op juli 27, 2013, 19:24:18
Was in vak 12.

11 zelfs maar totaal onnodig en zeker met zo veel jeugd op de tribune

Yellow Army

Op de trap tussen 11 en 12. En het waren zelf nog jonkjes die dit veroorzaakten.
Area 58

denistel

wie of wat het heeft geen zin toch,,we staan of zitten daar allemaal voor cambuur en er zit oek jeugd tussen de 5 en de 10 jaar.

jamesbond

tijdens de wedstrijd ben ik mijn beurs kwijt geraakt heeft iemand hem gevonden wie hem heeft en terug brengt trakteer ik op biertje  :proost

Viper

Er werd door de stadionspeaker geroepen dat er een portemonnee was gevonden.

Cambuur058

Verdomme, wat 'n kansen.. Die maakt een gemiddelde C speler nog.

jamesbond

ik had alleen gehoord  dat  ze omriepen dat ik hem kwijt was  voor de wedstrijd

Sakas

Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:31:41
ik had alleen gehoord  dat  ze omriepen dat ik hem kwijt was  voor de wedstrijd

Klopt heb ik ook gehoord. Jammer dat de vinder hem niet netjes bij het radiohok heeft gebracht!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

De Gast

Schokker Hemmen 100% kansen. Die moeten er echt in. Moeten nog wel wat rappe spelers bij. Anders hebben we onder druk niks in te brengen.

zeewolde

Adje kan lastig worden. Was vandaag 1 van de besten bij Vitesse.

gewoon een fan

Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:16:55
tijdens de wedstrijd ben ik mijn beurs kwijt geraakt heeft iemand hem gevonden wie hem heeft en terug brengt trakteer ik op biertje  :proost
Ik neem aan dat James Bond wel een zender in zijn portemonnee heeft  :?

:P Heel vervelend, ik hoop dat jij hem no terug zal krijgen  :thumbsup

jamesbond

Citaat van: Sakas op juli 27, 2013, 22:45:03
Klopt heb ik ook gehoord. Jammer dat de vinder hem niet netjes bij het radiohok heeft gebracht!
tsjaa voortaan beter op mn spullen letten laat dit een wijze les zijn  :clint

mugel

Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:16:55

Het zou altijd vanzelfsprekend moeten zijn dat je 'm weer terugkrijgt. Hopelijk is dat ook zo en is de schade anders niet te groot. Van supporters onderling ga ik er sowieso vanuit dat ze zo eerlijk zijn. Nadeel is dat de gratis toegang veel onduidelijke types naar het stadion brengt/bracht.. Hoewel dit bij een open dag hoort, beter niet meer doen. Jammer, maar kan kennelijk niet meer..  :|