Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Dat je degradatievoetbal gaat spelen met zo'n begroting is bekend, dus snap ik het commentaar van sommigen niet. De intentie om te voetballen is er bij cambuur, en daar wordt ook op getraind. Wat een verschil met vorig seizoen, hulde!
Perreira wat een versterking, speelde foutloos op de back gistermiddag.

Wat dit cambuur mist is creativiteit, iemand met een steekbal. Hemmen werd gisteren veel te weinig in het spel betrokken.

Wat ik onbegrijpelijk vond van de ts waren de wissels, Barto rechtsbuiten? Brands linksbuiten? Zet de spelers op de positie waar ze horen. Organisatie viel achterin volledig weg toen Dijkstra de 2e helft op het middenveld ging voetballen.

Nac-Volendam 1-1 gistermiddag dus ben benieuwd volgende week!

Nightmarelwd

Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 07:59:58
Dat je degradatievoetbal gaat spelen met zo'n begroting is bekend, dus snap ik het commentaar van sommigen niet. De intentie om te voetballen is er bij cambuur, en daar wordt ook op getraind. Wat een verschil met vorig seizoen, hulde!
Perreira wat een versterking, speelde foutloos op de back gistermiddag.

Wat dit cambuur mist is creativiteit, iemand met een steekbal. Hemmen werd gisteren veel te weinig in het spel betrokken.

Wat ik onbegrijpelijk vond van de ts waren de wissels, Barto rechtsbuiten? Brands linksbuiten? Zet de spelers op de positie waar ze horen. Organisatie viel achterin volledig weg toen Dijkstra de 2e helft op het middenveld ging voetballen.

Nac-Volendam 1-1 gistermiddag dus ben benieuwd volgende week!

Het valt mij zwaar om twee keer te verliezen. Niet meer gewend  ;(
MI-Sider for Life

denistel

open dag is voor ieder1 dus mooi zo laten.

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:47:51
open dag is voor ieder1 dus mooi zo laten.

Het was een leuke open dag.
MI-Sider for Life

cambuurlegend

Vond het voetballend niet eens zo slecht , zeker de eerste helft niet . Je moet alleen wel als je uiteindelijk een aantal kansen creëert een bal binnenschieten en daar schort het momenteel nog aan. Je bent met het vertrek van Adje aanvallend gewoon duidelijk minder geworden en dat soort kwaliteit koop je helaas niet terug, was gister tegen Bayer Leverkusen gewoon de beste man aan Vitesse kant die laten ze never nooit meer gaan.  Het word een lastig seizoen , maar zo zijn er nog wel een aantal ploegen die niet overlopen van de kwaliteit als de jongens het een heel seizoen kunnen opbrengen om voor elkaar te strijden ben ik er van overtuigd dat we erin blijven !!

Sonnema

Het was zeker een leuke opendag. Wat ik niet begrijp is dat bij de wissels Barto in 20 min 3x op een andere positie wordt gezet en dat zelfde geld voor een Brands.

John Hiatt

Na alle berichten hier op het forum, viel het mij niet eens tegen. Eerste helft werd er goed gespeeld, alleen veel te weinig diepgang en dreiging voorin. Ik zou Makrini voorlopig op de bank zetten, vanwege zijn grote hoeveelheid domme overtredingen. Die gaat zo voor record gele kaarten in Eredivisie. Barto kan vandaag nog wel terug naar Harkema. Wat die Christovao toevoegt is mij een raadsel. Keepers kunnen me ook nog niet overtuigen. Van Moorsel vond ik erg goed.

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juli 28, 2013, 10:42:01
Het was zeker een leuke opendag. Wat ik niet begrijp is dat bij de wissels Barto in 20 min 3x op een andere positie wordt gezet en dat zelfde geld voor een Brands.

Brands is een hele goede voetballer! Zonde dat hij iedere keer op de buiten word gezet.

Middenvelders doen weinig onder van elkaar, en is goed bezet met, Schokker, Bakker, vd Heide, Makrini, Van Brakel, Brands, Van Moorsel, Ritzmaier.

Dijkstra zie ik niet als middenvelder!

Absoluut de sterkste linie, en kunnen aardig mee in de middenmoot.
Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)

Nienhuis veel en veel beter dan Swinkels, en veel meer uitstraling in de goal!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

In tegenstelling tot de wedstrijden tegen Almere en Mallorca werd er nu veel beter gevoetbald en voldoende kansen gecreëerd. Alleen was men nog niet scherp in de afwerking. Dus wanneer Oepie in de eerste en Hemmen in de tweede helft gewoon die bal tegen de netten knalt, had je waarschijnlijk die 2e goal ook niet om de oren gekregen en win je dus gewoon.

Imo hebben we de stijgende lijn te pakken, alleen is het rendement veel te laag en ik ben bang dat dat onze achilleshiel gaat worden dit seizoen als je kijkt naar de bezetting van onze spitspositie.

Hemmen: als hij het vizier niet op scherp heeft, heeft hij weinig tot geen meerwaarde.
Barto: tsja... hij doet zijn stinkende best, maar kan gewoon niet beter.
Cristovao: groot en sterk, maar totaal geen techniek en spelinzicht. Vraag me echt af of de TS deze jongen van tevoren wel eens aan het werk heeft gezien. Onbegrijpelijk...
Area 58

Nightmarelwd

Citaat van: Yellow Army op juli 28, 2013, 11:21:38

Cristovao: groot en sterk, maar totaal geen techniek en spelinzicht. Vraag me echt af of de TS deze jongen van tevoren wel eens aan het werk heeft gezien. Onbegrijpelijk...

Ik begrijp ook niet dat men in Groningen het jammer vindt dat hij naar ons vertrok. Misschien dat het nog duidelijk wordt in de competitie.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22
Brands is een hele goede voetballer! Zonde dat hij iedere keer op de buiten word gezet.

Middenvelders doen weinig onder van elkaar, en is goed bezet met, Schokker, Bakker, vd Heide, Makrini, Van Brakel, Brands, Van Moorsel, Ritzmaier.

Nienhuis veel en veel beter dan Swinkels, en veel meer uitstraling in de goal!

Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ritzmaier?
MI-Sider for Life

vialli

Deze wedstrijd gaf wel aan wat ons de komende maanden te wachten staat,
n.l. een energie sparende tegenstander die op de juiste momenten
toeslaat.

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 12:02:29
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ritzmaier?

Nu Park naar psv gaat, is de komst van Ritzmaier nog een formaliteit.
Cocu wou eerst een extra middenvelder voor dat Ritzmaier weg mocht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22

Denk dat  3 spelers nog wel een stap hoger kunnen maken, de rest blijft wat hangen op het niveau van de JL. Verdediging met Leeuwin,Bijker,Perreira is niet raar moet nog 1 goede speler naast Leeuwin die de lijnen gaat uitzetten. Voorin zal zeker wat bij moeten en Nienhuis gewoon op de goal

Clint

Citaat van: vialli op juli 28, 2013, 12:33:57
Deze wedstrijd gaf wel aan wat ons de komende maanden te wachten staat,
n.l. een energie sparende tegenstander die op de juiste momenten
toeslaat.

Ben bang dat bijna alle wedstrijden zo gaan lopen. Cambuur wat leuk voetbal laat zien maar vergeet af te maken wat de tegenstander wel doet.