Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Al met al redelijke eerste helft en een matige tweede helft. Veel balbezit, maar veel te weinig afgedwongen en gecreeerd.
Area 58

Harry L.

Citaat van: Yellow Army op juli 23, 2013, 21:55:39
Die cristovao is fysiek sterk maar een blind paard. Moet behoorlijk bijgeschaafd worden om er iets aan te hebben

Het is net balotellie, alleen dan vele malen minder

Bernardo

Citaat van: michello op juli 23, 2013, 21:58:16
Vind het middenveld voetballend niet heel sterk hoor! Bakker en Dijkstra komen echt te kort. Duurt allemaal veel te lang en alleen maar tikkies terug. Handelingssnelheid moet veel hoger liggen in de Eredivisie.

Met Makrini en eventueel een Ritzmaier zie ik dat wel goed komen! Van Moorsel aanwinst!

Harry L.

Citaat van: Bernardo op juli 23, 2013, 21:59:23
Met Makrini en eventueel een Ritzmaier zie ik dat wel goed komen! Van Moorsel aanwinst!

Van moorsel een aanwinst? Waar basseer jij dat op dan, ik heb het niet gezien

Galdiano

Citaat van: Harry L. op juli 23, 2013, 22:00:34
Van moorsel een aanwinst? Waar basseer jij dat op dan, ik heb het niet gezien

Power! Bal aannames, passes, overzicht, dreiging naar voren, dook aantal keer op in 16.

Echter red hij het niet alleen, en viel hij bijna niet op door de rest om hem heen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Ik vond het balbezit en de wil om te voetballen mooi om te zien, maar het eeuwige tikje breed en terug vind ik minder. Naar voren durven te voetballen en niet onder de indruk zijn van je tegenstander wil ik zien.

Wat had Bakker vandaag, hij was zo onrustig aan de bal.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

cambuurlegend

Grappig om te zien hoeveel impact een aanvoerdersband kan hebben , Dijkstra heb ik in het eerste kwartier meer zien praten als het hele vorige seizoen. Werd daarna steeds minder naarmate hij slordiger werd in de passing, is in mijn optiek niet dynamisch genoeg voor een positie op het middenveld. Vond de hele wedstrijd trouwens erg matig, alleen Oebele en Bijker haalde in mijn optiek een voldoende. Nog een hoop werk aan de winkel voor Lodeweges, hoop dat wanneer de competitie begint in ieder geval Hemmen en Makrini aan de aftrap staan. Nog even over cristovao zelden iemand zo blind en ongemakkelijk over een veld zien rennen, doe de hekken en de deuren maar op slot , anders staat hij 4 x per helft in de C1000.

speculeter

Achterin staat het wel goed.
nienhuis ipv swinkels natuurlijk.
Vond Dijkstra wel sterk op middenveld.
Van moorsel moet dieper spelen.om de spits
heen.dat gebeurde eerste kwartier van de
tweede helft, werd het meteen dreigender.
Schokker was de uitblinker.Alles wat gevaarlijk
was kwam bij hem weg!
kopbal van moorsel en enorme kans van barto.
al met al niet onaardig.
En zin in zondag over een week!

denistel

op kunstgras wil je natuurlijk verzorgd spelen maar doe dat dan ook,ze trainen elke dag op dit veld als ik dan zie hoe vaak
ballen over 5 meter verkeerd gaan?? pff niet best. bakker speelt al1 maar achter uit.durf is er amper bij spelers.
ik weet wel dat we realistisch moeten zijn maar in leeuwarden willen we voor uit spelen en actie voor de goal
natuurlijk zul je dan ook eens tegen counters aan lopen,,nou jammer dan is mijn mening, we zijn kampieon geworden
door van ons zelf uit te gaan en veel goals te scoren.dan krijg je het publiek er ook achter.

als opstelling zou ik het zo doen

-----------------------------------------------------------swinkels----------------------------------------------------

droste-----------------------------leeuwin--------------------------vd laan------------------------bijker

makrini-------------------------------------brands

v moorsel

schokker-----------------------------hemmen----------------------------feldballe

v brakel kan ik nog niet inschatten helaas er mogen nog wel 2 a 3 versterkingen bij.

spelers moeten echt veel aan lracht training gaan doen want die winnen op fysiek geen duel.

en we moeten dirven van eigen lracht uit te gaan,handelingsnelheid moet omhoog dan ben je al
een heel eind op de goeie weg,

Ruppppert

Galdiano

Denistel, waarom Swinkels ipv Nienhuis?

Heb Swinkels een aantal maal de bal simpel in zien leveren! Bal bij de zijlijn schiet hij 10 meter verder bij de tegenstander in de voeten, en als dit eriksen of Toivonen was geweest had hem er in 1 keer ingelegd.

Nienhuis is top! Hebben we vorig seizoen wel gezien!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

oja nog even over het schoeisel we trainen elke dag op dit veld toch zag ik ook nu weer
genoeg spelers die steeds uitgeleden,,kan toch niet gebeuren.we moeten toch precies weten welke
schoenen het beste zijn hier op dit veld.de leiding moet gewoon ingrijpen daarin vind ik,

denistel

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2013, 22:37:43

Heb Swinkels een aantal maal de bal simpel in zien leveren! Bal bij de zijlijn schiet hij 10 meter bij de tegenstander in de voeten, en als dit eriksen of Toivonen was geweest had hem er in 1 keer ingelegd.

gewoon omdat ik verwacht dat swinkels onze 1e keeper is,,was idd slordig met uittrappen maar had ook 2 goeie reddingen.

speculeter

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2013, 22:37:43

Heb Swinkels een aantal maal de bal simpel in zien leveren! Bal bij de zijlijn schiet hij 10 meter verder bij de tegenstander in de voeten, en als dit eriksen of Toivonen was geweest had hem er in 1 keer ingelegd.

helemaal mee eens.
Dat mannetje swinkels straalt niks uit.
niet hetzelfde geklooi als vorig jaar met
die keepers.gewoon nienhuis op de goal

AL

Vond het helemaal niet zo slecht.  1e helft verzorgd voetbal gezien, alleen hebben we geen aanval.
Achterin hebben we prima backs, droste en bijker lijken me zeker van een plek. Centraal achterin vind ik niet goed genoeg. Zowel v.d laan als leeuwin bouwen niet goed op. Bovendien is v.d laan te onrustig. Graag een speler daar die rust brengt.
Middenveld de beste linie in mijn ogen. Dijkstra vootreffelijk, 2e helft minder. Bakker vond ik juist erg sterk.
V moorsel begon zwak, maar groeide en is gewoon een verdomd goede voetballer. Makrini er nog bij en ritzmaier en deze linie is goed genoeg om mee te kunnen komen in eredivisie.
Dan voorin, schokker geweldig! Feldballe erg zwak vandaag, barto niet voldoende.
Later met hemmen, cristavao en brands nog minder.
Conclusie voorin heb je een probleem!!
Daar moet echt wat gebeuren!!

Adnane is heel hard nodig en wat zou ik graag een spits als reza zien zeg!