Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 15:03:40
Zou je niet met huppelkut willen schelden, ik heb in de familie iemand die met deze verschrikkelijke aandoening te maken heeft. Een beetje respect graag!

Excuus!  8P

misideoldskool

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 05:16:51
Weet niet of je het door hebt, maar we spelen nu EREDIVISIE. Betekent dat elk foutje wordt afgestraft.

Prutsers? Kom eens op een training zou ik zeggen.
Training ben ik af en toe wel te vinden, en daar kan het wel leuk en aardig gaan maar ze zullen het toch in de wedstrijd moeten doen en dat gebeurt dus niet! En als je EREDIVISIE speelt en je weet dat elke fout tot een doelpunt kan leiden zal je dus beter moeten spelen en je best moeten doen en dat kan deze spelersgroep niet omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn voor het niveau EREDIVISIE!

TM

Citaat van: misideoldskool op oktober 21, 2013, 15:50:46
Training ben ik af en toe wel te vinden, en daar kan het wel leuk en aardig gaan maar ze zullen het toch in de wedstrijd moeten doen en dat gebeurt dus niet! En als je EREDIVISIE speelt en je weet dat elke fout tot een doelpunt kan leiden zal je dus beter moeten spelen en je best moeten doen en dat kan deze spelersgroep niet omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn voor het niveau EREDIVISIE!

Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt? Natuurlijk hopen we met z'n allen het beste voor Cambuur, maar sommige wedstrijden zijn op voorhand enorm lastig. We zijn niet een team die mee gaat doen in de middenmoot. Als we 15e worden doen we het goed! Clubs als ADO, NEC, Heracles, RKC, Eagles etc. moeten verslagen worden. Elke punt tegen een club die normaal bij de eerste 8 speelt is mooi meegenomen. Die negativiteit na verlies tegen een paar moeilijke tegenstanders snap ik dan ook niet. Zaterdag weer vol achter de club staan en ervoor zorgen dat FC Utrecht verslagen wordt. Dat zouden dan weer belangrijke 3 punten zijn! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)

moodygrunn

Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 17:08:42
Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt? Natuurlijk hopen we met z'n allen het beste voor Cambuur, maar sommige wedstrijden zijn op voorhand enorm lastig. We zijn niet een team die mee gaat doen in de middenmoot. Als we 15e worden doen we het goed! Clubs als ADO, NEC, Heracles, RKC, Eagles etc. moeten verslagen worden. Elke punt tegen een club die normaal bij de eerste 8 speelt is mooi meegenomen. Die negativiteit na verlies tegen een paar moeilijke tegenstanders snap ik dan ook niet. Zaterdag weer vol achter de club staan en ervoor zorgen dat FC Utrecht verslagen wordt. Dat zouden dan weer belangrijke 3 punten zijn! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)

Spijker op zn kop! AZ heeft een begroting van +/- 28 miljoen, dat je daar punten tegen pakt is eerder uitzondering dan regel.
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

dkv - SCC
SCC - Twente
Az - SCC

Punt(en) zou(den) bonus geweest zijn, maar 3x verliezen is natuurlijk niet totaal onverwacht...

Wedstrijden zoals komende zondag zijn de belangrijkste! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

kickandrush

punkman

Vond ook dat AZ zich niet gek liet maken door die vroege goal.
Bleef rustig spelen, liet ons uitrazen, en wachtte op het moment dat ze het spel konden overnemen.
Die 1-1 hing al een tijd in de lucht.
Jammer was dat de 2-1 vlak voor rust viel.
Na 20 minuten ongeveer had ik al zoiets van je moet nu de 2-0 maken.
Moet zeggen dat na de eerste 20 minuten het offensief wel gebroken was (voorbeeld is een Ritzmaier die op het middenveld dom balverlies heeft en az net naast schoot)
2de helft iets beter met wat kansen, de 3-1 was dodelijk natuurlijk.
Maar over de hele wedstrijd gezien was de uitslag terecht, alhoewel 2-1 meer op zijn plaats was dan 3-1.
AZ zat er vanaf een minuut of 20/30 in de eerste helft veel meer bovenop en maakte het Cambuur ontzetten moeilijk.\
Cambuur niet de meest gelukkige wedstrijd gespeeld, maar ook heeft AZ het afgedwongen.
Kan wel leven met deze uitslag, ze waren gewoon beter.
Hier thuis gaat AZ er gewoon ook af met 4-1 af (hoop ik).

Holwerd voor Cambuur

:wall

Enige positieve van die JL was altijd de vaste speelavond  :insane

ZATERDAG |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

dizzhead

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2013, 17:31:20
dkv - SCC
SCC - Twente
Az - SCC

Punt(en) zou(den) bonus geweest zijn, maar 3x verliezen is natuurlijk niet totaal onverwacht...

Wedstrijden zoals komende zondag zijn de belangrijkste! |:)

Klopt, we moeten ons realiseren dat we nu niet meer het grote deel van de wedstrijden gaan winnen. Het is alleen wel zuur dat we beter met onze kansen moeten omgaan. Vooral tegen DKV en Twente.

carlo de leeuw

a.d.h.v. begroting doet cambuur het uitstekend!

misideoldskool

Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 17:08:42
Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt?
Waar zie jij dat ik dit bedoel/zeg?! Heb het over het niveau van Cambuur en dat is in mijn ogen niet voldoende om in de eredivisie te blijven. Kijk naar Feldballe, Lukoki, Schokker...Feldballe leuk voor JL of Deense 1e divisie, Lukoki had beter marathonloper kunnen worden en Schokker leuk voor een topklasser. Hoop dat ik ongelijk heb en dat er zaterdag gewoon 3 punten worden gepakt tegen Utrecht! SCC!!

Dokkumer

:0=AZ HET dkv VAN NOORD HOLLAND  :R

wiekie1969

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2013, 10:49:54
Lukoki en Hemmen moeten het voorin helemaal alleen doen. Waar is de rest?? Zorg eens voor wat ondersteuning. Met Paco ging dat wel wat beter.

Paco stond inderdaad 10 meter korter achter Hemmen. mooi laten staan de komende weken, prima voetballer met inzicht!

misideoldskool

Haha daar ben ik dus wel mee eens! Maakt daar schijnbaar niet veel uit of je je zus of nicht neukt! :R