Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 13:32:34
Nee Cor. Voor het eerst sinds een jaartje of 10 het gevoel daar geen haast mee te moeten maken. Voor jouw informatie: met een onderbreking van een paar jaar kom ik nu zo'n 15-20 jaar bij ons mooie clubje dus geen onzin svp over successupporters of gloryhunters.

En mijn goede gevoel hangt er mede vanaf of ik de kans loop deze (inmiddels) veel te beperkte speler komend seizoen weer te zullen moeten aanschouwen.

Behoorlijke bandbreedte.
Jaartje of 10 = 7a8 jaar
Paar jaar=.......
15-20 jaar..... Lijkt op leeftijd van spelers Nigeria
Kortom. Je bent eens geweest in de eredivisie en zag daar Fred Grim. En sinds 3 jaar ben je weer verzekerd van een plaatsje. Tja duidelijk successupporter

koosZevenaar

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 12:45:28
Wie is hier nou sneu Koos? Vanwaar je standpunten continu met capslock kracht bij te laten zetten? Ben je bang anders niet te worden opgemerkt?
Waarom steeds Martijn aanpakken, er zijn nog een stuk of 10 die niets gebracht hebben, dit inclusief de staf er om heen.
Het komt bij mij over dat je een PRIVE oorlogje aan het voeren bent en dat is wel heel SNEU.
Ik hoop dat je nog geen seizoenskaart hebt en dat je die maar snel gaat aanschaffen bij Harkemase Boys
MENSEN zoals JIJ ben ik liever KWIJT dan RIJK.

Vlampiep

Het is bijna zeker dat Barto voor komend seizoen in ieder geval nog voor een jaar zal tekenen en dus gewoon bij de selectie zal horen.
Niets mis mee, maar er zal toch nog wel een spit moeten worden aangetrokken.

richard

Citaat van: koosZevenaar op juni 06, 2016, 14:11:56
Waarom steeds Martijn aanpakken, er zijn nog een stuk of 10 die niets gebracht hebben, dit inclusief de staf er om heen.
Het komt bij mij over dat je een PRIVE oorlogje aan het voeren bent en dat is wel heel SNEU.
Ik hoop dat je nog geen seizoenskaart hebt en dat je die maar snel gaat aanschaffen bij Harkemase Boys
MENSEN zoals JIJ ben ik liever KWIJT dan RIJK.

Geef eens aan wat de meerwaarde is van barto bij deze selectie gebaseerd op het voetbaltechnische en tactische gedeelte?

richard

Citaat van: Vlampiep op juni 06, 2016, 15:01:23
Het is bijna zeker dat Barto voor komend seizoen in ieder geval nog voor een jaar zal tekenen en dus gewoon bij de selectie zal horen.
Niets mis mee, maar er zal toch nog wel een spit moeten worden aangetrokken.

Dus er wordt beleid gevoerd dat je hard werkt dat je dan nog een contract krijgt, ik heb een andere mening voor wat betreft het verder willen komen als club.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 13:32:34
Nee Cor. Voor het eerst sinds een jaartje of 10 het gevoel daar geen haast mee te moeten maken. Voor jouw informatie: met een onderbreking van een paar jaar kom ik nu zo'n 15-20 jaar bij ons mooie clubje dus geen onzin svp over successupporters of gloryhunters.

En mijn goede gevoel hangt er mede vanaf of ik de kans loop deze (inmiddels) veel te beperkte speler komend seizoen weer te zullen moeten aanschouwen.

Voor jou informatie, ik kom al zeker 40 jaar zonder onderbrekingen bij Cambuur en heb al heel wat beperkte spelers voorbij zien komen. Veel middelmaat en veel daar nog onder. Helaas te weinig toppers. Feit is dat deze spelers een contract aangeboden krijgen en dan ja of nee kunnen zeggen. Voor Barto geldt dat net zo. Daarom denk ik dat het bashen van welke speler ook vrij dom is. Het is de TS en het bestuur die bepalen of een speler wel of niet een contract aangeboden krijgt. Gelukkig maar, want gelet op de meningen hier zouden er anders wel 50 man bij de selectie zitten en kregen we weer een geldprobleem. En een speler of beleidsbepaler gebruiken als excuus om niet naar Cambuur te gaan getuigt naar mijn mening van weinig Cambuurbloed.

