Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Baksteen op juni 06, 2016, 22:40:38
Weer negatief, maar als hij er weer staat is hij weer de held.

nou mij niet is ie oek nog nooit weest voor mij.

harry van der laan was wel een held

ruubmac

Als Fredj komt is het waarschijnlijk einde verhaal Barto.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 06, 2016, 22:59:15
nou mij niet is ie oek nog nooit weest voor mij.

harry van der laan was wel een held
Ik kan mij nog heel goed herinneren dat Jan Bruin en Marinus Dijkhuizen door het publiek werden afgebrand als houten Klaasen.
Toen ze vertrokken en bij andere clubs veel doelpunten gingen maken, worden ze hier nu verheven tot helden.
Ik zie het helemaal voor mij, Barto komend seizoen de beslissende tegen zijn oude club en in een heel seizoen er 12 ingeschopt. Over 15 jaar ook uitgeroepen als held in Leeuwarden. :devil

Lore

Citaat van: Vlampiep op juni 07, 2016, 10:10:49
Ik kan mij nog heel goed herinneren dat Jan Bruin en Marinus Dijkhuizen door het publiek werden afgebrand als houten Klaasen.
Toen ze vertrokken en bij andere clubs veel doelpunten gingen maken, worden ze hier nu verheven tot helden.
Ik zie het helemaal voor mij, Barto komend seizoen de beslissende tegen zijn oude club en in een heel seizoen er 12 ingeschopt. Over 15 jaar ook uitgeroepen als held in Leeuwarden. :devil

Voor een toppositie in de JL zal de spits meer dan 20 doelpunten moeten maken. Zie jij dat voor je bij Barto?

koosZevenaar

Citaat van: denistel op juni 06, 2016, 22:33:13

en van richard kun je zeggen wat je wilt maar die spaart ook nienhuis
overgoor peersman of narsing niet.
Volgens mij is Richard wel positief over Peersman, wie kan positief zijn over die andere 3.
We hadden een KUT selectie en dat geldt niet alleen voor BARTO

koosZevenaar

Citaat van: ruubmac op juni 07, 2016, 10:07:13
Als Fredj komt is het waarschijnlijk einde verhaal Barto.
Wat een logica met 2 onzekerheden.
Hou die onzin aub voor je en droom lekker verder in je eigen wereldje

Collingwood

Citaat van: Lore op juni 07, 2016, 10:42:37
Voor een toppositie in de JL zal de spits meer dan 20 doelpunten moeten maken. Zie jij dat voor je bij Barto?

Maar er is toch niemand die Barto als eerste spits wil? De vraag is wat mij betreft of hij goed genoeg is voor een rol als breekijzer.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: koosZevenaar op juni 07, 2016, 10:53:26

Moest je vannacht weer op de bank slapen? Niet zo chagrijnig doen Koos. Of ga je nu op iedereen reageren?

ruubmac

:_schater Koos grandioos. Reageer eens normaal lomperik.

denistel

Citaat van: Collingwood op juni 07, 2016, 11:01:55
Maar er is toch niemand die Barto als eerste spits wil? De vraag is wat mij betreft of hij goed genoeg is voor een rol als breekijzer.

en wat moet hij verdienen dan?? ik zou een zeker spits nemen en een talent er achter.

Collingwood

Citaat van: denistel op juni 07, 2016, 11:36:47
en wat moet hij verdienen dan?? ik zou een zeker spits nemen en een talent er achter.

Geen idee. Het is aan Van de Vegt en de nieuwe trainer om prijs en kwaliteit tegen elkaar af te wegen. Barto hoeft van mij ook echt niet per se te blijven. Ik ben er alleen niet zo mordicus tegen als sommige mensen wel zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Lore op juni 07, 2016, 10:42:37
Nee, ik zie Barto zelfs geen 10 doelpunten meer maken.
Maar als je als speler een contract krijgt en je inzet is maximaal, kun je het de speler niet verwijten dat hij te kort komt, want hij geeft zich maximaal.
Dat kan ik bijvoorbeeld niet van Narsingh vinden, die had ondanks zijn blessure gevoeligheid meer kunnen geven.
Maar zouden wij als "toptrainers" het vanaf de tribune het veel beter weten en zien dan de trainers?

denistel

Citaat van: Vlampiep op juni 07, 2016, 10:10:49

zij werden hier tot helden verheven toen ze hier weer terug kwamen toch.

beiden hebben zei nooit meer dan 20 in 1 seizoen gemaakt barto heeft er nog
nooit meer dan 10 gemaakt in 1 seizoen volgens mij.

daarom zeg ik harry vd laan was hier na een lastig begin jaar een held met

29 goals in 28 wedstrijden. denk dat we zo,n spits niet snel weer zullen krijgen.

Galdiano

Of je bent de zaakwaarnemer van Barto, of je bent Barto zelf!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vedetski

Barto heeft zijn beste tijd hier wel gehad. In het kampioensjaar was hij nog een aantal keer belangrijk, maar sindsdien is het gewoon echt slechter geworden.

Als eerste spits zal hij hier niet blijven. Als breekijzer weet ik ook niet of hij goed genoeg is. Hij heeft er het postuur nou niet bepaald voor.

Hij wordt veel afgezaagd hier en terecht, zijn statistieken zijn niet om over naar huis te schrijven als Eredivisie-spits zijnde. Nu komend seizoen in de Jupiler League heb je ook gewoon een scorende spits nodig, en dat is Barto zeker niet.