Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 3 leden
Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

hest gelijk denistel,Brands vanuit de 2e lijn .Power en kan wel een goal make

sunderland

Brands moet dan wel vanuit de as spelen denk ik .Niet op een buiten

sunderland

Ben heel benieuwd of Barto in de basis staat .Als dat zo is wil ik ook wel graag de reden weten.Dan moeten ze hem dat hebben beloofd voor de seiz start ,dat weet ik wel zeker

Sakas

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2013, 21:44:49
Ben heel benieuwd of Barto in de basis staat .Als dat zo is wil ik ook wel graag de reden weten.Dan moeten ze hem dat hebben beloofd voor de seiz start ,dat weet ik wel zeker

Denk niet dat ze dat gaan zeggen. Maar net als jij ben ik heel benieuwd naar de reden indien Barto speelt. Goeie vraag voor Bos of Smid! Jullie lezen toch mee?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Big Man

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2013, 21:44:49

Daar bestaat bij deze TC geen twijfel over, Barto speelt. Ik durf wel te stellen dat hij nog zou spelen ook al zou hij de ballen in eigen doel schieten. Ik begrijp dan ook goed waarom Hemmen niet echt geïnspireerd op het trainingsveld staat voor zover dat het geval is. Je bent zoveel beter dan Barto en hebt dat de afgelopen wedstrijden - en ook vorig seizoen - laten zien maar nog zit je op de bank. Ik zou ook niet meer het vuur uit de schenen lopen; het helpt immers toch niet.  Het zou mij ook niks verbazen als er straks een berichtje komt dat Hemmen de club in de winterstop wil en mag verlaten. Net als met Swinkels. Daar lijkt hij mij ook wel het mannetje voor om dat bij de club aan te kaarten. 

Unknown

Sja dat valt indd niet uit te leggen aan de andere spelers. Neem toch aan dat iedereen heeft gezien dat barto slecht speelde. Stel makrini speelt ongelukkig en wordt om die reden gewisseld. Neem aan dat dat voor frustraties zorgt. Want lieverdje barto mag slecht spelen en blijven staan.

Maar goed. Misschien ligt het allemaal wel heel anders

DR888SCC

Hou toch eens op met al dat negatieve geklets over met name Barto en de keuzes van de TS. Ik snap ook best wel dat het uitblijven van doelpunten discussies opleveren en dat ook het functioneren van individuele spelers (b.v. Barto) wordt besproken. Dat is echter wat mij betreft nog steeds geen reden om dergelijke spelers af te branden. Zo ga je volgens mij als supporter niet met de eigen spelers om. En dat er nu na 2 wedstrijden zelfs al "supporters" zijn die de spelers al willen uitfluiten is voor mij helemaal onbegrijpelijk. Waarschijnlijk zijn dat dezelfde "supporters" die de naam van Barto in mei, na het behalen van het kampioenschap, nog luid scandeerden. Zolang het veldspel minimaal zo blijft als nu, alleen niet voor 1 helft maar voor de gehele wedstrijd, dan komen de doelpunten vanzelf wel. Ik weet zeker dat over elke keuze die de TS maakt m.b.t. de opstelling, goed is nagedacht en er een bepaalde visie achter zit. Ik hoop dat dit komende zaterdag werkelijkheid zal worden en er weer ouderwets een doelpunt zal worden gevierd. Zit het onverhoopt wat tegen, blijf dan in ieder geval achter het team staan en ga zeker geen eigen spelers uitfluiten. In dat geval ben je wat mij betreft geen supporter.

Roofvogel

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 10:12:36
Hou toch eens op met al dat negatieve geklets over met name Barto en de keuzes van de TS. Ik snap ook best wel dat het uitblijven van doelpunten discussies opleveren en dat ook het functioneren van individuele spelers (b.v. Barto) wordt besproken. Dat is echter wat mij betreft nog steeds geen reden om dergelijke spelers af te branden. Zo ga je volgens mij als supporter niet met de eigen spelers om. En dat er nu na 2 wedstrijden zelfs al "supporters" zijn die de spelers al willen uitfluiten is voor mij helemaal onbegrijpelijk. Waarschijnlijk zijn dat dezelfde "supporters" die de naam van Barto in mei, na het behalen van het kampioenschap, nog luid scandeerden. Zolang het veldspel minimaal zo blijft als nu, alleen niet voor 1 helft maar voor de gehele wedstrijd, dan komen de doelpunten vanzelf wel. Ik weet zeker dat over elke keuze die de TS maakt m.b.t. de opstelling, goed is nagedacht en er een bepaalde visie achter zit. Ik hoop dat dit komende zaterdag werkelijkheid zal worden en er weer ouderwets een doelpunt zal worden gevierd. Zit het onverhoopt wat tegen, blijf dan in ieder geval achter het team staan en ga zeker geen eigen spelers uitfluiten. In dat geval ben je wat mij betreft geen supporter.

Uitfluiten dat hoeft niet nee maar man lees je eigenstukje eens terug en dan lees jezelf ook dat je jezelf nu wel heel belachelijk maakt. Wij betalen genoeg geld om bij deze club aanwezig te kunnen zijn dus mogen we ook een mening hebben en ja die Barto bakt er geen flikker van op het moment dus hij moet er gewoon uit klaar. En als jij er niet tegen kan dat men hier kritisch is over de eigen spelers dan moet je het forum niet lezen.

Yellow Army

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 10:12:36

Slecht spelen = bank. Niks meer, niks minder.
Area 58

papier

Niet presteren op training is tribune, dan maar weer zo'n gast van Bedum erin

Yellow Army

Citaat van: papier op augustus 14, 2013, 10:26:24
Niet presteren op training is tribune, dan maar weer zo'n gast van Bedum erin

Die nam de bal tenminste fatsoenlijk aan. En ze kwamen van Bergum overigens.
Area 58

DR888SCC

Kritisch reageren mag natuurlijjk altijd, maar zoals sommigen op dit forum reageren gaat mij veel te ver, en dat noemt zich dan supporter......... :_schater

Roofvogel

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 10:37:10
Kritisch reageren mag natuurlijjk altijd, maar zoals sommigen op dit forum reageren gaat mij veel te ver, en dat noemt zich dan supporter......... :_schater

Beetje domme kinderachtige reactie baby.

DR888SCC

scc-aaron

Ter aanzien van Barto vind ik dat er voorbarige uitspraken worden gedaan. Ik zie hem een ongelofelijk groot veld bestrijken zowel tegen NAC als Roda JC. Hij werkt als een paard en snap niet dat dit niet gezien wordt door de supporters.   
Ik geef toe, ik ben een Barto fan, vind de weg die hij bewandeld heeft bewonderenswaardig en het getuigt van doorzettingsvermogen. Iets dat wij als fans ook moeten hebben. Ik weet zeker dat de doelpunten van Barto gaan komen. Ik hoop dat we de komende tijd spelers toejuichen inplaats van afbranden.