Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Casual14

Heb contact opgenomen met cambuur. Busjes verbod inderdaad van toepassing.
Tijd voor actie!

SaVaGe

Citaat van: Casual14 op oktober 07, 2013, 14:47:17
Heb contact opgenomen met cambuur. Busjes verbod inderdaad van toepassing.
Tijd voor actie!

Apart..

bij PSV uit was de 'reden' ivm het 100-jarig jubileum (besluit PSV / Gemeente Eindhoven)
Nu besluit AZ/Gemeente? ik heb toch sterk het vermoeden dat dit vanuit BVO CAMBUUR komt.............. overal een wit voetje willen halen tenkoste van de supporters..

Daddy T.

Citaat van: SaVaGe op oktober 07, 2013, 15:00:05
Apart..

bij PSV uit was de 'reden' ivm het 100-jarig jubileum (besluit PSV / Gemeente Eindhoven)
Nu besluit AZ/Gemeente? ik heb toch sterk het vermoeden dat dit vanuit BVO CAMBUUR komt.............. overal een wit voetje willen halen tenkoste van de supporters..

Ik geloof er geen zak van dat dit vanuit de tegenpartij komt. Keimpe heeft vorig jaar al eens aangegeven geen busjes meer te willen hebben omdat er in zijn ogen al teveel ellende van kwam (teveel mensen bijeen, teveel drank, etc).  Met Sarah aan het roer, die meer binding heeft met het blauw op straat dan het geel-blauw van onze club, zal dit echter niet soepeler worden. :R
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

TM

Oké voor alle duidelijkheid.

Er is vanmiddag met AZ gebeld en die geven aan dat het busjesverbod niet bij hen wegkomt en dat er wat AZ betreft gewoon 9-persoonsbusjes welkom zijn. (Ze wijzen dus met de vinger naar Cambuur)

Daarnaast is er vanmiddag met Cambuur gebeld die geven aan dat het busjesverbod bij AZ wegkomt en dat ze er helaas niets aan kunnen doen.

Ik ga er vanuit dat AZ in dit verhaal gelijk heeft (want van een busjesverbod had ik nog nooit gehoord voordat Cambuur er mee kwam). Cambuur snijdt zich hier zelf enorm in de vingers als het verhaal van AZ waar blijkt te zijn. Cambuur liegt dus keihard tegen de eigen supporters! En waarom een busjesverbod? Geef eens een goede reden ipv altijd maar blind een verbod op te leggen! Ik ben er helemaal klaar mee wanneer het busjesverbod van kracht blijft

weestwel

Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 15:45:15

Er is vanmiddag met AZ gebeld en die geven aan dat het busjesverbod niet bij hen wegkomt en dat er wat AZ betreft gewoon 9-persoonsbusjes welkom zijn. (Ze wijzen dus met de vinger naar Cambuur)

Daarnaast is er vanmiddag met Cambuur gebeld die geven aan dat het busjesverbod bij AZ wegkomt en dat ze er helaas niets aan kunnen doen.

Ik ga er vanuit dat AZ in dit verhaal gelijk heeft (want van een busjesverbod had ik nog nooit gehoord voordat Cambuur er mee kwam). Cambuur snijdt zich hier zelf enorm in de vingers als het verhaal van AZ waar blijkt te zijn. Cambuur liegt dus keihard tegen de eigen supporters! En waarom een busjesverbod? Geef eens een goede reden ipv altijd maar blind een verbod op te leggen! Ik ben er helemaal klaar mee wanneer het busjesverbod van kracht blijft

Lijkt me dus duidelijk Busjes zijn van harte welkom in Alkmaar. Gewoon een busje huren en gas geven.

mscc

sunderland

Nou gefeliciteerd .Schijnheilige bende ist .Ze willen gewoon zo weinig mogelijk supporters mee .Bij dkv immers ook .Zoveel blauw en dan de vlgnde dag zeuren in de krant .3 motors en 4 M E bussen voor de 26 bussen .Waarom niet 1 busje .Scheelt al gau 25 M E ers .

TM

Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 15:45:15

Even een kleine correctie. Het telefoontje met AZ zoals hierboven staat, is vorige week geweest. Zojuist heeft er weer iemand gebeld en AZ geeft nu ook aan dat er een busjesverbod geldt...

