Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 15:01:08
Het is niet mijn punt. Ik haal enkel de mogelijke argumenten van de (veelal andere) gemeentes aan. Ik ben het met je eens dat het 4 jaar geleden gebeurd is, maar helaas zijn dit voor overheden heel gebruikelijk termijnen (5 jaar wordt gezien als de korte termijn) om naar te kijken.

Korte termijn is over het algemeen een periode van 1 jaar of korter.
Area 58

dizzhead

Citaat van: Yellow Army op oktober 10, 2013, 15:31:34
Korte termijn is over het algemeen een periode van 1 jaar of korter.

Touche. Neemt niet weg dat er bij voetbalwedstrijden vaak wel tot 5 jaar terug wordt gekeken, zo niet dan wel langer. Is wel degelijk van invloed lijkt me. Anyway, zoals eerder aangegeven zullen we het maar over de wedstrijd hebben. Busjes mogen niet en dus zullen we het moeten doen met zo'n driehonderd man  :|

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kunstgras op oktober 10, 2013, 14:09:44
Dit is ook meteen het enige incident bij uitwedstrijden in meer dan 4 seizoenen tijd!

Cambuur viert met meer dan 1000 man een geweldig feest in Rotterdam na het kampioenschap. Supporters gaan in de euforie even het veld op, maar gaan daarna gedisciplineerd naar de tribunes terug. Nergens geweld, alleen maar feest. Geen wanklank te horen totdat er wordt gezegd dat er ongeregeldheden waren. Het hek is beschadigd en een lamp gesneuveld in de parkeergarage. Het is dan toch vechten tegen de bierkaai om je gelijk te krijgen!

Tsjaa dan hoeven we toch niet meer verder te praten over de laatste 4 of 5 jaar.
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 15:40:05
Touche. Neemt niet weg dat er bij voetbalwedstrijden vaak wel tot 5 jaar terug wordt gekeken, zo niet dan wel langer. Is wel degelijk van invloed lijkt me. Anyway, zoals eerder aangegeven zullen we het maar over de wedstrijd hebben. Busjes mogen niet en dus zullen we het moeten doen met zo'n driehonderd man  :|
nogmaals waar haal jij weg dat het 5 jaar is? of is dit je eigen interpretatie?

dizzhead

Deels een interpretatie van het beleid zoals het wordt uitgevoerd, in combinatie met spastisch optreden van burgervaders.

dizzhead

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 10, 2013, 15:54:28
Het is dan toch vechten tegen de bierkaai om je gelijk te krijgen!

Je slaat de spijker op z'n kop. Precies mijn punt, want zelfs al zijn deze argumenten niet uit de afgelopen seizoenen te halen, dan kijken burgervaders met plezier wat verder terug om met wat drogredenen op de proppen te komen. En dat gaat dan niet om de 5 jaar die ik dan aanhaal, het gaat erom dat het termijn er niet toe doet. Zolang de driehoek zichzelf kan overtuigen, zullen ze van elke mug een olifant blijven maken om het supporters zo lastig mogelijk te maken.

Dokkumer

Van ieder twijgje wat men weet te vinden kan men een stok maken om mee te slaan. Easy as that. Fuck de overheid  l0l

Cambuur LWD

Tot nu toe 96 auto's  |:) 1 voor de buscombi

Gokko

Nightmarelwd

Vanmiddag omwisselbiljet gehaald. Gas Gevuh!!!
MI-Sider for Life

Bas058

Is er morgen ook verkoop of maandag pas weer?
Het geel en blauw zit in mien bloed!

ForzaCambuur1

Citaat van: Cambuur LWD op oktober 11, 2013, 12:42:28
Tot nu toe 96 auto's  |:) 1 voor de buscombi

Dat loopt best lekker door dan  :thumbsup

Dat zal zo'n 250 man zijn ongeveer.

EastSide058

Citaat van: Bas058 op oktober 11, 2013, 19:59:40
Is er morgen ook verkoop of maandag pas weer?

Nee in het weekend is het stadion gesloten  ;)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

EastSide058

Citaat van: Lore op oktober 10, 2013, 14:57:24
Volgens mij is er een wereld van verschil tussen AZ uit en AZ Thuis. Die gasten hebben in de competitie nog niet verloren thuis en wel al Ajax (W), PSV (W) en Vitesse (G) gehad. Lijkt mij dan ook een lastige wedstrijd te worden.

Helemaal met je eens. Puntje is een prima resultaat!

deels met je eens maar ook dit AZ is een wereld van verschil zonder Verbeek... Toch zie ik kansen in Alkmaar maarja die moeten ook benut worden
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!