Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

denistel

gaat best man nog 400 hoor ik net ,,worden 2 uitverlochte wedstrijden in een week en dinsdag nog sun 6 tot 7 000 denk ik

nassaal achter de ploeg hop hop

GerardFraneker

denistel

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

lukoki was de 2e helft toch verreweg de gevaarlijkste en beste speler bij ons.vind woorden als blind paard en zo zwaar over dreven
ook hij leert nog elke dag maar feldballe en oebele hebben zondag helaas aanvallend helemaal niets laten zien.dus lukoki is gewoon
basis speler.

DayDreamer

Citaat van: denistel op oktober 24, 2013, 15:59:12
lukoki was de 2e helft toch verreweg de gevaarlijkste en beste speler bij ons.vind woorden als blind paard en zo zwaar over dreven
ook hij leert nog elke dag maar feldballe en oebele hebben zondag helaas aanvallend helemaal niets laten zien.dus lukoki is gewoon
basis speler.

Zo slecht (op dat stomme balverlies bij goal) vond ik Schokker niet spelen hoor, kan wel genieten hoe hij voetbalt, 2x ook een lange bal die hij met 1 beweging heerlijk stil legt, kan ik wel van genieten hoor, alleen zijn handelingssnelheid moet omhoog.

Galdiano

Citaat van: Lore op oktober 24, 2013, 20:59:02
Waarom staat cambuur daar niet bij?

Wat denk je zelf? Het begint met een T en eindigt op Romp!
Die doet niks voor supporters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccweestwel

Treb

Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 22:40:23

Ze is nogal van de regeltjes en de protecollen inderdaad. Totaal geen feeling met Cambuur.

Je kunt vinden van Keimpe wat je wil, maar dat was wel een vent met een Cambuur-hart. Die durfde zich ook wel in het grijze gebied te begeven. Viel vaak wel wat te regelen.

666

Dus buscombi kost voor utrecht supporters rond de 23 euro. Ik weet niet hoe het opgebouwd is, maar dan kost een toegangskaartje denk ik ook geen 20 euro. Ik denk dat een toegangsKaartje dan ook rond de 8 euro is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Mitar

Vanavond v Brakel maar op plek Ritzmaier en Ritzmaier dan op de 10. Brands op de buiten ipv Schokker/Feldballe, die zijn echt te licht bevonden. In winterstop maar echter versterking voor de linksbuiten halen

Lore

Citaat van: Mitar op oktober 25, 2013, 09:16:50
Vanavond v Brakel maar op plek Ritzmaier en Ritzmaier dan op de 10. Brands op de buiten ipv Schokker/Feldballe, die zijn echt te licht bevonden. In winterstop maar echter versterking voor de linksbuiten halen

Ik heb er geen problemen mee, maar ik weet niet of de vriendin van Ritzmaier daar vanavond mee akkoord gaat. 

Lore

Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 22:40:23

Zou kunnen, maar misschien is dit een vraag die KvC aan Cambuur kan stellen?

SCC-J

zijn dit niet de clubs waar fcu al tegen gespeeld heeft. Verder leuk initiatief alleen hebben Groningen PSV dit ook al. Waarom elke club weer iets anders moet en gaat bedenken is me een raadsel. Doe het gewoon als collectief veel makkelijker .