Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Dit moest gewoon eens gebeuren het was van beide kanten een verschrikking om naar te kijken. We zijn het ook allemaal eens dat wij geen scorend vermogen hebben en dat er zeker wat bij moet. Het positiespel van Cambuur ziet er goed uit alleen vind ik wel dat je dan vooruit moet voetballen en keuzes moet gaan maken om snel naar de goal te komen. Veel spelers van Cambuur brengen de bal en maken dan de keuze om maar weer een bal breed te spelen of weer terug. Bakker is daar een groot voorbeeld van, door zijn spelinzicht pakt hij kaarten die niet nodig zijn en kan Cambuur niet vooruit voetballen. Er moet een buiten bij en Hemmen zal fit moeten worden anders ben ik bang dat het snel afgelopen is.

Goutum

Citaat van: Harry L. op november 10, 2013, 09:19:47
Beste leovardia,

Je zou net als ik die geel/blauwe bril eventjes af moeten zetten. Als het goed is kom je dan tot de conclusie dat ongeacht hoe we spelen we geen (te weinig) punten pakken. We komen kwaliteit te kort, spelen vaak in een te laag tempo, te veel balletjes breed/terug, te weinig creativiteit en ga zo maar door. Het is dus begrijpelijk dat fans (zoals ik) met angst en beven naar de toekomst kijken. Ondanks dit alles blijf ik ze door dik en dun steunen. |:)

Niks geel/blauwe bril, het is gewoon de realiteit. Is iedereen vergeten hoe we met ditzelfde elftal Groningen, Heracles, PSV en Utrecht van de mat hebben gespeeld? Een week geleden liep iedereen de polonaise, en nu zijn we gedoemd te degraderen. Wat een negativiteit zeg, bah. Kijk naar Go Ahead, die verliezen met 5-0 bij NAC en winnen daarna bij Roda. Dat kunnen wij ook! Ik voorspel 8 punten erbij in de laatste 5 wedstrijden. 

Sonnema

wat voor ruimte kregen we tegen groningen om te voetballen??? En GOA heeft scorend vermogen wij niet

Cambuur123

3-0 (!!!) het schip in tegen een club die onder je staat... Ongelofelijk dat dat kan gebeuren...

Goutum

Citaat van: Sonnema op november 10, 2013, 09:48:08
wat voor ruimte kregen we tegen groningen om te voetballen??? En GOA heeft scorend vermogen wij niet

Volgens mij speelden wij bij GAE met 10 man 0-0. Wat zegt dat dan??

Lore

Citaat van: Goutum op november 10, 2013, 09:56:38

Dat is ook waar! We gingen deze competitie in om niet laatste te worden en daar voldoen we nog steeds aan. Het is alleen zonde om zo te verliezen

Sander Scc

64% balbezit is ook niet zo heel moeilijk als je de bal alleen maar acherin rondspeelt. Passes naar makrini of ritzmaier werden meteen ingeleverd of teruggespeeld.
Schade beperkt houden tot de winterstop en dan Tiga en een fatsoenlijke spits halen! Anders wurd het niks meer.

En dan dat stadion van ADO..  8P  Fort knox is er niks bij! HK veilig tussen 2 wandjes met een bult camera's errop.  :R

Destroyer

Citaat van: AL op november 10, 2013, 08:09:25
Zoals bruggink zei:als je nog maar 11 doelpunten hebt gemaakt heb je niets in de eredivisie te zoeken!

Vooral dat feit gaat je straks opbreken ben ik bang. Kijk naar RKC, verliest wel vrijdag maar weet ondanks toch 2 keer te scoren. Ik had dit helaas al verwacht, onze voorhoede is gewoon te licht.

Tot de winterstop puntjes proberen te sprokkelen en in de winterstop minimaal twee goede versterkingen voorin halen! Als dit niet gebeurt hoef je mij niet te vertellen wat er aan het eind van de rit is gebeurt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Lore op november 10, 2013, 10:05:20
Dat is ook waar! We gingen deze competitie in om niet laatste te worden en daar voldoen we nog steeds aan. Het is alleen zonde om zo te verliezen

Kun je blijven dromen, dat duurt niet lang meer. Wil niet een beroeps passimist zijn maar als er niet gescoord wordt ga je echt ten onder. Weer 180 minuten geen goal.  ;(

Destroyer

Dat het verdedigend goed stond.

Destroyer

Citaat van: Goutum op november 10, 2013, 09:45:30
Niks geel/blauwe bril, het is gewoon de realiteit. Is iedereen vergeten hoe we met ditzelfde elftal Groningen, Heracles, PSV en Utrecht van de mat hebben gespeeld? Een week geleden liep iedereen de polonaise, en nu zijn we gedoemd te degraderen. Wat een negativiteit zeg, bah. Kijk naar Go Ahead, die verliezen met 5-0 bij NAC en winnen daarna bij Roda. Dat kunnen wij ook! Ik voorspel 8 punten erbij in de laatste 5 wedstrijden.

