Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: runner 1 op februari 05, 2014, 15:56:05
Even voor de goede orde Ritzmaier is zeker niet goed de laatste tijd ,ik vind hem steeds de verkeerde keuzes maken ,en zeker niet een bepalende speler op het moment.
Dat hij beter kan weten we allemaal maar hij moet slimmer gaan spelen wat hij nu laat zien is te onrustig allemaal.

Je vergeet wat :devil

Cambuur058

sccvl

Ritzmaier vond ik vandaag wat minder spelen, tegen Twente ook niet super sterk. Even een wat minder periode.

Holwerd voor Cambuur

Net als lukoki tegen ajax, veel te veel bezig met zichzelf te bewijzen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Vond hem vandaag overigens wel een stuk beter dan tegen Twente.
Kalmte alleen kan u redden.

sccvl

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 22:20:28
Net als lukoki tegen ajax, veel te veel bezig met zichzelf te bewijzen!

Denk dat je daar wel een goed punt hebt, Lukoki is niet door de grens gezakt. Maar zeker niet zijn beste wedstrijd.

denistel

gewoon normaal doen je taken uitvoeren en niet denken dat je het mannetje bent dat is mij  mening

PePe

Sorry hoor, als we winnen dan hebben we allemaal helden, maar als we verliezen dan wordt elke speler afgemaakt, zijn jullie nu Cambuur supporters? Natuurlijk ben ik ook teleurgesteld over de uitslag, dit gaat me te ver, hier gaat Cambuur niet beter van voetballen!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 22:37:04
Sorry hoor, als we winnen dan hebben we allemaal helden, maar als we verliezen dan wordt elke speler afgemaakt, zijn jullie nu Cambuur supporters? Natuurlijk ben ik ook teleurgesteld over de uitslag, dit gaat me te ver, hier gaat Cambuur niet beter van voetballen!!

Afgemaakt? Valt in dit geval wel mee toch. Je kon duidelijk zien dat ballen die hij normaal afspeelt, hij nu zelf wilde schieten.

sccvl

Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 22:37:04

We mogen wel kritisch zijn op de spelers toch? Daar zijn deze topics toch ook voor? Iedereen heeft zijn eigen kijk op de club en spelers dar begrijp ik, maar in dit geval Ritzmaier word toch niet afgekraakt? Lukoki is een ander verhaal, maar vind ook logisch dat daar nu zo langzamerhand bij sommige de maat vol is.

PePe

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 22:39:30
Afgemaakt? Valt in dit geval wel mee toch. Je kon duidelijk zien dat ballen die hij normaal afspeelt, hij nu zelf wilde schieten.

Lees de reacties bij Lukoki eens, erg hoor. (scoort 2x tegen DKV, onze held, maar nu al niet meer)

denistel

ik maak niemand af maar ik verwacht wel dat spelers zich inzetten. en niet hun pootjes terug trekken in duels

sccvl

Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 22:42:15
Lees de reacties bij Lukoki eens, erg hoor. (scoort 2x tegen DKV, onze held, maar nu al niet meer)

Geen enkele goeie actie vandaag, kwam zijn man amper voorbij. Als die er voorbij was verprutst die het net zo snel weer. Hij scoort 2X tegen DKV, natuurlijk is dat geweldig! Maar verder komt er geen enkele rendement.

Holwerd voor Cambuur

Maar je post het in het Ritzmaier-topic. Daarom zeg ik ook: in dit geval  ;)

YellowBlue

beide goals die niets opleverden, zijn fouten het hele jaar kosten wel punten