Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Roofvogel

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 10:48:34
Dream on "Bird".

Het gaat mij erom dat als je dus wat fanatieker regaeert en het past niet in jou straat dan ben je gelijk geen supporter meer? dat slaat nergens op en dat snap je zelf hoop ik ook wel

Goudvinger

Citaat van: scc-aaron op augustus 14, 2013, 10:50:24
Ter aanzien van Barto vind ik dat er voorbarige uitspraken worden gedaan. Ik zie hem een ongelofelijk groot veld bestrijken zowel tegen NAC als Roda JC. Hij werkt als een paard en snap niet dat dit niet gezien wordt door de supporters.   
Ik geef toe, ik ben een Barto fan, vind de weg die hij bewandeld heeft bewonderenswaardig en het getuigt van doorzettingsvermogen. Iets dat wij als fans ook moeten hebben. Ik weet zeker dat de doelpunten van Barto gaan komen. Ik hoop dat we de komende tijd spelers toejuichen inplaats van afbranden.

Zijn werklust wordt hier zeker niet ontkend, maar zonder je ogen in te spannen kun je zien dat het spel van Cambuur met Barto in de spits niet tot z'n recht komt. De doodeenvoudige reden is dat hij geen snelheid heeft, maar ook geen fysiek om dat mee te compenseren. Ballen springen van zijn voeten en hij moet teveel energie gebruiken om de meest eenvoudige handelingen op dit niveau tot een goed einde te brengen. Het is geen verwijt, maar Barto had het vorig jaar bij vlagen al lastig, en dat is nu in de Eredivisie nog duidelijker naar voren gekomen. Conclusie: hij speelt nu een niveau te hoog, net als de vierde reserveklasse een te hoog niveau voor mij zou zijn. Hemmen heeft daarentegen wel bewezen dat hij Cambuur goed kan laten functioneren door ballen aan te nemen en af te schermen, alsmede het verzorgen van één-twees. De twee sublieme helften die Cambuur dit seizoen heeft gespeeld, waren met Hemmen in de spits, en dat is geen toeval.

DR888SCC

Heeft ook een beetje met fatsoen te maken Roofvogel......., misschien dat jij dat ook kan begrijpen.

Roofvogel

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 11:04:55
Heeft ook een beetje met fatsoen te maken Roofvogel......., misschien dat jij dat ook kan begrijpen.

Niemand wenst hem een ziekte of iets toe kerel. Er wordt hier alleen gezegd dat hij beter verhuurd kan worden want hij redt het hier niet en dat weet jij ook wel.

Sonnema

Misschien is hij gewoon in de ogen van de trainer de 1e spits en is Hemmen gewoon stand-in. We zullen zien of hij er zaterdag in staat, maar ik geloof er zelf helemaal in dat Hemmen gaat spelen.

DR888SCC

Wat zal je reactie zijn als Barto zaterdag 2 doelpunten maakt, en wij met 2-1 winnen??

veroen

Ter aanzien van Barto vind ik dat er voorbarige uitspraken worden gedaan. Ik zie hem een ongelofelijk groot veld bestrijken zowel tegen NAC als Roda JC. Hij werkt als een paard en snap niet dat dit niet gezien wordt door de supporters.   
Ik geef toe, ik ben een Barto fan, vind de weg die hij bewandeld heeft bewonderenswaardig en het getuigt van doorzettingsvermogen. Iets dat wij als fans ook moeten hebben. Ik weet zeker dat de doelpunten van Barto gaan komen. Ik hoop dat we de komende tijd spelers toejuichen inplaats van afbranden.

als ie slim zou lopen en eens een bal vast kon houden dan had hij veel minder meters hoeven maken.
Iedere balaanname levert hem alweer 3 meter extra loopwerk op aangezien hij de bal niet kort kan houden.
Heel knap dat hij idd van harkema tot hier is gekomen maar komt kwalitatief gewoon te kort!
Je geeft ook aan dat hij een enorm groot veld bestrijkt, dit is niet nodig, je hebt 2 buitenspelers die het breed moeten houden. Als spits op dit niveau moet je zorgen dat je sowieso balvast bent zodat mensen vanuit het middenveld bij kunnen sluiten en je zelf voor de goal kan komen. Heeft barto uberhaupt in 2 wedstrijden op goal geschoten?

pvanbuijtene

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 11:47:00
Wat zal je reactie zijn als Barto zaterdag 2 doelpunten maakt, en wij met 2-1 winnen??
Hemmen had er vier gemaakt! |:)

Thieske

Minimaal een punt pakken tegen die boeren. Welkom in de hel!!!!!! |:)

Thieske

Zou ook zomaar kunnen dat we 442 gaan spelen.. Hemmen samen met Barto in de punt en Lukoki en Ritzmaier hangend op rechts en links.

Sonnema

Citaat van: DR888SCC op augustus 14, 2013, 11:47:00

Tegen wie moet hij dat gaan doen dan??? Ben nog nooit een liefhebber van hem geweest en lees het verhaal van Veroen maar ff. Duidelijker kan je de voetballer Barto niet verwoorden. Maar als hij er 2 zou maken is het leuk voor Cambuur en de supporters maar dat zal mijn mening over Barto echt niet veranderen.

scc-aaron

Zelf geloof ik in een zwervende spits, dat in combinatie met naar binnentrekkende buitenspelers moet binnenkort punten opleveren. Eens met de snelheid van Barto, die is laag. 

poelie-lwd

Tja, hij loopt zo ontzettend veel dat hij doodmoe is als er echt wat moet gebeuren voor de goal. Als hij een bal gaat aannemen kun je gerust in de tussentijd een bakkie pleur gaan halen. Hij is niet snel, ligt regelmatig in de knoop als hij het idee heeft opgevat om ballen achter zijn standbeen te verwerken en heeft grote moeite om ballen naar de goeie kleur te spelen.

Vertel ome Poelie nu eens eerlijk beste Aaron, wat zie jij wat ik niet zie.  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Je kan beter op het trainingsveld staan ipv onder een alias op internet barto de hemel in te prijzen.
Martijn ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scc-aaron

Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2013, 12:58:56
Je kan beter op het trainingsveld staan ipv onder een alias op internet barto de hemel in te prijzen.
Martijn ;)
:)