Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

FIFA 14

Gestart door The Prominence, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Iemand nog tips voor Carriere met SCC?
Zit nu in de voorbereiding van het derde seizoen. Nienhuis verkocht, Lukoki niet nogmaals te huren (helaas) en op de valreep Bakker nog verlengt (die wou eerst niet bijtekenen).

Mijn opstelling is nu:

Sergio Padt op doel.
Droste, Leeuwin, Andre Wisdom (huur van Liverpool FC), Bijker
Middenvelders: Makrini, van Brakel en Bakker
Voorin: Mitchell Weiser (gehuurd van Bayern M), Hemmen en Nick Beinen (gekocht na 1 jaar huur van Atletico Madrid, maar is volgens mij fictieve speler).

Mijn doelstelling is nu al pittig: eindig hoog in de competitie.
Qua jeugdspelers kan ik kort zijn: helemaal niets! Jammer dat er niet bij SCC een leuk talentje doorkomt. Qua scouting valt het vwb de jeugdspelers tegen, maar dit heeft met het budget hiervoor te maken.

Qua speelwijze: ik ben overgestapt naar de iets controlerende formatie: 4231, met de buitens wel hoog en breed.
Alhoewel Hemmen fysiek gezien een beest is, legt hij ze er bij mij nog niet als warme broodjes in. Maar ik wil het wel enigszins realistisch houden, dus wil ik niet ook nog een spits van een topclub huren.
Tips voor talenten of speelwijze?

Bernardo

Hemmen is bij mij echt super, na 14 wedstrijden, heeft hij er al 10 in liggen.  w:)

Bernardo

Eerste seizoen erop zitten, keurig in de middenmoot met de 9de plek. De beker gewonnen, wel vrij gelukkig. Tegen Utrecht in de finale, maak in de 90ste minuut nog 1-1 Christovao. In verlenging trapt Hemmen de winnende erin.

Hemmen clubtopscorer met 16 goals. :thumbsup

roepieh

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 15:59:18
Eerste seizoen erop zitten, keurig in de middenmoot met de 9de plek. De beker gewonnen, wel vrij gelukkig. Tegen Utrecht in de finale, maak in de 90ste minuut nog 1-1 Christovao. In verlenging trapt Hemmen de winnende erin.

Hemmen clubtopscorer met 16 goals. :thumbsup
op welk niveau speel je dan? Bij mij is Hemmen de nieuwe Houwing...traag en een dikke reet  :zweep

zeewolde

Citaat van: roepieh op februari 05, 2014, 10:29:17
op welk niveau speel je dan? Bij mij is Hemmen de nieuwe Houwing...traag en een dikke reet  :zweep

Weet je zeker dat je niet met Zeefuik speelt :_schater

lunnie

Inmiddels bezig met 3e seizoen Carriere met SCC op Professional

Heb flink wat spelers overgenomen van Ajax / PSV die in het tweede seizoen relatief weinig kosten maar zich wel heel goed ontwikkelen en dikke bedragen opleveren na 1 / 2 jaar.

Depay
Veltman
Bakalli
Klaassen
Hoesen

Spelers die beginnen bij een score van 67 / 70 en kunnen uitgroeien tot wel 85 en dus flink wat opleveren, zo kan je weer makkelijk investeren in nieuwe spelers.

Momenteel 1e in de competitie na 15 wedstrijden, Hemmen als sub er nog steeds bij, ook Bijker nog aanwezig in de selectie. Voor de rest is er niet zoveel over van de orginele selectie :) Je moet ze ook wel weg doen op een gegeven moment omdat ze beginnen te zeuren dat ze te weinig spelen :)

Volgend seizoen maar over op wereldklasse :)

Cambuur058

Citaat van: lunnie op februari 12, 2014, 16:08:18
Inmiddels bezig met 3e seizoen Carriere met SCC op Professional

Heb flink wat spelers overgenomen van Ajax / PSV die in het tweede seizoen relatief weinig kosten maar zich wel heel goed ontwikkelen en dikke bedragen opleveren na 1 / 2 jaar.