Dit is echt de wereld op z'n kop... Wat een onzinnig verbod! Wat schiet je er mee op? En wat is de aanleiding van dit verbod??!

zeewolde

Volgens mij is er morgen een forumavond met Crone en vd Belt. Dit zijn leuke thema's om morgen vragen over te stellen.

Bernardo

Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 16:16:18
Even een kleine correctie. Het telefoontje met AZ zoals hierboven staat, is vorige week geweest. Zojuist heeft er weer iemand gebeld en AZ geeft nu ook aan dat er een busjesverbod geldt...

Dit is echt de wereld op z'n kop... Wat een onzinnig verbod! Wat schiet je er mee op? En wat is de aanleiding van dit verbod??!

Burgemeesters en politie slaan totaal door.  :O

Daddy T.

Geen busjes bij autocombi AZ-uit
07.10.2013 - 17:09

SC Cambuur heeft geconstateerd dat er onduidelijkheid is bij de supporters over het gebruik van busjes voor het uitduel tegen AZ, op zondag 20 oktober in Alkmaar. De autocombi geldt uitsluitend voor (personen)auto's. AZ heeft recent slechte ervaringen gehad met het ontvangen van busjes van supporters van andere BVO's en staat het om die reden niet toe. Uiteraard is het voor supporters zonder eigen vervoer mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Ja die busjes geven tijdens de wedstrijd ook zo enorm veel overlast... Als het niet zo triest was, dan had ik er smakelijk om kunnen lachen.

Don

Citaat van: Daddy T. op oktober 07, 2013, 17:22:27
Geen busjes bij autocombi AZ-uit
07.10.2013 - 17:09

SC Cambuur heeft geconstateerd dat er onduidelijkheid is bij de supporters over het gebruik van busjes voor het uitduel tegen AZ, op zondag 20 oktober in Alkmaar. De autocombi geldt uitsluitend voor (personen)auto's. AZ heeft recent slechte ervaringen gehad met het ontvangen van busjes van supporters van andere BVO's en staat het om die reden niet toe. Uiteraard is het voor supporters zonder eigen vervoer mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi.
Waarom wordt dit dan niet eerder bekend gemaakt?

Iedereen is al lang en breed busjes aan het regelen. Dat kan nu dus weer afgeblazen worden. Heeft Cambuur bij AZ al aangegeven dat ze geen problemen verwachten van hun eigen supporters? Want in het verleden hebben zich voor zover ik weet geen incidenten voorgedaan met 9 persoons busjes bij Cambuur. Als dat wel zo is dan hoor ik graag welke incidenten zich hebben voorgedaan met cambuursupporters en 9 persoonsbusjes.

Er komt een keer een moment dat de supporters het spuugzat zijn als ze keer op keer zo behandeld worden. CAMBUUR NEEM JE EIGEN SUPPORTERS EENS SERIEUS, want het ligt nooit aan jullie zelf. Het is altijd de gemeente, de politie of de club waar we tegen spelen die ons pesten, maar als jullie nu op tijd hadden gecommuniceerd dat busjes verboden waren dan hadden we deze situatie niet gehad.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

jeff

Ik ga er vanuit dat mensen een 9 persoons busje wilde huren.
Dit valt onder volgens de wet onder de auto. En het uitkaartregelement heeft het alleen over dat er niet meer mensen in de auto zitten dan wettelijk is toegestaan.
En in de tekst die ze op de website hebben gezet mogen er alleen (personen)auto's mee, dus alle voertuigen die met een b rijbewijs bestuurd mogen worden, aangezien dat onder auto valt.

brambo3004

Citaat van: Don op oktober 07, 2013, 17:42:11
Waarom wordt dit dan niet eerder bekend gemaakt?

Iedereen is al lang en breed busjes aan het regelen. Dat kan nu dus weer afgeblazen worden. Heeft Cambuur bij AZ al aangegeven dat ze geen problemen verwachten van hun eigen supporters? Want in het verleden hebben zich voor zover ik weet geen incidenten voorgedaan met 9 persoons busjes bij Cambuur. Als dat wel zo is dan hoor ik graag welke incidenten zich hebben voorgedaan met cambuursupporters en 9 persoonsbusjes.

Almere-uit vorig jaar?