Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ik ben benieuwd. Goede trap en vrij technische speler. Wellicht morgen al wat minuten maken?

Hilversum voor Cambuur

Hij is volgens mij fit en heeft al met Jong PSV in de Jupiler League gespeeld, inzetbaar lijkt me!  |:)

Len Cantello

Dikke Audi met Oostenrijks kenteken op het Cambuurplein. Spelersbudget zal nu wel op zijn.....

Wilkommen, Herr Ritzmaier!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Stiens

De Gast

Is hij dan een aanvallend ingestelde middenvelder? Er zal toch ook eens wat gevaar van het midden moeten komen dacht ik!

Goudvinger

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2013, 12:27:34
Is hij dan een aanvallend ingestelde middenvelder? Er zal toch ook eens wat gevaar van het midden moeten komen dacht ik!

Ja

Oetseuuh

Yellow Army

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2013, 12:27:34

Bij jong PSV, wat ook 4-2-3-1 speelde tegen Sparta, speelde hij als linker controlerende middenvelder. Dus zal hier op dezelfde positie komen te spelen lijkt me. Dus nee, geen aanvallende middenvelder.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op augustus 08, 2013, 14:42:34
Bij jong PSV, wat ook 4-2-3-1 speelde tegen Sparta, speelde hij als linker controlerende middenvelder. Dus zal hier op dezelfde positie komen te spelen lijkt me. Dus nee, geen aanvallende middenvelder.

Voor deze positie is hij hier natuurlijk ook gehaald (de plaats waar tegen NAC Bakker speelde). Hij heeft wel veel voetballend vermogen (heeft bijvoorbeeld een mooie steekbal in de benen), en is bepaald geen (puur) verdedigend ingestelde middenvelder.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 08, 2013, 14:45:45
Voor deze positie is hij hier natuurlijk ook gehaald (de plaats waar tegen NAC Bakker speelde). Hij heeft wel veel voetballend vermogen (heeft bijvoorbeeld een mooie steekbal in de benen), en is bepaald geen (puur) verdedigend ingestelde middenvelder.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat deze jongen kan. Heb alleen even de wedstrijd Sparta-jong PSV terug gekeken op EL. Moet zeggen dat hij tijdens deze pot nou niet bepaald een onuitwisbare indruk op mij heeft gemaakt.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op augustus 08, 2013, 15:05:21
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat deze jongen kan. Heb alleen even de wedstrijd Sparta-jong PSV terug gekeken op EL. Moet zeggen dat hij tijdens deze pot nou niet bepaald een onuitwisbare indruk op mij heeft gemaakt.

Ik vond hem prima spelen. Niet echt heel opvallend, maar dat is ook inherent aan zijn positie, daar kun je niet hele gekke dingen doen. Volgens mij gaan we veel plezier aan hem beleven, hij heeft iets waarvan we op dit moment nog weinig hebben: creativiteit.
Kalmte alleen kan u redden.

drg

Dadelijk een rots in de defensie en met creatievelingen Lukoki en Ritzmaier komt de bal leuk aan bij onze afmakers, gaat helemaal goed komen  :proost

Lore

Citaat van: drg op augustus 08, 2013, 15:38:11
Dadelijk een rots in de defensie en met creatievelingen Lukoki en Ritzmaier komt de bal leuk aan bij onze afmakers, gaat helemaal goed komen  :proost

Dus jij gaat er ook vanuit dat Barto uit de basis gaat?  :devil

drg

Citaat van: Lore op augustus 08, 2013, 15:41:11
Dus jij gaat er ook vanuit dat Barto uit de basis gaat?  :devil

Die loopt d'r vanzelf wel eens per ongeluk tegen aan  :devil

na 10x zal d'r toch wel eens eentje in moeten gaan zou je zeggen

wiekie1969