Dat is heel optimistisch. GAE heeft goede vleugelaanvallers, wij op Lukoki in goede doen dan, niks. Voorspel nog vier punten max voor winterstop.

DayDreamer

Een wedstrijd waarin je weer niet tot scoren kwam, al 8 wedstrijden waarin we niet scoren.

Ze moeten ook eens kappen met dat ellenlange combineren, flikker die bal gewoon eens voor vanaf de zijkanten ipv altijd maar de man te willen uitspelen, in een aanval moeten er ook veel sneller mensen aansluiten richting die 16, de spits staat altijd alleen en de 2e bal is altijd voor de tegenstander.

AL

Citaat van: Goutum op november 10, 2013, 09:45:30

Je vergeet dat wij gewoon een dramatische voorhoede hebben.
Daarom winnen wij ook niet bij bijv Roda, Heerenveen of wie dan ook.
Sterker nog ik denk dat wij ook onder NEC en RKC gaan eindigen, want ook die hebben betere spelers voorin lopen.

In het begin van het seizoen kon je al zien dat wij voorin gewoon tekort komen. Een doelpunt tegen betekent eigenlijk zo goed als verlies!
Sorry, maar op dit moment zijn wij degradatiekandidaat nummer één.

legeips

Even iets delen wat op de site van VI staat.

● Opvallend: Dit duel is nog nooit eerder gespeeld in de Eredivisie. |:) Eindelijk wel..

● ADO Den Haag won zijn laatste twee thuiswedstrijden in de Eredivisie (Vitesse 2-1 en FC Twente 3-2).  :) is volgens mij het enige positieve

● SC Cambuur kwam buiten het eigen stadion slechts tot twee doelpunten in zes uitbeurten. Samen met FC Utrecht hebben de Leeuwarders een historisch diepterecord in handen, nog nooit scoorde een ploeg uit zo weinig.  :clint We waren heel geduldig..

● SC Cambuur-aanvoerder Ramon Leeuwin draait een goed seizoen gezien zijn vierde plek met een gemiddelde van 6,71 in het VI-pro klassement. De verdediger speelde hiervoor drie seizoenen bij ADO (45 duels, 0 goals).  :gelekaart Na gisteren is hij met stip gezakt!

● ADO hield in zijn elf duels in de Eredivisie geen enkele keer de nul. Over het kalenderjaar 2013 noteerde de ploeg in 27 Eredivisieduels slechts één clean sheet.  ;( Auw.. Auw...Auw.. Een litteken wordt open getrokken..

● De defensie van ADO incasseerde na elf speelronden 27 doelpunten.  Zo veel tegentreffers na elf duels was al sinds 1980/81 niet meer voorgevallen (toen 28 tegengoals). Ze mogen  :scc danken voor een beter gemiddelde..

● SC Cambuur doet het verdedigend beter dan de gastheren, getuige de veertien tegentreffers. Dat is een Eredivisierecord voor de Leeuwarders, gemeten na de eerste twaalf duels. Keeper Leonard Nienhuis hield ook vier keer de nul tot nu toe.  :? Doet of deed..

● SC Cambuur is de minst efficiënte ploeg van de Eredivisie. De ploeg ondernam 111 doelpogingen, waarvan er elf resulteerden in een doelpunt, een percentage van 9,91 procent. :wall HALLO WAKKER WORDEN VD BELT.. of verlang je weer naar :jupiler

● Tegen ADO is het gemakkelijk scoren. De ploeg kreeg tot dusverre 127 doelpogingen te verwerken en 27 daarvan resulteerden in een treffer, wat neerkomt op een percentage van 21,26 procent.  ;( Kan het nog erger...

● Mike van Duinen en Aaron Meijers sloegen namens ADO nog geen minuut over dit seizoen.  l8l Boeie

● Bij SC Cambuur geldt dit voor Wout Droste en Leonard Nienhuis.  _O_

● ADO moest in zijn laatste twaalf Eredivisiewedstrijden telkens minimaal één treffer incasseren.  :? :? :? 13 is een geluksgetal voor ADO, of had het niks met geluk te maken. :wall

Zucht.... Ik zou zo graag positief willen zijn. En de jongens motiveren voor NEC. Maar G....omme, dat moeten ze na gisteren zelf doen. Want die knop moet om en iedere speler moet bewust zijn van de slechte prestatie van gisteren.

Natuurlijk mag er een slechte wedstrijd bij zitten, maar na de winst van Go ahead en het spelen tegen een ADO met de bovengenoemde statistieken. Komt dit verlies keihard aan.

speculeter

Over twee weken winnen we in een kolkend Cambuur
stadion gewoon weer van nec hoor....
En dan word er weer heel anders gepraat hier
op het forum.
in de winterstop moet er gewoon aanvallendr
versterking bij.
komt wel goed joh. |:)