Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Bart van Brakel

Gestart door Voor altijd cambuur, juni 28, 2013, 15:50:47

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: sunderland op november 25, 2013, 08:48:44
hij was hier en daar wat ongelukkig maar hij zat er wel steeds tussen .Kon niet steeds de bal controleren maar dat is logisch.Wel storen waardoor Nec niet vooruit kon spelen

Mist nog een beetje wedstrijdritme maar ik vond hem verdienstelijk spelen. Gelukkig hebben we hierin een speler die zo mee kan komen met het team  :thumbsup
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Baresi

Wat n goeie voetballer die van Brakel op t middenveld,doet me denken aan Pirlo,,kijkt constant om hem heen.Hier heeft cambuur wat aan
:scc

speculeter

Citaat van: Baresi op december 08, 2013, 21:57:19
Wat n goeie voetballer die van Brakel op t middenveld,doet me denken aan Pirlo,,kijkt constant om hem heen.Hier heeft cambuur wat aan
pirlo...hahaha.
vrije trappen neemt hij in ieder geval niet zoals pirlo.... :_schater

Cambuur058

Citaat van: Baresi op december 08, 2013, 21:57:19
ja en nienhuis is net casillas omdat ie ook klein is

PePe

Bart van Brakel, is een mirakel!!

piene hassus

suurtsje, is skijtend benauwd inne duels

Straicar

SUKKEL!!! Als je daar niet ziet dat er 3 spelers voor t uitkiezen zijn, hoef je er van mij NOOIT weer in te staan!!!!!! :rodekaart

Bascambuur

Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 16:26:05
SUKKEL!!! Als je daar niet ziet dat er 3 spelers voor t uitkiezen zijn, hoef je er van mij NOOIT weer in te staan!!!!!! :rodekaart
Hij ging niet eens voor  eigen kans. Hij deed gewoon helemaal NIKS.   :|

speculeter

Was vorige week ook al zo geweldig...
wat een overzicht die jongen.

legeips

Nooit meer opstellen...
Het leek wel of die man 3 wedstrijden in de benen had. Hij had fitter moeten zijn dan alles en iedereen om hem heen.

Maar goed, net als barto, en van Moorsel is deze jonge niet geschikt op dit niveau..

michello

Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 16:26:05

Jezus die counter met Van Brakel. Wat een dwaas. Dribbelt op z'n 11en30st naar 16 meter... Terwijl links en rechts een man alleen voor keeper kon komen.. Zat me partij te vloeken hier

speculeter

En dan counter om de oren...en 1-2 verliezen

nepomuk

Was inderdaad niet erg sterk van van Brakel, zachtjes uitgedrukt. Scheelt Cambuur 2 punten.

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Ik kan me deze actie gelukkig niet herinneren!  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets