Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

AL

Deze jongen moet echt anders spelen. De laatste weken de zwakke schakel op het middenveld.
Veel balverlies, onrustig aan de bal en veel smerige trekjes (lees smerige overtredingen).

Destroyer

:O Ja en soms peert hij er hem zo maar in...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

The Prominence

Citaat van: AL op februari 02, 2014, 18:52:41
Deze jongen moet echt anders spelen. De laatste weken de zwakke schakel op het middenveld.
Veel balverlies, onrustig aan de bal en veel smerige trekjes (lees smerige overtredingen).

hopen dat hij woensdag gewoon scherp is en ik denk dat hij zich wel wil bewijzen tegen pisvee,
hopen dat hij dr  een in legt met een pegel van afstand |:)

vialli

Dat mantsje wud so langzamerhand te eigewies om goed te voetballen mar hij ken ut
woeensdag goeedmake.

DayDreamer

Hij moet niet naast zijn schoenen gaan staan, dat doen al die jonkjes van PSV nu wel, daarom loopt het ook niet daar.

dit is mien club

Haha eigewies?

Komnou is één van de beste speulers diet wij heffe.
Je kinne niet elke week top speule at die dat wel doet speulde die hier niet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: AL op februari 02, 2014, 18:52:41

jij hebt duidelijk de wedstrijden tegen GAE en DKV niet gezien :?

dizzhead

The Prominence

deze jongen is harstikke belangrijk voor ons.

sunderland

tuurlijk juh .Hij speelt ook wel eens een mindere wedstr .Net zoals bijker kan je tegenstander ook wel eens beter zijn .Of niet dan

The Prominence

Citaat van: sunderland op februari 03, 2014, 17:18:48
tuurlijk juh .Hij speelt ook wel eens een mindere wedstr .Net zoals bijker kan je tegenstander ook wel eens beter zijn .Of niet dan

zeker, bijker is ook een hele goede speler, elke speler heeft wel eens zijn dag niet, of een sterkere tegenstander inderdaad.

Cambuur058

runner 1

Even voor de goede orde Ritzmaier is zeker niet goed de laatste tijd ,ik vind hem steeds de verkeerde keuzes maken ,en zeker niet een bepalende speler op het moment.
Dat hij beter kan weten we allemaal maar hij moet slimmer gaan spelen wat hij nu laat zien is te onrustig allemaal.

IsmailvanEssen

Citaat van: runner 1 op februari 05, 2014, 15:56:05
Even voor de goede orde Ritzmaier is zeker niet goed de laatste tijd ,ik vind hem steeds de verkeerde keuzes maken ,en zeker niet een bepalende speler op het moment.
Dat hij beter kan weten we allemaal maar hij moet slimmer gaan spelen wat hij nu laat zien is te onrustig allemaal.

Heb je gelijk in.. hij speelt te veel met emoties in zijn hoofd is me opgevallen... nogsteeds is hij wel een aanwinst voor ons..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...