Delamere

Barto, aardige jongen, maar je hoeft er echt niet voor te hebben doorgestudeerd om te zien dat hij op alle fronten tekort komt. Met zijn inzet is niks! Maar van een spits mag je o.a. een beetje techniek, snelheid en in ieder geval scorend vermogen verwachten. Helaas, hij heeft het allemaal niet. Bovendien is hij inmiddels de 30 gepasseerd dus beter dan dit gaat het echt niet meer worden. Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom ze toch het gesprek nog met hem aangaan, net zo min ik er iets van begrijp dat zo'n jongen zelf nog door wil.

koosZevenaar

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 15:21:27
Geef eens aan wat de meerwaarde is van barto bij deze selectie gebaseerd op het voetbaltechnische en tactische gedeelte?
geef jij eens aan wie wel een meerwaarde heeft in deze selectie
waarom worden die niet afgebrand
heel kortzichtig allemaal

richard

Citaat van: Delamere op juni 06, 2016, 17:28:09
Barto, aardige jongen, maar je hoeft er echt niet voor te hebben doorgestudeerd om te zien dat hij op alle fronten tekort komt. Met zijn inzet is niks! Maar van een spits mag je o.a. een beetje techniek, snelheid en in ieder geval scorend vermogen verwachten. Helaas, hij heeft het allemaal niet. Bovendien is hij inmiddels de 30 gepasseerd dus beter dan dit gaat het echt niet meer worden. Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom ze toch het gesprek nog met hem aangaan, net zo min ik er iets van begrijp dat zo'n jongen zelf nog door wil.

En daarom blijf ik zeggen, huidige mensen die hier over gaan moeten zich doodschamen. De club moet elk jaar op voetbaltechnisch gebied beter worden, ongeacht wat je te besteden hebt. Kritisch zijn naar jezelf en je spelersgroep. Zijn veel en veel te afhankelijk van de trainers.

richard

Citaat van: koosZevenaar op juni 06, 2016, 17:36:30
geef jij eens aan wie wel een meerwaarde heeft in deze selectie
waarom worden die niet afgebrand
heel kortzichtig allemaal

Vd streek peersman zijn er twee, al heb ik met vd streek nog wel gevoel dat het eruit moet kunnen komen. Peersman ach.....bespaar me de moeite maar barto als spits dat is gewoon top punt zowel fysiek, tactisch en technisch. Je moet doelpunten maken nou dat gaat je met hem niet lukken of ten minste veeeeeeel te weinig maar jij denkt daar anders over......geef maar aan waarom?

koosZevenaar

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 15:23:02
Dus er wordt beleid gevoerd dat je hard werkt dat je dan nog een contract krijgt, ik heb een andere mening voor wat betreft het verder willen komen als club.
de meningen hier raken meestal kant nog wal
we zijn een middelmatig clubje met een middalematige begroting en een middalmatig bestuurlijk geheel
Mij gaat het om het afbranden van 1 persoon
Ga ook eens een negatief onderwerp opstarten over Narsingh, dat is pas een wanproduct.
Een blind paard met ook nog oogkleppen op

koosZevenaar

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 17:40:09
Vd streek peersman zijn er twee, al heb ik met vd streek nog wel gevoel dat het eruit moet kunnen komen. Peersman ach.....bespaar me de moeite maar barto als spits dat is gewoon top punt zowel fysiek, tactisch en technisch. Je moet doelpunten maken nou dat gaat je met hem niet lukken of ten minste veeeeeeel te weinig maar jij denkt daar anders over......geef maar aan waarom?
Misschien denk ik er wel net zo over als jij, maar vanmorgen zag ik ineens weer van "de gast" of hij al had getekend bij Harkema
Dat slaat nergens op en daar erger ik me aan
Het is niet terecht om 1 persoon er tussen uit te halen.
Iemand heeft hem hier een contract aangeboden ne dan ben je gek als je dat niet accepteert
Ik hoop dat je me begrijpt

moodygrunn

Zal ik alle kemphanen eens uit elkaar halen?

Der Ausputzer
⚽️
‏@HerrAusputzer

GAE heeft interesse in de volgende spelers (geruchten): Buijs, Jozefzoon, Brands, Barto, Matic en Schmidt #kowet #komoptan #transfers

In Henk en Sandor we trust

richard

Citaat van: koosZevenaar op juni 06, 2016, 17:43:47
Misschien denk ik er wel net zo over als jij, maar vanmorgen zag ik ineens weer van "de gast" of hij al had getekend bij Harkema
Dat slaat nergens op en daar erger ik me aan
Het is niet terecht om 1 persoon er tussen uit te halen.
Iemand heeft hem hier een contract aangeboden ne dan ben je gek als je dat niet accepteert
Ik hoop dat je me begrijpt

Begrijp je wel maar ik laat mijn club niet kapot maken door mensen die niet nadenken over zulke contractaanbiedingen en ja dan heeft barto even pech dat is dan niet anders en of het nu wel of niet helpt is voor mij op dat moment even minder belangrijk.

richard

Citaat van: koosZevenaar op juni 06, 2016, 17:40:52
de meningen hier raken meestal kant nog wal
we zijn een middelmatig clubje met een middalematige begroting en een middalmatig bestuurlijk geheel
Mij gaat het om het afbranden van 1 persoon
Ga ook eens een negatief onderwerp opstarten over Narsingh, dat is pas een wanproduct.
Een blind paard met ook nog oogkleppen op

Heb met slot over narsingh gesproken, nou slot kwam niet meer uit zijn woorden, snelheid en dreiging naar goal heeft deze jongen maar door de manier van spelen en trainen kwam er helemaal niks meer uit en fysiek is hij een drama en daardoor veel blessures maar wij hebben al tijden een niet echt sterke TS.....