Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

deze jonge krijgt denk ik sowieso kans in psv 1 volgend jaar

mugel

http://is.gd/913N6q Lekker blijven volgen... :_schater
Volgend jaar speelt ie bij PSV of we huren 'm nog een jaartje  |:)

sunderland

Citaat van: runner 1 op januari 19, 2014, 22:59:51
Ritzmaier speelde een erg matige tweede helft ,hij had veel balverlies en maakte de domste overtredingen zijn goal was klasse,
maar verder speelde hij erg matig vond ik, waarvan akte.
zag je zijn enorme drive .90 min lang jagen en strijden .Maakte 1 slimme en 1 domme overtreding .Die heb je goed onthouden

lunnie

Citaat van: sunderland op januari 20, 2014, 19:54:38
zag je zijn enorme drive .90 min lang jagen en strijden .Maakte 1 slimme en 1 domme overtreding .Die heb je goed onthouden
Vond 'm gister oek niet su best spelen. Zolang hij er elke week sun goal in skiet mag ie elke week wel su spelen :)

rody rules

de meeste spelers worden uiteraard geroemd vandaag, maar ritzmaier nog niet zag ik. hij speelde misschien niet eens heel opvallend maar hij is in de laatste weken steeds professioneler geworden. vandaag zag je hem ook echt vechten, meters maken en stofzuigen, spelers er in de laatste minuten doorheen proberen te slepen, vond ik erg mooi om te zien, dat had ie voor de winterstop veel minder

ritzmaier!!  |:)

SCCRulez

Speelt met een Geel-Blauw hart, respect voor de combinatie van inzet en techniek. Misschien niet zijn sterkste wedstrijd van seizoen, maar wel helemaal begrepen waar de derby om draait: passie, strijd en 3 punten  |:) |:) |:)

mscc

Mooi dat ie ook nog even in de kleine leeuwarder was na de wedstrijd,  :thumbsup

el haj

Ritzmaier: niets van dkv en PSV gehoord

Marcel Ritzmaier toont dit seizoen bij SC Cambuur aan een zeer waardevolle Eredivisie-speler te zijn. In de Friese derby tegen dkv was de twintigjarige middenvelder wederom één van de uitblinkers.

Jurre de Ruiter

LEEUWARDEN

Ritzmaier deelde op het middenveld met Mohamed El Makrini en Paco van Moorsel de lakens uit. Door de vele positiewisselingen was dkv het soms volledig kwijt, merkte de Oostenrijker ook. "We hebben vandaag als team gewonnen", zei hij na afloop tegen VoetbalPrimeur. "We vochten voor iedere meter en gingen vol de strijd aan."

Op die manier boekte Cambuur een verdiende 3-1 derbyzege. "Sinds de vorige derby in dkv merkte je hier in de stad al hoe dit leefde. De supporters hebben echt geholpen en wij hebben ze met deze overwinning daarvoor bedankt", vertelde Ritzmaier nog met de Cambuur-sjaal om zijn nek.

De twee aanwinsten Elvis Manu en Bartholomew Ogbeche toonden zondag direct hun waarde voor de promovendus. Met de Congolees Jody Lukoki werd het zo een Afrikaans feestje in Leeuwarden. "Haha, de muziek in de kleedkamer ging inderdaad al aan en de dansjes komen er ook al in", lacht Ritzmaier. "Mooi om dat mee te maken."

Dkv en PSV
Intussen werd Ritzmaier vlak voor de wedstrijd tegen dkv met de opponent in verband gebracht. "Ik heb dat ook in de media gelezen, maar ik weet verder van niks", zegt het talent, die bij PSV in het bezit is van een aflopend contract.

De club heeft de mogelijkheid om met één jaar te verlengen, maar ook uit Eindhoven bleef het tot op heden stil. "Daar heb ik nog niets over gehoord", reageert Ritzmaier, die een terugkeer wel zou zien zitten. "Slagen bij PSV blijft het doel, dus het is mooi als dat lukt."

Bron: voetbalprimeur

dizzhead

Enerzijds zou het mooi voor die jongen zijn als die volgend seizoen bij PSV ook belangrijk kan zijn. Dan heeft dat 'jaartje ontwikkelen' bij cambuur hem goed gedaan en worden we wellicht interessanter voor andere spelers. Anderzijds:

:0= VASTLEGGEN!

Cambuur058

Citaat van: dizzhead op januari 27, 2014, 13:33:29
Enerzijds zou het mooi voor die jongen zijn als die volgend seizoen bij PSV ook belangrijk kan zijn. Dan heeft dat 'jaartje ontwikkelen' bij cambuur hem goed gedaan en worden we wellicht interessanter voor andere spelers. Anderzijds:

:0= VASTLEGGEN!
Vastleggen gaat toch niet gebeuren.

IsmailvanEssen

Citaat van: Cambuur058 op januari 27, 2014, 13:34:31
Vastleggen gaat toch niet gebeuren.

Nee dat denk ik ook niet.. hij wil naar psv en daar belangrijk zijn... maarjah je kunt hem altijd een aanbieding doen!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Scout

Als Cambuur hem weet vast te leggen hebben ze goud in handen. Maar verwacht niet dat dit gaan gebeuren, ik denk een verlening bij PSV en daar volgend jaar de nodige invalbeurten.

Ronnie tng

Wat een wereld voor onze club, die gaat volgend seizoen een stap.makrn! Is het niet bij psv, dan wel ergens anders.

Waar ik me wel eens over erg is hoe hij wordt toegezongen. Op zn eentonige manier normaal dan zou de toon bij het laatste jeluhluh anders wezen. Voorbeeld hoe het bij diekhuuzen ging

SCCRulez

Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 14:03:42
Als Cambuur hem weet vast te leggen hebben ze goud in handen. Maar verwacht niet dat dit gaan gebeuren, ik denk een verlening bij PSV en daar volgend jaar de nodige invalbeurten.
als hij maar niet naar DKV gaat, pompebleden staan hem vast niet :scc

The Prominence

je kan aan alles zien dat hij het hier ontzettend naar zijn zin heeft.
doelpunten met publiek vieren, in zijn eentje nog ff teruglopen na de derby ff gek doen.  |:)