Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 18:39:20
Heb met slot over narsingh gesproken, nou slot kwam niet meer uit zijn woorden, snelheid en dreiging naar goal heeft deze jongen maar door de manier van spelen en trainen kwam er helemaal niks meer uit en fysiek is hij een drama en daardoor veel blessures maar wij hebben al tijden een niet echt sterke TS.....

Wat mogen wij hier uit concluderen ?

justremco

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 06, 2016, 18:57:37

Dat Narsingh zeker niet terugkomt?

moodygrunn

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 18:39:20
Heb met slot over narsingh gesproken, nou slot kwam niet meer uit zijn woorden, snelheid en dreiging naar goal heeft deze jongen maar door de manier van spelen en trainen kwam er helemaal niks meer uit en fysiek is hij een drama en daardoor veel blessures maar wij hebben al tijden een niet echt sterke TS.....

Wat ik veel kwalijker vind is het feit dat hij meent dat alles met de bal ondernomen moet worden, terwijl je de bal vaker niet dan wel hebt. Loopacties zonder bal, ruimte maken etc....beste man wil alles met de bal doen, in zn eentje met bal langs drie man om de voorzet te geven of af te ronden.
Vroeger hadden we ook nog de diepgang op het middenveld die voor vrijheid op de vleugels zorgde, dat was ook zoek.
Deel is dus echt een andere manier van spelen van Narsingh, deel ligt toch ook echt bij zn ploegmaats en de tactiek
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Hoe je het ook wendt of keert, Barto voegt voetballend niets( meer) toe. We hebben een spits nodig die er 20 maakt met een talentvolle spits als stand in. Barto zou kunnen blijven als derde spits wat mij betreft. Ik zou een speler als Zivkovic wel eens in het geel blauw willen zien, helaas speelt hij bij ajax op hetzelfde nivo. Ik ben benieuwd wie de verlosser gaat worden (als die al komt).

Bankzitter

Er zijn slechtere voetballers dan Narsingh, maar je zag hem nooit anticiperen. Als Narsingh de loopactie zou hebben gemaakt op het moment dat bal richting Byrne (of evt. vd Laan)komt, dan kun je al zeker zijn dat die pass ook wel komt. Daar zal Byrne (en andere medespelers) ook wel eens aardig gefrustreerd over zijn geweest.

En in de beslissende eindfase van de competitie haakte hij ook weer af. Ik kon best genieten van zijn spel als het hele team functioneerde, maar is prima als we nu verder gaan met jong talent.

Overigens hoor je commentatoren ed. eigenlijk nooit negatief over Barto, dus kan best dat er buiten de club minder negatief naar hem gekeken wordt. Ik geef hem geen ongelijk als hij naar GAE zou willen.

De Gast

Citaat van: koosZevenaar op juni 06, 2016, 17:40:52
Ga ook eens een negatief onderwerp opstarten over Narsingh, dat is pas een wanproduct.
Een blind paard met ook nog oogkleppen op

Denk dat Narsingh het wel in zich heeft. Maar je moet ook wat spelers om je heen hebben die meekunnen he.

Citaat van: Cor op juni 06, 2016, 17:09:48
Voor jou informatie, ik kom al zeker 40 jaar zonder onderbrekingen bij Cambuur en heb al heel wat beperkte spelers voorbij zien komen. Veel middelmaat en veel daar nog onder. Helaas te weinig toppers.

Idem hier. En die spelers waren dan ook vrij snel weer vertrokken. Dat is in dit geval anders en des te opmerkelijker. Zoals richard zegt.. je moet elk jaar proberen voetbaltechnisch beter te worden en dit getuigt daar niet van. Durf te zeggen dat Barto niet heeft gebracht wat hij had moeten doen en neem er afscheid van.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 06, 2016, 21:07:07
Denk dat Narsingh het wel in zich heeft. Maar je moet ook wat spelers om je heen hebben die meekunnen he.

Idem hier. En die spelers waren dan ook vrij snel weer vertrokken. Dat is in dit geval anders en des te opmerkelijker. Zoals richard zegt.. je moet elk jaar proberen voetbaltechnisch beter te worden en dit getuigt daar niet van. Durf te zeggen dat Barto niet heeft gebracht wat hij had moeten doen en neem er afscheid van.