Depay
Veltman
Bakalli
Klaassen
Hoesen

Spelers die beginnen bij een score van 67 / 70 en kunnen uitgroeien tot wel 85 en dus flink wat opleveren, zo kan je weer makkelijk investeren in nieuwe spelers.

Momenteel 1e in de competitie na 15 wedstrijden, Hemmen als sub er nog steeds bij, ook Bijker nog aanwezig in de selectie. Voor de rest is er niet zoveel over van de orginele selectie :) Je moet ze ook wel weg doen op een gegeven moment omdat ze beginnen te zeuren dat ze te weinig spelen :)

Volgend seizoen maar over op wereldklasse :)
Ja gek he dat je bovenaan staat als je op prof speelt  8P

maikcambuur

Citaat van: Cambuur058 op februari 12, 2014, 17:37:09
Ja gek he dat je bovenaan staat als je op prof speelt  8P

haha ik sta nu in 5de seizoen 1e op wereldklasse.. Helemaal niks over van huidige selectie op Leeuwin en van der Laan na.. Alleen die spelen ook nooit meer, hou ik gewoon als reserve...

Galdiano

Kun je net zo goed niet met Cambuur spelen!  :zucht

Of je ontwikkeld je eigen spelers, of je kiest gewoon een team ala Barcelona.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: maikcambuur op februari 12, 2014, 17:41:46
haha ik sta nu in 5de seizoen 1e op wereldklasse.. Helemaal niks over van huidige selectie op Leeuwin en van der Laan na.. Alleen die spelen ook nooit meer, hou ik gewoon als reserve...
Dan heb je zeker financiële overname gebruikt als je dat in één seizoen doet.. haalt voor mij de fun er uit, gebruik liever spelers die er al zijn, haal de slechtste er uit en verbeter stukje bij beetje per seizoen, zoveel mogelijk spelers uit eigen land: beetje realistisch houden

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op februari 12, 2014, 18:15:27
zoveel mogelijk spelers uit eigen land: beetje realistisch houden

Dus Ogbeche en sjoksjok Mulders komen er bij jou niet in? :P

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2014, 18:18:33
Dus Ogbeche en sjoksjok Mulders komen er bij jou niet in? :P
speel niet met scc, begin meestal in 3e of 4e engelse comp en haal dan veel engelse jongens, dan heel rustig aan en steeds hoger eindigen en uiteindelijk promoveren

EastSide058

Ik speel niet meer echt met Cambuur. Toen ik speelde speelde ik op wereldklasse en deed mee om het kampioenschap met 3 sterren. Begon het langzamerhand saai te worden ik speel nu FUT.

Voor degene die tijdens de wedstrijden echte  spreekkoren/ en gezang wil importeren

Zoek een sfeerfilmpje op internet (van Nightmarelwd of Rupppppert) > Maak er een mp3 bestand van http://www.youtube-mp3.org/nl > Zet het op je PC > Zet het bestand op je PS3/PS4 of Xbox. En importeer het, dat is wel mooi vooral tijdens Carriere. 
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

The Prominence

Citaat van: Official-Sphere op februari 12, 2014, 18:46:06
Ik speel niet meer echt met Cambuur. Toen ik speelde speelde ik op wereldklasse en deed mee om het kampioenschap met 3 sterren. Begon het langzamerhand saai te worden ik speel nu FUT.

Voor degene die tijdens de wedstrijden echte  spreekkoren/ en gezang wil importeren

Zoek een sfeerfilmpje op internet (van Nightmarelwd of Rupppppert) > Maak er een mp3 bestand van http://www.youtube-mp3.org/nl > Zet het op je PC > Zet het bestand op je PS3/PS4 of Xbox. En importeer het, dat is wel mooi vooral tijdens Carriere.

ik wist niet eens dat dat kon? dat is wel heel vet!

BantsiezLWD

op zondag 20 april (paasweekend) willen we een fifa 2v2 toernooi organiseren met max 32 teams.
ken jij ook iemand die fifa speelt en mischien mee wilt doen?
bij intresse stuur een pm.

verdere info volgt binnenkort!