Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Wordt een hele lastige wedstrijd ....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DayDreamer

Utrecht heeft een goede ploeg, met veel kwaliteit, die naar mijn idee ook te laag staan, verwacht Utrecht "gewoon" bij de top 8 later in het seizoen.

Marc S

De reden waarom Utrecht nu zo laag staat is omdat ze eerst slecht begonnen in een slechte flow kwamen en toen erg veel gebleseerden kregen. (Helft van hun basis 11 was gebleseerd) Helaas voor ons beginnen ze er nuweer boven op te komen.

TM

Maar de uitslag van aanstaande zaterdag zal ze weer in een diep dal duwen! Gas geven juh! |:)

Harry L.

Citaat van: Collingwood op oktober 21, 2013, 20:16:07
Tot nu toe tien wedstrijden gespeeld, waarvan één erg matig was, en dat was gisteren (en misschien tegen Roda eerste helft, maar toen waren we in allerlei opzichten nog heel erg zoekende). Voor de rest redelijk tot goed gespeeld. Ik vraag me dan ook af waar je het op baseert dat dit geen incident was.

Simpelweg omdat het per wedstrijd wat minder wordt. Spelers zijn onrustig/onzeker. De formatie kraakt ook. Tegen AZ was het veld vaak veel te groot waardoor het voor met name Ortiz wel heel makkelijk voetballen werd. Nee, bij mij is de Hosanna stemming er wel een beetje af. Maar ja, heb er wel vaker naast gezeten gelukkig !!!!

GerardFraneker

De week is alweer lekker doormidden gezaagd!
3 punten zaterdag! :0=

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Harry L. op oktober 23, 2013, 19:42:20
Simpelweg omdat het per wedstrijd wat minder wordt. Spelers zijn onrustig/onzeker.
Ben ik ook bang voor, het leek wel alsof Feldballe er tegen op zag toen hij warmliep om in te vallen. En Oebele ook geen enkele durf in zijn acties. Maar het kan na één goeie pot natuurlijk zo omdraaien, AZ was de eerste matige wedstrijd.

Citaat van: Harry L. op oktober 23, 2013, 19:42:20
Maar ja, heb er wel vaker naast gezeten gelukkig !!!!

Dat houdt mij dan weer op de been :y _O_ :y
Henk, held, bedankt

Goutum

Utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden, Cambuur 7 punten uit 4 thuiswedstrijden. De statistieken staan aan onze kant, dat weten ze bij Utrecht ook. Dat gaat ze toch tussen de oren zitten.

Zaterdag er vol op klappen, snel proberen te scoren, dan gaan de koppies bij Utrecht vanzelf hangen. Ik heb er alle vertrouwen in! Eindstand 2-0.

wiekie1969

Citaat van: Goutum op oktober 23, 2013, 20:29:55
Utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden, Cambuur 7 punten uit 4 thuiswedstrijden. De statistieken staan aan onze kant, dat weten ze bij Utrecht ook. Dat gaat ze toch tussen de oren zitten.

Zaterdag er vol op klappen, snel proberen te scoren, dan gaan de koppies bij Utrecht vanzelf hangen. Ik heb er alle vertrouwen in! Eindstand 2-0.

Kiek, dit is positief praat en zo denk ik dur oek over. Zwakke keeper die lui, gas geven en 1-0 is genoeg |:)

Destroyer

:0= DE PUNTEN BLIJVEN IN LEEUWARDEN!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Gelukkig bist stau geen trainer......pffffffffffff

Galdiano

Citaat van: richard op oktober 24, 2013, 08:04:13
Gelukkig bist stau geen trainer......pffffffffffff

Wat wil jij dan? Kom jij eens met een opstelling?
Lukoki is een hardloper maar krijg geen bal op maat voor!
Schokker is dan wel niet snel, maar heeft meer inzicht en een betere pass!
Feldballe is laatste wedstrijden niet sterk, Brand heeft er aantal maal voor gezorgd dat er net wat meer power voorin kwam.

Bakker loopt soms leuk tussen de linies door, echter laatste wedstrijden gewoon niet sterk, en geen durf meer! Van Moorsel lijkt mij op dit moment gewoon beter! Pakt Bakker even wat rust, want die zullen we uiteindelijk nog wel nodig gaan hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Even tussendoor:
geen pool van deze wedstrijd?

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 09:27:57
Wat wil jij dan? Kom jij eens met een opstelling?
Lukoki is een hardloper maar krijg geen bal op maat voor!
Schokker is dan wel niet snel, maar heeft meer inzicht en een betere pass!
Feldballe is laatste wedstrijden niet sterk, Brand heeft er aantal maal voor gezorgd dat er net wat meer power voorin kwam.

Bakker loopt soms leuk tussen de linies door, echter laatste wedstrijden gewoon niet sterk, en geen durf meer! Van Moorsel lijkt mij op dit moment gewoon beter! Pakt Bakker even wat rust, want die zullen we uiteindelijk nog wel nodig gaan hebben.

Ik zie in Lukoki toch echt meer potentie dan Schokker. Brands voor Feldballe ben ik het helemaal mee eens. Laat die 3 (Brands - Hemmen - Lukoki) het maar eens zien voorin!