Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:20:55
Tannane en/of tigha zijn geen werkers. Van moorsel is ook zeer creatief. Waar mut oebele dan staan juh, op goal?   :monk
op een 4 mans middenveld rechts aan de lijn met de vrijheid om ook naar binnen te gaan om zijn pass te geven .Of gewoon als rechtbuiten .Hij is altijd aanspeelbaar om dat hij inzakt .De meesten hier hebben het ideaal plaatje met 2 snelle buiten die de voorzetten geven .Feyenoord speelt met 2 snelle buitens verder geen 1 club in de erediv

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:36:08
Nou, hij had er wedstrijden bij waar je hem al na 15 naar de kant kon halen.  Ik vind hrt ook een prima speler als hij het op zijn heupen heeft, hij moet echter constanter worden en dat heeft tijd nodig.

Overigens snap ik die verheerlijking van el makrini niet zo. Nuttige speler maar niet al te slim. Loopt onnodig veel en pakt veel te veel kaarten. Moet meer met het kopke spelen en zich positioneel verbeteren. Denk wel dat hij basisklant wordt. Tov van brakel  is makrini beter. Dijkstra is wmb geen optie als controlerende middenvelder.
Dijkstra heeft daar idd een paar prima wedstr gespeeld .Over Makrini heb je gelijk .De trainers moeten dit ook aangeven .Hij wil soms ook het spel verdelen en dat kan hij niet .Geeft ie een slechte bal ,wil ie het zelf weer corrigeren .Hij moet puur als verdedigende middenvelder spelen ,niet meer en niet minder .Zelfs gister tegen dtd zag je dat

denistel

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:37:28
op een 4 mans middenveld rechts aan de lijn met de vrijheid om ook naar binnen te gaan om zijn pass te geven .Of gewoon als rechtbuiten .Hij is altijd aanspeelbaar om dat hij inzakt .De meesten hier hebben het ideaal plaatje met 2 snelle buiten die de voorzetten geven .Feyenoord speelt met 2 snelle buitens verder geen 1 club in de erediv

zijn er wel meer hoor.

keije

Ik vond Makrini ook een van de minderen vanavond. Waterdragers of harde werkers die moeten niet de spelverdeler willen gaan uithangen .

sunderland

denistel

heb je gelijk in taken mutte goed verdeeld worden.

denistel

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:52:00
wie dan

Mertens en lens??? az speelt oek met 2 buitens,,Vitesse dkv zal niet altijd zo zijn maar toch wel vaak

sunderland

Citaat van: keije op juni 29, 2013, 21:50:35
Ik vond Makrini ook een van de minderen vanavond. Waterdragers of harde werkers die moeten niet de spelverdeler willen gaan uithangen .
precies.

sunderland

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:54:13
Mertens en lens??? az speelt oek met 2 buitens,,Vitesse dkv zal niet altijd zo zijn maar toch wel vaak
Allemaal met 1 snelle .Mertens is niet die snelle die de achterlijn haalt .Az soms wel met gudmunson en berens

denistel

nou Mertens is snel genoeg hoor...het hoeve oek geen speersnellen te zijn maar je moet er wel mee kunnen
counteren dat zie ik met oebele toch niet zo snel gebeuren

cambuurlegend

sunderland

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 22:02:32
nou Mertens is snel genoeg hoor...het hoeve oek geen speersnellen te zijn maar je moet er wel mee kunnen
counteren dat zie ik met oebele toch niet zo snel gebeuren
tis maar hoe je het wilt zien .Oebele is een meester in het versturen van die laatste bal voor de counter

Hilversum voor Cambuur

Speelde geweldig vandaag, strooide met geweldige passes!!

|:)

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:36:13
Speelde geweldig vandaag, strooide met geweldige passes!!

|:)
Mooi!  |:)

Supersub

Wanneer gaan we hem een keer zien ipv barto?