Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 5 leden (1 verborgen)
V-man, Bankzitter, WouterZz, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

richard

Wat een fantastische voetballer, geweldig!!

Dokkumer

Voetballend een enorme aanwinst en ook qua verdedigende arbeid en loopvermogen :thumbsup

speculeter

Ziet het spelletje....
En wat mij ook opviel dat hij zo nu en dan aangaf
om even te vertragen en af te wachten.
gaan we nog veel plezier van beleven dit seizoen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 10:27:43
Ziet het spelletje....
En wat mij ook opviel dat hij zo nu en dan aangaf
om even te vertragen en af te wachten.
gaan we nog veel plezier van beleven dit seizoen

Na de 3-1, waren Cambuur even van slag en wilde Grunn doordrukken. Toen heeft het hele team de wedstrijd ontzettend goed helemaal doodgelegd. Tijd trekken, blessures, praten met de scheids. alles wat geoorloofd was deden ze en je zag de frustratie bij de tegenstanders toenemen. Niet om aan te zien natuurlijk, maar wel heel erg broodnodig even. Daarna weer vol gas!!! Volwassen gedaan!!
Henk, held, bedankt

richard

Sandor liep vanaf west nog even naar spelers tunnel even Henk wat tips gegeven |:)

wiekie1969

Citaat van: richard op augustus 18, 2013, 09:39:52
Wat een fantastische voetballer, geweldig!!

gvd nou ;(

kippenvel over mien hele belig tijdens de rust.

denistel

heerlijke speler rust aan de bal goeie passes go go go

Delamere

Geweldige aanwinst, geeft TS veel meer mogelijkheden voor het middenveld.

KristCambuur

Cambuur till I die!

Jules058

Als spelers als ritzmaier en de overige jongens dit niveau aan weten te houden dan maak ik mij absoluut geen zorgen dat cambuur zal degraderen!  :scc
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Unknown

Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 20:51:28
Als spelers als ritzmaier en de overige jongens dit niveau aan weten te houden dan maak ik mij absoluut geen zorgen dat cambuur zal degraderen!  :scc

Nadeel is alleen dat de Eagles het ook goed doen. En Zwolle al helemaal. Gelukkig hebben we NEC en NAC nog die matig zijn. Zou NEC nu wel willen treffen. Voordat die miljonair er geld in gaat pompen

Jules058

Idd laat NEC nu maar komen het is daar zowel technisch achter de schermen een chaos als op het veld :p
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

PeterTa

Uit blijven gaan van eigen kracht!! Laat die miljonairs lekker wezen, in deze vorm hoeven we geen vrees te hebben! |:) |:)

okkele

Ritzmaier wil PSV graag pijn doen

Marcel Ritzmaier staat onder contract bij PSV, maar is uitgeleend aan SC Cambuur. Zaterdagavond staan beide ploegen in Eindhoven tegenover elkaar.

"Het is natuurlijk altijd bijzonder, want ik heb daar drie jaar gespeeld. Ik verwacht dat het een mooie wedstrijd wordt. Maar het wordt niet zo makkelijk voor ze. Ik denk dat ze die wedstrijd tegen AC Milan gaan voelen. Wij moeten gewoon naar onszelf kijken, dan zien we het wel", laat Ritzmaier weten aan Voetbal International.

"Als we een goede dag hebben, is er best kans dat we met een goed resultaat terug naar huis gaan", vervolgt de huurling, die het uitstekend naar zijn zin heeft in Leeuwarden. "Het is een leuke groep, die erg gretig is. Ik ben blij met de stap die ik gemaakt heb."
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

The Prominence

Hopen dat hij er morgen 2 in knalt  |:)