Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Lore op oktober 05, 2013, 23:45:43
Had je het liever zo gehad als de Eagles?

I

Zij hebben van de huidige top 4 eentje gehad, wij alle vier
Zij hebben van de onderste vier allen gehad, wij geen eentje!

Ondertussen hebben zij 3 punten meer dan wij verzamelt!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

nderdaad Lore. We hebben geen eenvoudig programma achter de rug. Wacht maar tot we de rkc's en nec's thuis krijgen. We spelen gewoon heel prima voetbal. Mijn verwachtingen overtreffend. We zijn niet een keer weggespeeld. De punten pakken we nog wel, mits we de kansen benutten

Nightmarelwd

Twee weken geleden was het allemaal hosanna. We verliezen tweemaal op rij van twee ploegen die ieder seizoen bij de eerste 8 eindigen en bij een aantal mensen breekt de paniek uit. Ik heb het idee dat sommige mensen op het forum denken dat wij wel effe mee gaan doen voor de eerste acht plaatsen. Wanneer we aan het einde van het seizoen op de plek staan, waar we vanmiddag om half drie staan, dan ben ik een tevreden mens.

We staan vijftiende, de plek waar iedereen voor het begin van de competitie zou tekenen. Wanneer Utrecht vanmiddag verliest, stijgen we weer een plek.

We zijn geen enkele wedstrijd weggespeeld, we hebben het geluk niet altijd aan onze zijde.

Cijfers tot nu toe.

9 punten uit 9 wedstrijden.
7 doelpunten gemaakt.
8 doelpunten tegen.

Wann

MI-Sider for Life

TM

Ik snap de paniek bij de meeste mensen hier ook niet... Kijk tegen wat voor ploegen we gespeeld hebben!

denistel

zo is het 9 uit 9 ,,volgens velen waren we degradatie kandidaat nr 1,,,als we dit gewoon volhouden komen we op 34 pt en zit je goed.

nu 2 weken om alles klaar te zetten voor de volgende serie tot de winterstop.

mits een ieder fit zou ik kiezen voor

nienhuis-droste-leeuwin-vd laan-bijker-el makrini-v brakel en ritzmaier op 10 -lukoki-hemmen-brands.

bakker brengt te weinig als aanvallende niddenvelder vind ik. lukoki mut aan voorzetten werken en hemmen mut scherper voor de goal komen.
v brakel is ook 1 met een goed schot iets wat je nu bijna niet ziet.achter in hoef je niets te veranderen.

lekker 2 weken werken en dan op naar alkmaar.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

die traint weer vol op mee ja.hopelijk volgende week een oefenparty zodat hij kan warm draaien

Marc S

Ik snap de paniek ook niet echt zo, we doen goed mee, spelen boven verwachting en moeten de 4 onder ons nog hebben. Az en feyenoord worden gewoon lastig, Dan hebben we in die serie ook utrecht en nek thuis, en nog ado en rkc uit. Daar moeten gewoon flink punten tegen pakken, dan is er niets aan de hand.

Yellow Army

En als het voetbal nou dramatisch was, had je een punt. Wanneer ze dit spel vast kunnen houden, volgen de goals en punten vanzelf en handhaven we ons met gemak.
Area 58

Destroyer

Eerste uur vanochtend al veertig personen op de lijst. Hoop dat de auto combi uitverkocht raakt  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Naar wat ik hoor is er weer een busjesverbod..

Clint

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 07, 2013, 14:06:21
Naar wat ik hoor is er weer een busjesverbod..

Die ouderwetse Bierbus van 8 jaar geleden dreunt nog steeds na in den lande, gheghe. :devil

Casual14

Busjes verbod?  Wie kan het bevestigen? Heb namelijk al een busje gehuurd net als aantal anderen.
Wachting football is not a crime!

DayDreamer

Je kan nu toch niet opeens aankomen om een verbod in te zetten op busjes, verschillende mensen praten al dagen over dat ze met een busje gaan, en op Cambuur.nl staat ook niks over een verbod.

John Hiatt

Citaat van: clint op oktober 07, 2013, 14:22:04
Die ouderwetse Bierbus van 8 jaar geleden dreunt nog steeds na in den lande, gheghe. :devil

Denk eerder dat de plaatselijke Chinees 1000 kleuren schijt, als hij de naam Cambuur hoort!

Clint

Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2013, 14:43:09
Denk eerder dat de plaatselijke Chinees 1000 kleuren schijt, als hij de naam Cambuur hoort!

Dat was een mooi reisje. Ik heb hem weer teruggevonden:

Dat reisje naar Alkmaar op 26 oktober 1997 was weer van een legendarisch niveau geweest met ook weer eens een historisch traditioneel bezoekje aan de lokale Chinees, waar de arme ziel een invasie van meer dan 50 man moest doorstaan. Die moet het gevoel gehad hebben alsof Dzjengis Khan met zijn Mongolen-clan voor de zoveelste keer de Chinese Muur weer waren overgeklommen, en waar zelfs op enig moment de goudvissen uit het aquarium op een Hans Klok-achtige manier onbegrijpelijkerwijze 'zo maar' verdwenen en als levende sushi op een bord belandde. Lag er één of andere Chinese goudvis uit de Sung-Dynastie tussen de bami te spartelen en naar zuurstof te happen, onderwijl, tussen de selderie en de omelet, naar boven kijkend met zo'n blik in de ogen van 'hoe kom ik hier in vredesnaam terecht'? Je zag de schrik in de ogen van dat beest toen ie uit zijn natuurlijke habitat was gehaald. Een tafel verderop zaten een stuk of tien man in een bierglas te kijken waar een joekel van een goudvis, waarschijnlijk de bij kenners zeer geliefde Sarassa Shubunkin, met de kop naar beneden aan het bier lag te slurpen en met zijn zwaaiende staart boven de schuimkraag uitkwam. Die kieuwen gingen tekeer, niet normaal. Ja, probeer maar eens met die dingen zuurstof uit bier op te nemen, is niet te doen. Hij werd daarom ook maar weer gauw teruggegooid. En die Chinees maar continu in de bak kijken waar zijn goudvissen waren gebleven, foet-si. Wat er later wel in het aquarium dreef was een lege fles Beerenburg. Maar goed, een aquarium is een glasbak, 'wecycle' hè? Maar die wokbakker werd na de tijd keurig betaald, inclusief fooi en zeer ruime vergoeding voor alle gesneuvelde bierglazen. Die stond ons bij de deur met een grote buiging uit te zwaaien en met een groot aantal flappen in zijn hand waar Guatemala een heel ruimtevaartprogramma mee had kunnen opstarten.