Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

FIFA 14

Gestart door The Prominence, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

drg

Voor de eventueel geinteresseerden ;)

https://twitter.com/MediaMarktLWD/status/482195024982310912

Zouden ze ook eens Cambuur op dat scherm uitzenden bij belangrijke wedstrijden? Leek mij altijd een goed idee bij de playoffs maar werd nooit gedaan

Cambuur058

Citaat van: drg op juni 26, 2014, 21:55:47
Voor de eventueel geinteresseerden ;)

https://twitter.com/MediaMarktLWD/status/482195024982310912

Zouden ze ook eens Cambuur op dat scherm uitzenden bij belangrijke wedstrijden? Leek mij altijd een goed idee bij de playoffs maar werd nooit gedaan
dus, met een fifa toernooi win je een fifa spel? logisch..

drg

Citaat van: Cambuur058 op juni 26, 2014, 22:50:07
dus, met een fifa toernooi win je een fifa spel? logisch..

Ja vind t ook wat scheef, beter doen ze zoiets bij fifa 15 launch maar tis wel een leuke actie

poelie-lwd

Heb nu 1 seizoen erop zitten met SCC op wereldklasse. Ben vice kampioen geworden en via Benfica geplaatst voor het hoofdtoernooi (CL) Heb Ritzmaier, Narsingh, Danny Bakker, de Leeuw en Lukoki (hier wel, eikel!) gekocht. Het valt me op dat wereldklasse enige tegenstand biedt maar super moeilijk is het nou ook weer niet.

Misschien maar eens op legendarisch proberen, past ook beter bij me al zeg ik het zelf  :_schater

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2014, 06:09:48
Heb nu 1 seizoen erop zitten met SCC op wereldklasse. Ben vice kampioen geworden en via Benfica geplaatst voor het hoofdtoernooi (CL) Heb Ritzmaier, Narsingh, Danny Bakker, de Leeuw en Lukoki (hier wel, eikel!) gekocht. Het valt me op dat wereldklasse enige tegenstand biedt maar super moeilijk is het nou ook weer niet.

Misschien maar eens op legendarisch proberen, past ook beter bij me al zeg ik het zelf  :_schater

Misschien moet je mij eens uitdagen voor een potje fifa, dan kom je er achter wat een legendarische fifa speler is  :D

Dokkumer

Geert Abe Roorda? :devil

drg

Ach hou toch op ik speel met Cambuur in Online Seasons divisie 2  :zweep

Maar effe terugkomend op die actie van de Centrale, die is alleen maar voor 12 t/m 15 jaar las ik net  :_schater

poelie-lwd

Citaat van: drg op juni 27, 2014, 13:48:00

Goede tip, dat speel ik nu ook  :thumbsup

Even een vraag t.a.v. de besturing online. Als ik de besturing verander van willekeurig naar handmatig (middelzwaar) vind hij geen tegenstanders. Bij willekeurig is de besturing zeer stroperig om er maar een kwalificatie aan te geven. Ook heb ik vaak het idee dat ik mijn eigen spelers moet corrigeren. ipv naar de bal toe lopen ze weg bijv m.a.w. ik wil volledige controle, nu lijkt het dat er invloeden van het spel zijn die me willen helpen  :R Frustrerend soms want ik verlies wedstrijden van pipo's waar ik met een normale besturing dik van zou winnen. Iemand enig idee?

drg

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 07:22:52

Even een vraag t.a.v. de besturing online. Als ik de besturing verander van willekeurig naar handmatig (middelzwaar) vind hij geen tegenstanders. Bij willekeurig is de besturing zeer stroperig om er maar een kwalificatie aan te geven. Ook heb ik vaak het idee dat ik mijn eigen spelers moet corrigeren. ipv naar de bal toe lopen ze weg bijv m.a.w. ik wil volledige controle, nu lijkt het dat er invloeden van het spel zijn die me willen helpen  :R Frustrerend soms want ik verlies wedstrijden van pipo's waar ik met een normale besturing dik van zou winnen. Iemand enig idee?

Daar doe je helaas niks aan, vrijwel niemand past die settings aan. Zelf had ik in verleden games dat ik makkelijk divisie 1 haalde, en die heb ik nu maar een paar keer kunnen halen om vervolgens weer te degraderen (door vrijwel altijd oneerlijke matchmaking, met Cambuur tegen Dortmund ed). Heb gehoord dat het in de nieuwe fifa weer zoals voorheen zal zijn dus we gaan het meemaken.

Inmiddels ook ontdekt dat er een paar luitjes op de hoogste niveaus Go Ahead en NAC vertegenwoordigen  :_schater

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 07:22:52

Geef nou maar gewoon toe dat je een prutser eerste klas bent met fifa ;) altijd een ander de schuld geven  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Voor truukjes moet je idd niet bij mij zijn. In de counter ben ik echter dodelijk  l0l

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: drg op juni 27, 2014, 13:48:00

Maar effe terugkomend op die actie van de Centrale, die is alleen maar voor 12 t/m 15 jaar las ik net  :_schater

Ik ook, maar dan met Chelsea  :devil
1 (nog) niet gehaald..

poelie-lwd

Je kunt toch ook met meerdere spelers in 1 team?  :devil CO community, we shall not be moved!!  :proost

drg

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 10:26:02
Je kunt toch ook met meerdere spelers in 1 team?  :devil CO community, we shall not be moved!!  :proost

Moet je d'r alleen wel 11 hebben want die willekeurige online knakkers willen allemaal zelf de goaltjes maken, zelfs als ze keeper zijn  :_schater

dizzhead

Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 11:33:55
Moet je d'r alleen wel 11 hebben want die willekeurige online knakkers willen allemaal zelf de goaltjes maken, zelfs als ze keeper zijn  :_schater

:_schater

Ik ben niet bijster goed in het spelletje (PS3), maar wil best eens een potje meedoen hoor  |:)

/edit ik heb het niveau geloof ik op profesioneel en win inmiddels eigenlijk alle prijzen. Cambuur heeft bij mij al 2 CL titels. Ik ga niet voor realistische prestaties, ik ga voor prijzen. Ik geloof dat ik niveau professional speel, maar ben begonnen als semi. Online maak ik nog wel eens kans bij 1 tegen 1. Maar bij die meerdere spelers in 1 team potjes staan de keepers inderdaad ook in de spits.  8P