Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
62 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Al leert hij Chinees, als hij zo blijft balle dan zal dat weinig opleveren.. Prima dat hij zijn best doet te integreren, maar heb grote twijfel of hij het nivo gaat redden

piene hassus

Ast niet tegelyk ken dan mar eerst foeballe en dan integrere

NicoJanHoogma1960

Lekker nog even laten zitten hier voor de breedte, we heffe ut wel vaker sien, dat sun speuler
fut gaat ze de pannen van ut dak speule bij een andere club.

Vroeger hadden we ut zelfde met Jeppe Tjengberg, hier nix en bij Excelsior scoorde die erop los.
Cambuur zit in je bloed

PePe

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op december 07, 2013, 11:03:09
Lekker nog even laten zitten hier voor de breedte, we heffe ut wel vaker sien, dat sun speuler
fut gaat ze de pannen van ut dak speule bij een andere club.

Vroeger hadden we ut zelfde met Jeppe Tjengberg, hier nix en bij Excelsior scoorde die erop los.

Zou mooi zijn als er belangstelling voor Oliver is? (nog een jaar hier op de bank?)

albert54

|:)

Feldballe komt er aan.
Laatste weken goed op dreef op de training.
Heb vanaf het begin geloof gehad in deze jongen. Hij moet wennen en meer kracht krijgen.
Je ziet dat hij goed bezig is.
Mijn vertrouwen in hem is groot.
w:)

The Prominence

Citaat van: albert54 op januari 29, 2014, 14:40:03
|:)

Feldballe komt er aan.
Laatste weken goed op dreef op de training.
Heb vanaf het begin geloof gehad in deze jongen. Hij moet wennen en meer kracht krijgen.
Je ziet dat hij goed bezig is.
Mijn vertrouwen in hem is groot.
w:)

Vond hem gister weer matig hoor, tegen Sv Meppen

Collingwood

Jongen kan wel voetballen (heeft veel meer techniek dan bijvoorbeeld een Christovao). Heb het idee dat er vooral mentaal tot nu toe nog wat aan schort. Kan ons in de toekomst nog wel eens gaan verrassen.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2014, 14:55:12
Jongen kan wel voetballen (heeft veel meer techniek dan bijvoorbeeld een Christovao). Heb het idee dat er vooral mentaal tot nu toe nog wat aan schort. Kan ons in de toekomst nog wel eens gaan verrassen.

As ik het goed begrijp kan die jongen beter in de Zaalballe?

Collingwood

Citaat van: dizzhead op januari 29, 2014, 14:59:15
As ik het goed begrijp kan die jongen beter in de Zaalballe?

:_schater
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Technisch begaafd. Mag van mij wel een aantal wedstrijden op de rechtsbuiten inplaats van Lukoki
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Citaat van: dit is mien club op januari 29, 2014, 15:15:15
Technisch begaafd. Mag van mij wel een aantal wedstrijden op de rechtsbuiten inplaats van Lukoki

Van mij niet. Feldballe is altijd onzichtbaar en er komt geen dreiging van af. Van Lukoki komt juist extreem veel dreiging, alleen is hij vaak ongelukkig..
Cambuur till I die!

denistel

Citaat van: KristCambuur op januari 29, 2014, 17:09:16
Van mij niet. Feldballe is altijd onzichtbaar en er komt geen dreiging van af. Van Lukoki komt juist extreem veel dreiging, alleen is hij vaak ongelukkig..

beetjke tijd gunnen he is nog vrij jong speelt in een ander land nu,,,jeppe kon hier in het begin oek niks ging naar exelsior en was top

sunderland

Citaat van: KristCambuur op januari 29, 2014, 17:09:16
ongelukkig ist niet .Hij is niet beter op dat gebied.

Yellow Army

Gewogen en helaas te licht bevonden.
Area 58

KristCambuur

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2014, 20:47:23
Gewogen en helaas te licht bevonden.

Geen woord aan toe te voegen.
Cambuur till I die!