Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: brambo3004 op oktober 07, 2013, 17:48:40
Almere-uit vorig jaar?
een fakkeltje uit een busje gegooid ......
Leuk man uitwedstrijden anno 2013 en wat doet bvo en 3hoek lwd helemaal niets. En hoe kan het dat (wederom) een week later pas het busjesverbod bekend gemaakt worden ???!!!!??
En wat gaan wij supporters doen? Dit (wederom) slikken en braaf met auto's die kant op?!?

TM

Citaat van: jeff op oktober 07, 2013, 17:48:18
Ik ga er vanuit dat mensen een 9 persoons busje wilde huren.
Dit valt onder volgens de wet onder de auto. En het uitkaartregelement heeft het alleen over dat er niet meer mensen in de auto zitten dan wettelijk is toegestaan.
En in de tekst die ze op de website hebben gezet mogen er alleen (personen)auto's mee, dus alle voertuigen die met een b rijbewijs bestuurd mogen worden, aangezien dat onder auto valt.

Tja maar Cambuur verzint uiteraard hun eigen regeltjes weer. Ik ben benieuwd wat de gevolgen zijn als je wel met een 9-persoonsbusje afreist naar Alkmaar.

0517

Mooi twee auto's opgeven en met een busje die kant op!

TM

Citaat van: 0517 op oktober 07, 2013, 18:41:13
Mooi twee auto's opgeven en met een busje die kant op!

Ik denk dat je dan bij het omwisselpunt je kaarten niet krijgt.

Galdiano

Vaak genoeg in een busje geweest, maar word net zoveel gezopen als in een auto. Nu heb je twee auto's met 5 en 4 man wat voor veel meer begeleiding zorgt!
En dan maar weer zeiken oer politie inzet, omdat er zoveel auto's gaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

0517

Ik ben benieuwd hoe lang Sarah deze job gaat volhouden... :D

marrumer

hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht?

drg

Gok op een spektakel van een wedstrijd met een overdosis aan kansen en hopelijk genoeg die tegen het net geveegd worden  :thumbsup

Cruciale wedstrijd om boven die degradatiegrens te blijven!

Montana

Heb namens KvC contact gezocht met AZ en Cambuur. Cambuur heeft gisteren een uiting gebracht en de volgende reactie kreeg ik van de manager veiligheidszaken van AZ:

Geachte heer van Tuinen, 9 - persoons busjes zijn bij de wedstrijd AZ-Cambuur niet toegestaan. Dit is een besluit van de lokale autoriteiten in Alkmaar in samenspraak met afdeling Veiligheid AZ. De reden hiervoor zijn gedeeld met de afdeling Veiligheid van Cambuur en hebben met name te maken met het feit dat Cambuur een nieuwkomer is in de eredivisie en het gedrag van Go Ahead Eagles supporters bij de wedstrijd AZ - Cambuur.

Dan kan Sarah lullen wat ze wil, dit ligt geheel buiten Cambuur. Az (en CIV?) zijn de boosdoeners. Daar kunnen ook wij niet tegenin. We kunnen hooguit uiten dat we graag anders hadden gewild...

zeewolde

Citaat van: Montana op oktober 08, 2013, 12:18:13
Heb namens KvC contact gezocht met AZ en Cambuur. Cambuur heeft gisteren een uiting gebracht en de volgende reacties kreeg ik via de manager veiligheidszaken van AZ:

Geachte heer van Tuinen, 9 - persoons busjes zijn bij de wedstrijd AZ-Cambuur niet toegestaan. Dit is een besluit van de lokale autoriteiten in Alkmaar in samenspraak met afdeling Veiligheid AZ. De reden hiervoor zijn gedeeld met de afdeling Veiligheid van Cambuur en hebben met name te maken met het feit dat Cambuur een nieuwkomer is in de eredivisie en het gedrag van Go Ahead Eagles supporters bij de wedstrijd AZ - Cambuur.

Dan kan Sarah lullen wat ze wil, dit ligt geheel buiten Cambuur. Az (en CIV?) zijn de boosdoeners. Daar kunnen ook wij niet tegenin, behalve dan te uiten dat we graag hadden gewild dat het anders had geweest.
weten ze nu al dat GAE supporters volgende week rotzooi trappen bij az- cambuur? :devil

Galdiano

Geen enkele club heeft ooit een busjes verbod! En Cambuur laatste wedstrijden iedere keer! Heel apart dit! Begon vorig seizoen al!
Keimpe gaf al aan dat er teveel gezopen zou worden, Sarah heeft dit gewoon voorgesteld, anders kom je als AZ en PSV zijnde nooit op het idee een busjesverbod op te leggen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Dus doordat eagles supporters zich misdragen hebben, moeten wij daar de gevolgen van inzien? Wat een complete onzin, hoe kun je andere supporters nu bestraffen (want dat is het) voor het gedrag van de eagles.

Montana

Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 12:32:19
Geen enkele club heeft nooit een busjes verbod! En Cambuur laatste wedstrijden iedere keer! Heel apart dit!

Misschien leuke vraag voor vanavond. Ik weet dat de gemeente/popo Leeuwarden mede nav Veendam-uit vorig jaar is geschrokken van een busje Cambuursupporters, incl. de inhoud die deze Cambuursupporters bij zich hadden. Clubs als Az nemen dit klakkeloos over en het CIV spreekt ook niet in ons voordeel. Dit zorgt er mede voor dat wij beperkt zijn in reizen.

SCC-J

omdat we 2x een verkeerde straat zijn ingereden?  politie veendam heeft ons toen even de weg gewezen . klaar.

justremco

Dat ze op basis van zo'n CIV rapport een autocombi opleggen daar kan ik me op zich nog wel in vinden(al zou eigen vervoer ook moeten kunnen, AZ is volgens mij een club waar zelden iets gebeurd), maar hoe kunnen ze nou in godsnaam een busjesverbod opleggen omdat notabene egels supporters zich hebben misdragen? Dat is toch de wereld op z'n kop? Mij bekruipt sterk het gevoel dat dit verbod vanuit Cambuur komt, mede omdat dit al de 2e keer is dit seizoen!

Edit: En daar komt bij dat Cambuur vorige week nog van niets wist, en op maandagmiddag ineens met een bericht op de website komt nadat er een aantal mensen hadden geprobeerd om de door hen reeds gehuurde busjes op te geven