Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: SCC-J op oktober 25, 2013, 10:13:11
zijn dit niet de clubs waar fcu al tegen gespeeld heeft. Verder leuk initiatief alleen hebben Groningen PSV dit ook al. Waarom elke club weer iets anders moet en gaat bedenken is me een raadsel. Doe het gewoon als collectief veel makkelijker .

Mee eens, overkoepelende afspraken waarbij uitsupporters voor maximaal 10e naar binnen kunnen!

El FLaco

Heb een slecht gevoel over morgenavond. We moeten ineens. Het frivole is er nu vanaf en als we omhoog willen kijken zullen we moeten winnen.
Moeten is weer een andere discipline.

Godverdomme ik ben nu al zenuwachtig terwijl het nog 32 uur duurt voordat we aftrappen.

Lore

Citaat van: El FLaco op oktober 25, 2013, 10:44:34
Heb een slecht gevoel over morgenavond. We moeten ineens. Het frivole is er nu vanaf en als we omhoog willen kijken zullen we moeten winnen.

Godverdomme ik ben nu al zenuwachtig terwijl het nog 32 uur duurt voordat we aftrappen.

Wij moesten ook tegen fc Groningen en wederom tegen Heracles. Als wij deze verliezen zou dat een tegenvaller zijn, maar niet het einde van de wereld. Na Feyenoord komen RKC, NEC en ADO vlak achter elkaar (en ook NAC uit komt in december) daarna kunnen wij altijd nog in de stress schieten!

Bernardo

Vermoedelijke opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Ritzmaier ,Lukoki, Hemmen,  Brands

IsmailvanEssen

Kan niet wachten op deze pot! Collega van hier in Sofia is voor Utrecht en er ligt al een mooie weddenschap van 2 bankjes! Hopen dat ons clubje me niet arm maakt!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Collingwood

Citaat van: Bernardo op oktober 25, 2013, 11:52:53
Vermoedelijke opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Ritzmaier ,Lukoki, Hemmen,  Brands

Mooi dat Brands er eindelijk eens in staat. Hopelijk kan hij laten zien dat het met de problemen voorin best meevalt (als ook Lukoki zijn vorm van vorige week tweede helft doorzet). Verder denk ik dat Bakker goed zal moeten spelen, omdat anders Paco van Moorsel een kans gaat krijgen tegen Feyenoord.

Come on Cambuur!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

veroen

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Dan snap je er echt vrij weinig van als je dit serieus meent....
We spelen voetbal tegen degradatie hoe je het ook went of keert, dat betekent dat je niet constant in de aanval bent en regelmatig scherp moet kunnen counteren. Als je dan 3 voorhoede spelers hebt die de 100m in 20 seconden lopen dan kan je wel ophouden. Lukoki gaat gewoon veel dreiging van uit alleen moet zijn rendement omhoog!
Schokker komt gewoon echt te kort voor dit niveau hoe jammer dat ook is, heel leuk om naar een mooie balaanname te kijken maar als er vervolgens niks uit voortkomt dan heb je er nog niks aan.

De linksbuiten is gewoon lastig in te vullen blijkt nu maar, lukoki op rechts en hemmen centraal staat vast. In de winter  ergens een linksbuiten op zien te pikken die er gelijk kan staan (tiga?)

Op midden kijken naar een 10 die misschien ergens buiten de boot valt maar wel het niveau aan kan van Eredivisie.

wiekie1969

Citaat van: El FLaco op oktober 25, 2013, 10:44:34

Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 12:40:03

Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.

Genieten? De Graaf en Barto zijn beide niet fit! Kansloos zeg ik!

denistel

en moeten geldt voor elke wedstrijd toch,,we hevve maar 1 opdracht dit jaar dat is de 15e plaats en dat zou al heel knap zijn
kijkende naar begrotingen enz..

de ploeg massaal steunen dan is utrecht echt wel te pakken.en kun je tegen feyenoord misschien stunten.

wiekie1969

Destroyer

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

EENS !!

Elke wedstrijd is een toetje en sommige wedstrijden zelfs met slagroom erop.
En als Cambuur zo doorgaat met voornamelijk thuis punten pakken, dan komt het vanzelf goed dit seizoen.

Cambuur - Utrecht: Mooie pot morgenavond :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

DayDreamer

FC Utrecht hoopt zaterdag voor het eerst dit seizoen een uitwedstrijd te winnen. De ploeg van Jan Wouters gaat op bezoek bij SC Cambuur. Geen makkelijke opgave, oordeelt Wouters.

"Ik heb Cambuur afgelopen weekend tegen AZ gezien en in die wedstrijd wist de ploeg goed te voetballen", constateert Wouters op de website van de Domstedelingen. "Cambuur verloor weliswaar, maar het zette goed druk naar voren. Ondanks dat ze dit jaar naar de Eredivisie zijn gepromoveerd, kunnen ze goed meekomen op dit niveau."

In Leeuwaren komt Wouters Dwight Lodeweges, de trainer van Cambuur, tegen. "Ik was samen met Dwight bij PSV assistent onder Seff Vergoossen. We hebben tweeëneenhalf jaar intensief samengewerkt. Van Lodeweges heb ik veel geleerd in die tijd. Hij kan op zijn eigen manier duidelijkheid en uitleg aan een groep geven. Het is een trainer die veel met individuele spelers bezig is om hen beter te maken. Dat is absoluut een kwaliteit."

Wouters doet niet al te dramatisch over het feit dat Utrecht nog geen uitwedstrijd won. "We speelden al tegen Ajax, FC Twente en Feyenoord en dat zijn ploegen die een stap verder zijn dan wij. Wij hebben ook deze week op het trainingsveld hard gewerkt om ons spel verder te verbeteren. Het is voor ons heel eenvoudig: wij spelen ons eigen spel en de uitvoering daarvan zijn we steeds verder aan het verfijnen."

Gévero Markiet (knie) en Tommy Oar (rug) zijn twijfelgevallen voor de wedstrijd. Adam Sarota (knie), Willem Janssen (knie) en Edouard Duplan (voet) ontbreken zeker.

Destroyer

nemen ze nog wat aanhang mee? Kan er niks over vinden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22