Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik zeg laat Ritzmaier maar zitten, we hebben genoeg kwaliteit op het middenveld. Liever 2 aanvallers erbij.
Area 58

wiekie1969

Citaat van: clint op juli 28, 2013, 12:58:19
Ben bang dat bijna alle wedstrijden zo gaan lopen. Cambuur wat leuk voetbal laat zien maar vergeet af te maken wat de tegenstander wel doet.

Dus zal je moeten investeren in een snelle rechtsbuiten en een spits, een killer!!!!

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op juli 28, 2013, 13:16:10
Ik zeg laat Ritzmaier maar zitten, we hebben genoeg kwaliteit op het middenveld. Liever 2 aanvallers erbij.

Je moet Ritzmaier juist wel huren vanwege zijn creativiteit!

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22

Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)

Bijker was de zwakste verdediger hoor gistermiddag, die wordt straks aan alle kanten voorbij gelopen, veel te weinig fysieke kracht.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:32:14

Bijker was de zwakste verdediger hoor gistermiddag, die wordt straks aan alle kanten voorbij gelopen, veel te weinig fysieke kracht.

Bewijst maar weer dat je totaal geen verstand hebt van voetbal!  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DR888SCC

In de verdediging valt mij Leeuwin in zeer positieve zin op. Zowel verdedigend in de lucht als over de grond zeer sterk, alleen in de opbouw proberen om nog sneller het middenveld aan te spelen. Het middenveld (met name Bakker en van Moorsel) moeten zich dan wel steeds aanbieden. Wat Bijker betreft die komt er wel, maar is er nog niet. In de aanval valt Oepie mij bijzonder mee, prima balcontrole en overzicht alleen moet de eindppass nog wat beter worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Op het middenveld mag mi Makrini niet ontbreken, nog steeds ijzersterk in het afpakken van de bal, alleen ook voor hem geldt dat de volgende passing nauwkeuriger moet worden.

GerardFraneker

Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2013, 14:23:44
In de verdediging valt mij Leeuwin in zeer positieve zin op. Zowel verdedigend in de lucht als over de grond zeer sterk, alleen in de opbouw proberen om nog sneller het middenveld aan te spelen. Het middenveld (met name Bakker en van Moorsel) moeten zich dan wel steeds aanbieden. Wat Bijker betreft die komt er wel, maar is er nog niet. In de aanval valt Oepie mij bijzonder mee, prima balcontrole en overzicht alleen moet de eindppass nog wat beter worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Op het middenveld mag mi Makrini niet ontbreken, nog steeds ijzersterk in het afpakken van de bal, alleen ook voor hem geldt dat de volgende passing nauwkeuriger moet worden.

Leeuwin die staat zijn mannetje wel daar achterin, zeer rustig en houdt het overzicht goed.
Nienhuis gooide veel tempo in de wedstrijd om de bal meteen weer mee te geven aan de backs die goed konden opkomen! Pereira speelde ook een goede wedstrijd vond ik!

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 13:59:47
Bewijst maar weer dat je totaal geen verstand hebt van voetbal!  :X

we zullen het zien Galdiano.

Chipke

Bij vlagen een heel erg sterk Cambuur gezien. Vooral in de eerste helft, waarin we heer en meester waren. Goede keuzes en positiespel. Nienhuis keepte een uitstekende wedstrijd. Kon niet heel veel aan de tegengoals doen. Pereira, gewoon een degelijke verdediger. Kwam ook een paar keer goed mee op. Leeuwin, maakte opnieuw weinig fouten. Won veel duels. Dijkstra had weer een paar foute beslissingen. Hij moet echt aan zijn passing werken. Voor de rest deed hij het wel redelijk. Bijker maakte ook een paar slippertjes, waar twee grote kansen uit voort kwamen. El Makrini toonde vandaag weer eens zijn klasse, veroverde veel ballen op het middenveld. Bakker had een paar hele goede ballen, waardoor de buitenspelers op snelheid wegkonden. Speelde een meer dan redelijke wedstrijd. Schokker zorgde weer voor veel creativiteit. Had wel een doelpuntje mogen maken. Van Moorsel is een slimme voetballer. Heeft een goed inzicht. Deze man kan echt wel wat. Zeker van de basis. Feldballe viel mij in positieve zin op. Heeft enorm veel snelheid en is wel iemand die een mannetje passeren kan. Moet op sommige momenten iets eerder afspelen.Hemmen, erg balvast. Was een paar keer zijn tegenstander te slim af. Met Hemmen heb je voorin veel meer kracht dan met Barto. De kansen die we krijgen moeten er echter wel in. Gisteren hebben we ongeveer vier, vi
jf kansen gehad. Daarvan moet er minimaal één zitten. Anders ben je bij voorbaat al kansloos. Kortom voetballend viel mij het enorm mee. Eerste helft zelfs genoten van het veldspel. Hier kunnen we mee verder. Ritzmaier en nog één speler erbij komende week, en we doen echt niet onder voor NAC.

Heb het idee dat deze elf het moeten gaan doen tegen NAC:

22.  Leonard Nienhuis
2.    Wout Droste
30.  Ramon Leeuwin
15.  Mart Dijkstra
17.  Lucas Bijker
6.    Erik Bakker
24.  Marcel Ritzmaier
10.  Paco van Moorsel
14.  Oebele Schokker
12.  Michiel Hemmen
11.  Oliver Feldballe

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:26:05

Je moet Ritzmaier juist wel huren vanwege zijn creativiteit!

Aan creativiteit hebben we geen gebrek. We hebben Schokker, v Moorsel en Bakker al. Vergeet niet dat de flankspelers van het middenveld bij balbezit vleugelaanvallers worden en daar zie Ritzmaier niet spelen. Dus enige plek waar hij kan spelen is op de plek van Makrini. Nee, doe mij maar 2 aanvallers erbij.
Area 58

SCC-J

Yellow Army

Citaat van: SCC-J op juli 28, 2013, 15:52:05
:zucht

Er werden genoeg kansen gecreëerd. Je kan nog zoveel creativiteit in je elftal hebben, maar als je niemand hebt om hem tegen de touwen te knallen houdt het op he
Area 58

cambuurlegend

Citaat van: Chipke op juli 28, 2013, 15:34:44

Heb het idee dat deze elf het moeten gaan doen tegen NAC:

22.  Leonard Nienhuis
2.    Wout Droste
30.  Ramon Leeuwin
15.  Mart Dijkstra
17.  Lucas Bijker
6.    Erik Bakker
24.  Marcel Ritzmaier
10.  Paco van Moorsel
14.  Oebele Schokker
12.  Michiel Hemmen
11.  Oliver Feldballe

Dus jij stelt voor om Makrini die de afgelopen 2 jaar in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan de rest van het team bij elkaar, en veruit ons meest constante speler is te passeren.  :wall

Roofvogel

Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 17:14:03
Dus jij stelt voor om Makrini die de afgelopen 2 jaar in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan de rest van het team bij elkaar, en veruit ons meest constante speler is te passeren.  :wall

Het gaat niet alleen om het veroveren van de bal

Nightmarelwd

Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 17:14:03

Die gaat dit seizoen veel gele en misschien ook wel rode kaarten pakken net als Christavao
MI-Sider for Life