Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

klompke

Nightmarelwd

Citaat van: veroen op oktober 30, 2013, 10:31:52
Hele goede eerste helft gespeeld!
Christavao wat een heerlijke ruwe diamant is dat! Die jongen op zijn tijd minuten laten maken en daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.
Van Moorsel ook van genoten, daar zit zo veel meer voetbal en snelheid qua spelen in als bakker. Draait altijd door de goede kant op en is veel meer van het 1 keer raken waardoor je een verdediging en middenveld uit elkaar kan spelen.
Achterhoede weer erg goed gisteren!

Probleem in tweede helft lag er gewoon vooral in dat Ritzmaier eraf ging en Bakker hem verving, liet constant zijn man lopen en probeerde steeds zijn eigen man over te geven naar een medespeler terwijl die mogelijkheid er helemaal niet lag.
Brands slechte wedstrijd gespeeld maar feldballe was nog VEEEEL slechter!

komende zondag wat mij betreft zelfde middenveld en hemmen weer in de punt en die drie punten lekker hier in Leeuwarden houden!

WIJ ZIJN CAMBUUR!!! |:)

Van Moorsel daar verschillen we over van mening. Die vond ik juist een van de mindere spelers de eerste helft.
MI-Sider for Life

papagaaiensoep

Gister voor het eerst sinds lange tiid, omdat het beker is, eens op West zitten.

Prima, dwingende eerste helft en gedurende de hele pot veel kansen creëert. NAC kwam alleen tot voetbal omdat Cambuur dat bij vlagen naliet. Door invallen van Feldballe en Diekstra werd het toch een stuk minder, hoewel er ook toen nog goeie kansen kwamen. Volgens mij is Diekstra momenteel aardig knakt: eerst al band en basisplaats kwiet, vervolgens weinig invallen, gister weinig kenne brenge, geen vrije trappen moge nimme op gevaarlijke plekken bij de 16 en al snel een gele kaart en tot overmaat van ramp een pingel missen. Wurdt een lang seizoen voor 'em, vrees ik.

Christovao: sterk! Mooi, doelgerichte acties zodra bij/in de 16, maar ok regelmatig laten zakken en bal opvangen + kaatsen. Het allermooiste aan dizze knaap is de manier werop 'ie sjokt. Zelden iemand su in slowmotion terug zien sjokken na een actie. Niet alleen toen 'ie op het laatst helemaal sloopt was, eerder in de tweede helft ok al  :thumbsup

Lukoki was zaterdag al prima en ok gister weer veel dreiging. Skiet die bal nou een keer laag in as je op de keeper afkomme! Het geen zin om bal op dezelfde hoogte te skieten as het lichaam/handen van de keeper toch ok al op ongeveer 50-70 cm. boven de grond binne. Hij pakt 'em of skiest der tegenaan. Strak en laag is mien devies. Geldt trouwens ok voor Christovao.

Wat is die vd Laan best! Een ton graniet, bikkelhard maar fair (ok, ik bin GAE uut even vergeten). Bijker was prima en het uithoudingsvermogen van Droste was gister ok super. En vervolgens muttie snel de bal inleveren, want voetballend vind ik het nog steeds geen topper.

Van Moorsel vond ik wat wisselvallig gedurende de wedstriid, maar jongens meteen 120 minuten spele terwijl je anders op de bank zitte is ok niet niks. El M. man man die gaat ok maar deur, maar DE topper is toch echt Ritzmeier. Grote kans dat die zich eind dit seizoen weer ken melde bij die skemerlampen of door een andere club met meer geld dan Cambuur over wurdt nomen.

Goutum

Wat mij ook gisteren weer positief verbaasde, net als tegen Groningen, Heracles en Utrecht, is het vermogen van Cambuur om het zelfvertrouwen van de tegenstander volledig kapot te maken. Al deze ploegen hadden een goede serie neergezet en kwamen vol zelfvertrouwen naar Leeuwarden, maar gedurende de wedstrijd zie je het geloof langzaam wegstromen. Het lijkt dan alsof de tegenstander een slechte dag heeft, maar dat komt puur door de kracht van Cambuur en het vermogen de tegenstander totaal niet in de wedstrijd te laten komen. Erg knap! Al kwam NAC gister nog wel terug in de wedstrijd, maar dat komt omdat het een bekerwedstrijd was.

DMS78

Dat NAC terug kwam, kwam eerder door de wissels...

Goutum

Citaat van: DMS78 op oktober 30, 2013, 16:51:42
Dat NAC terug kwam, kwam eerder door de wissels...

En die wissels werden toegepast omdat het een bekerwedstrijd was.. :D

EastSide058

Sfeercomplicatie vanuit Oost:
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

el haj

DMS78

Citaat van: Goutum op oktober 30, 2013, 18:58:17
En die wissels werden toegepast omdat het een bekerwedstrijd was.. :D

Omdat spelers gespaard werden voor tegen Feyenooit  :insane

kickandrush

speculeter

Iemand enig idee hoe laat vanavond de loting is?

dizzhead

Citaat van: peter op oktober 31, 2013, 17:23:58
Iemand enig idee hoe laat vanavond de loting is?
Meestal een half uur na afloop van de laatste wedstrijd. Afhankelijk van verlengen etc. dus

TM

Aangezien Excelsior met een nulletje of 5 van GAE wint, zal de loting rond een uur of 11 zijn.

Bernardo

Meestal is loting toch pas rond 23:30.

poelie-lwd

Altijd spannend zo'n loting. Ik gok op,

Paris saint Germain
Barcelona
Schalke 04
SC Cambuur

Iedereen heeft recht op mijn mening.