Als je dan mensen wil citeren dan moet je wel het hele verhaal gebruiken.

richard

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 06, 2016, 18:57:37

Dat het voetbaltechnisch en tactisch niet goed zit bij club!!!

denistel

natuurlijk zijn er afgelopen seizoen genoeg spelers door de mand gevallen maar sommigen
zijn nog jong en moeten zeker in de jl beter kunnen en door de ts ook aangepakt worden
en niet altijd dat slappe gedoe en teveel schouder klopjes uitdelen enz.

overgoor bakker boutzamar mac intosh v deelen gyasi steenvoorden en degenen die nog
gaan komen daar zul je een knap team van kunnen maken.
barto is op een leeftijd dat je weet dat ie niet beter meer gaat worden niks mis
mee maar als je door wilt en mee wilt doen in de jl dan moet er een jongere
of een betere spits komen die er tussen de 20 en 25 inschiet.dat eagles belangstelling
heeft voor barto is mooi en zou ik em gunnen maar hoe zei dan naar spelers kijken zou
ik niet weten.het immers amper scoort dit seizoen en zat zeker de laatste 10 wedstrijden
nooit lekker in de wedstrijd.dat vind ik niet het afmaken van een speler maar gewoon de
waarheid.

Cor

Citaat van: richard op juni 06, 2016, 22:23:31
Dat het voetbaltechnisch en tactisch niet goed zit bij club!!!

En is voortdurend los gaan op Barto de oplossing voor dat probleem? Is trouwens niet persoonlijk bedoeld maar het lijkt er op dat een aantal mensen al hun frustraties over de prestaties op Barto moeten botvieren?

richard

Citaat van: Cor op juni 06, 2016, 22:27:40
En is voortdurend los gaan op Barto de oplossing voor dat probleem? Is trouwens niet persoonlijk bedoeld maar het lijkt er op dat een aantal mensen al hun frustraties over de prestaties op Barto moeten botvieren?

Vind gewoon dat barto verreweg het minst recht heeft op contract verlenging. En dan kijk ik puur op voetbaltechnisch en tactisch gebied en dus of hij wat toevoegd....

denistel

hij speelt op een zeer belangrijke positie cor en de laatste maanden was het
gewoon niet best met hem mag wel gezegd worden toch ik verwijt het de
staf nog meer dat ze hem lieten staan terwijl dat eigenlijk niet kon en de
reden was omdat hij op trainingen er vol voor ging. nou das mooi maar het
gaat om de wedstrijden en als ik mag kiezen tussen een luiere speler op
de training maar die in een wedstrijd wel meer laat zien dan 1 die het
op de training geweldig doet maar 10 wedstrijden droog staat dan is de
keuze snel gemaakt.

en van richard kun je zeggen wat je wilt maar die spaart ook nienhuis
overgoor peersman of narsing niet.

Baksteen

Weer negatief, maar als hij er weer staat is hij weer de held.

Cor

Citaat van: denistel op juni 06, 2016, 22:33:13
hij speelt op een zeer belangrijke positie cor en de laatste maanden was het
gewoon niet best met hem mag wel gezegd worden toch ik verwijt het de
staf nog meer dat ze hem lieten staan terwijl dat eigenlijk niet kon en de
reden was omdat hij op trainingen er vol voor ging. nou das mooi maar het
gaat om de wedstrijden en als ik mag kiezen tussen een luiere speler op
de training maar die in een wedstrijd wel meer laat zien dan 1 die het
op de training geweldig doet maar 10 wedstrijden droog staat dan is de
keuze snel gemaakt.

en van richard kun je zeggen wat je wilt maar die spaart ook nienhuis
overgoor peersman of narsing niet.

Zo bedoel ik het niet. Moet Barto nee zeggen wanneer hem een contract wordt aangeboden? Nee toch. Daarom is het terecht om kritiek op de TS te hebben maar om dat Barto aan te rekenen? En dan mensen die zeggen dat ze om deze reden geen SK nemen, dat is belachelijk. Cambuur till i die Otto

justremco

Citaat van: Baksteen op juni 06, 2016, 22:40:38
Weer negatief, maar als hij er weer staat is hij weer de held.

Barto komt op alle vlakken tekort, dus zo vaak zal hij er in de JL ook niet staan