Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: veroen op juli 23, 2013, 08:59:50
Barto was al niet goed genoeg voor de basis in jl en hebben ze contract laten tekenen met zicht op nog jaar jl, dat we zijn gepromoveerd had de club ook niet op gerekend maar Barto was anders ook geen eerste spits geweest! Komt op alle fronten tekort, fysiek, technisch, balvastheid enz...
Wat betreft Makrini is het mij ook opgevallen dat ie er vaak wel erg hard invliegt zelfs in oefenduels... Dijkstra maakt wat dat betreft wel een sterke indruk, we zullen zien...

Barto het oons de laatste wedstrieden aardig naar de Eredivisie holpen, maar ja dat
binne we alweer fegeten.

Hilversum voor Cambuur

Als we iedereen vanaf het begin nou het volle vertrouwen geven komen we een stuk verder! Merkte langs de kant bij de oefenduels dat er over sommige spelers op voorhand al "lacherig" gedaan wordt. Nergens voor nodig, laat ze het maar in de eerste 5 duels op eredivisieniveau zien!!

|:)

veroen

Citaat van: vialli op juli 23, 2013, 09:17:55
Barto het oons de laatste wedstrieden aardig naar de Eredivisie holpen, maar ja dat
binne we alweer fegeten.
Barto heeft toen een paar goeie wedstrijden gespeeld ja maar de rest van het seizoen was het helemaal niks. En het laten zien tegen Emmen of bv Groningen of vitesse of zo is toch een even wat anders... Op trainingen en tijdens de oefenpotjes kan ie onder weinig tot geen druk de bal niet eens continu kort aannemen en die tijd krijg je niet in de ere simpel

Lore

Citaat van: vialli op juli 23, 2013, 09:17:55
binne we alweer fegeten.

Dat ben ik helemaal niet vergeten, sterker nog daar baseer ik op dat hij niet goed genoeg is voor de eredivisie. Volgens mij vergeet jij hoeveel open 100% kansen hij is diezelfde wedstrijden heeft gemist. Die laatste wedstrijden creëerden wij alleen erg veel kansen waardoor hij er mee weg kwam.

Benniepos

Is het vrije zit in het stadion?  |:)

Clint

AL

Citaat van: veroen op juli 23, 2013, 09:25:16
Barto heeft toen een paar goeie wedstrijden gespeeld ja maar de rest van het seizoen was het helemaal niks. En het laten zien tegen Emmen of bv Groningen of vitesse of zo is toch een even wat anders... Op trainingen en tijdens de oefenpotjes kan ie onder weinig tot geen druk de bal niet eens continu kort aannemen en die tijd krijg je niet in de ere simpel

Zelfde geldt toch ook allemaal voor Hemmen?
Die heeft de 1e 9/10 wedstrijden prima gespeeld en daarna was het bij tijden brandhout. Hemmen heeft dus wel bewezen tegen ploegen als Groningen en Vitesse te kunnen scoren?
Hemmen kan wel een bal kort aannemen? Nou ik ben dan reuze benieuwd, dat heb ik tot nu toe namelijk weinig tot niet gezien.
Feit is dat ik beide spitsen een zwakke indruk vind maken tijdens de voorbereiding.
Maar volgens mij gaat dit over de wedstrijd van vanavond en zijn er meer spelers!

Lore

speculeter

Vrije zit....mooi bij de biertap.

Cambuur058

denistel

wel het goeie pad in lopen :proost

Cambuur058

Heeft iemand een linkje van een livestream die werkt met Iphone/Ipod/Ipad? Lukt me namelijk niet. ;(
En zo niet; alleen audio is dan ook wel goed.
Alvast bedankt

DC

Citaat van: Lore op juli 23, 2013, 10:07:54
Mooi man! Ik pak de middenstip!

Haha succes  :_schater

Ik ga naast de coach van Mallorca zitten à la Gijpie, hem steeds ff aanstoten als er iets mis gaat  :zweep

el haj

Citaat van: Cambuur058 op juli 23, 2013, 14:12:01
Heeft iemand een linkje van een livestream die werkt met Iphone/Ipod/Ipad? Lukt me namelijk niet. ;(
En zo niet; alleen audio is dan ook wel goed.
Alvast bedankt

Alle (nouja, praktisch alle) streams werken met een flash-venstertje. Apple ondersteunt geen Flash dus ik denk dat je pech hebt of dat je beter had moeten nadenken voordat je een arsenaal aan apple spul kocht. ;)

SCCBerlikum

Zal vanavond de wifi ook maar ff opzoeken hier in het buitenlands, hopen op een mooie pot!
succes allen