Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: michello op oktober 05, 2013, 11:41:23
Krijgt wel wat maniertjes.. (Hakjes op rare momenten en kwaad reageren op medespelers) maar dat komt ook omdat hij voetballend er met kop en schouders bovenuit steekt. Inderdaad maar eens op "10" proberen !

Hij heeft gewoon gelijk. Kijk maar eens hoe spelers ballen inspelen/aannemen gister tegen twente en vorige week bij dkv, dit in vergelijking met bijvoorbeeld Heracles en Groningen thuis. Heel langzaam zie ik het energieke positiespel (waarbij iedereen 100%allert is om een bal aan te nemen) wegglijden. Zijn hakjes zijn ook logisch en goed in de ruimte, alleen reageren medespelers te laat (precies wat ik eigenlijk bedoel met 100% allert zijn).

Overigens was duidelijk zichtbaar dat hij zich het enorm aantrekt. Hij is een echte winnaar. Baalde zichtbaar en liep even in z'n eentje terug naar de kleedkamers, viel me op. Duidelijk aangeslagen, zegt toch wat als je al 4 wedstrijden tegen de op dat moment huidige (gedeelde) koploper gespeeld hebt en daarvan 3x met een teleurstelling van het veld afgestapt bent.

Op 10 is een goed idee. Kevin Brands op Marcel z'n positie dan? Of kan dat niet?

el haj

Citaat van: dizzhead op oktober 05, 2013, 13:18:28

Op 10 is een goed idee. Kevin Brands op Marcel z'n positie dan? Of kan dat niet?

Ik reageer alleen hier even op hoor, ben het voor de rest namelijk compleet met je eens.
Anyway, Ritzmaier maakt echt ki-lo-me-ters in eigenlijk elke wedstrijd en verzaakt eigenlijk nooit om zijn verdedigende werk op te pakken.
Dit zie ik Brands nog niet zo snel doen, die moet het meer van zijn aanvallende kwaliteiten hebben. Staat me nog een interview met Brands bij, toen 'ie hier net was, waarin hij iets zei als dat hij daar het type speler niet voor is; het 90 minuten lang afjagen en meeverdedigen. Volgens mij was dat ook zijn verklaring over waarom hij bij W2 niet bepaald een onbetwiste basisspeler was.

Hoe dan ook zie ik liever dat de TS Van Moorsel even de kans geeft op tien. Niet eens zozeer omdat ik hem nou zo'n geweldenaar vind maar meer om Bakker even een signaal te geven; je hebt behoorlijk wat krediet maar niet oneindig veel. Tijd om te presteren!

sunderland

Laat het middenveld mooi staan .Staat als een huis .Voorin moet wat gebeuren .Ik zou sowieso OEbele weer opstellen .Hij legt sowieso iedere wedstr 2 ballen panklaar .Kun je van lukoki niet zeggen

denistel

ritzmaier op 10 en de  lakens uitdelen op dat middenveld,,bakker is te weinig aanwezig vind ik

Bernardo

Geef v. Moorsel weer is de kans, die is wel heel snel aan de kant gezet door de TS!

piene hassus

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 06, 2013, 12:53:19
ritzmaier op 10 en de  lakens uitdelen op dat middenveld,,bakker is te weinig aanwezig vind ik
Toch klopt het middenveld zo wel .We moeten meer scoren en daarom zou je iets om kunnen zetten .Brands was slecht vrijdag maar als hij rondom de 16 komt ramt ie em zo binnen .Dus hij zou daar ook kunnen

YellowBlue

Ja maar je kunt Bakker en Ritzmayer wel eens omdraaien, beide zijn niet vies van meters maken, afjagen en meeverdedigen.
Maar met Ritzmayer wel meer actie voor de goal en een schot uit de 2e lijn!

sunderland

Wat een loopvermogen ook weer .Niet voor niks was hij er weer bij in de laatste min .Het fabelachtige balgevoel |:)

Jules058

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2013, 20:54:22
Wat een loopvermogen ook weer .Niet voor niks was hij er weer bij in de laatste min .Het fabelachtige balgevoel |:)

Ff op z'n bergkamps liet me biertje uit me handen vallen toen ik dit mocht aanschouwen.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Collingwood

Het was echt een schitterend doelpunt. Ik dacht eerst: 'Wat doet-ie nou?!', en toen vloog hij er zo geweldig in  _O_.

Bergkamp is altijd al één van mijn favoriete voetballers geweest, met name door dit soort goals. Niet gedacht dat ik zoiets ooit nog eens bij Cambuur zou mogen aanschouwen.
Kalmte alleen kan u redden.

Jules058

Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2013, 20:58:26
Het was echt een schitterend doelpunt. Ik dacht eerst: 'Wat doet-ie nou?!', en toen vloog hij er zo geweldig in  _O_.

Bergkamp is altijd al één van mijn favoriete voetballers geweest, met name door dit soort goals. Niet gedacht dat ik zoiets ooit nog eens bij Cambuur zou mogen aanschouwen.

Haha ik had idd precies het zelfde. ;D
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 20:56:40
liet me biertje uit me handen vallen toen ik dit mocht aanschouwen.

Ik haat dit soort drankmisbruik, gewoon zonde... 8P 8P
Henk, held, bedankt

Stiens

speculeter

In het ad staan leeuwin met een 7, makrini met een 8 en ook
ritzmaier met een 8 in elftal vd week.
ook lukoki scoorde een 8.