Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

FC Den Haag - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, oktober 25, 2013, 14:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Feyenoord (tweede helft) en ADO storen ons vroeg in de opbouw, waarmee de spelers geen raad weten. Veel terugspeelballen. Voorin waren we gisteren en al vaker dit seizoen onmachtig.
Iedereen roept dat we een spits moeten hebben, maar als de ballen van de zijkanten niet voorkomen, dan help een andere spits ook niet. Zelfde probleem heeft Ajax dit seizoen.
Het middenveld was gisteren ook dramatisch.

12 wedstrijden hebben we leuk aantrekkelijk voetbal laten zien, toen kwamen een aantal dingen niet zo gevoelig aan het licht als gisteren. Nu is het aan de spelers en de TS om de rust te bewaren.

De doelstelling was play-off halen. Daar staan we nu. Samen met NAC, NEC, RKC en Utrecht gaan we uitmaken wie rechtstreeks degradeert en wie play-off speelt en wie boven de streep eindigt.

Over twee weken weer een finale, we spelen thuis dus vol met z'n allen erachter.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Sonnema op november 10, 2013, 09:48:08
wat voor ruimte kregen we tegen groningen om te voetballen??? En GOA heeft scorend vermogen wij niet

Tegen Groningen gingen alle aanvallen waar een doelpunt uitkwam door het midden en niet via de buitenkanten.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: punkman op november 10, 2013, 00:30:43
Wat is er trouwens met de harde kern van ADO gebeurd ?
Hele eerste helft hoor je ze niet en diep in de 2de helft alleen maar 1 zielig kinderachtig liedje continu.

MiddenNoord is nu MegafoonNoord.
MI-Sider for Life

Collingwood

Voor het eerst dit seizoen zwaar teleurgesteld in de spelers (misschien ook tegen AZ, maar goed dat was ten minste nog een uitstekende tegenstander). Alleen Van der Laan en in mindere mate El Makrini haalden nog enigszins hun niveau. Hopelijk kunnen de selectie en technische staf hier lering uit trekken, want dit leek helemaal nergens op. Snel op naar NEC.
Kalmte alleen kan u redden.

papagaaiensoep

DRAAAAA-MA. Op inzet aftroeft. Wat een armoede voorin. Doelpunten ADO weliswaar 2x toevalstreffer en thuis zeker te pakken, maar zij komen tenminste in de positie om überhaupt op goal te schieten. Zit veel meer urgentie naar voren in. En het verschil met bv. GAE is dat een Houtkoop en Antonia als buutens ok kenne score. Die buutens van SCC komme amper tot een voorzet. Brands is het ok niet. Geen actie, geen achterlijn, geen dreiging, niet doelgericht. Lukoki kwam der niet doorheen. Christovao volledig in de buuse van Beugelsdijk. Van Moorsel viel m.i. wel redelijk in, Perrera ok.

Aan de andere kant ... toch niet te hard janke met sien allen. Dit is de eerste wedstriid dit seizoen dat Cambuur echt slecht speelt. Elke ploeg het dit soort wedstiiden wel. Met het goede spel van vorige wedstriiden zalle der echt wel meer punten komme. Alleen het gebrek aan scorend vermogen maakt dat de verdediging zwaar op de proef wurdt stelt. NEC thuus en RKC winne en staast der weer wat beter voor. Hoe dan ok wisten we dat het een loodzwaar seizoen wurde su!

Met as presentje voor de via-via-via kaartjessponsor een fleske antifries gingen we op weg naar skyboxke bij ADO. Die lui gingen der aan zitten te nippen, ze kotsten het er deur de oren sun bitsie weer uut. Ja must ook ineens achterover vege nou ....

Uutvak liet zich in begin goed horen. Okay we zaten er dicht bij, maar toch. Klasse dat ze der waren, wat zalle ze baalt hewwe in de bus terug. Toch wat anders dan een auto met kolkende koelbox vol bier op de achterbank, suwel heen as terug. Trouwens volgens mij hing dat geel/blauwe spandoek met Cambuurlogo verkeerd om ...

Allemaal bijzaak, maar hew mie wel wat zitten te vergapen aan de omvang van de commerciële kant van het verhaal bij ADO, ondanks dat het stadion lang niet vol zat. Maar wat een capaciteit van 15.000 al ken brenge. Overal kamers en zaaltsies met overal mensen, liften, trappenhuuzen etc. een behoorlijk groate organisatie met veel mokkels die alleen maar lui staan te begroeten. Geen enkele geest van het oude Zuiderpark, maar voor groei van een club kest der kennelijk niet meer omheen. Ja inderdaad, ik was nog niet eerder via sun skybox bij voetbal weest, dus de welbekende kinderhand ....   :proost

Len Cantello

Wat een complete afgang gister..... Duels werden bijna allemaal verloren. Niks lukte.

FC Den Haag is ook echt ADO geworden. Sfeer is ver te zoeken (met als triest dieptepunt die megafoon).

Heb me wel lopen verbazen over de uitstekende faciliteiten in't stadion. Dat hebben ze echt tien keer beter op de rit dan bij ons.

Ik hoop niet dat deze wedstrijd de maat is voor de volgende potjes, want dan gaat het seizoen uit als een nachtkaars.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

gewoon een fan

Dit is de eerste wedstrijd dat wij weggespeeld zijn  ;(
Natuurlijk helemaal niet slecht dat dit nu pas eens gebeurt maar wel erg teleurstellend dat het tegen deze zwakke tegenstander gebeurt  ;(

Deze wedstrijd snel vergeten en weer door.

Josli

Een offday. Kan gebeuren. Had denk ik toch vooral te maken met het veld. Dit was toch vooral in het nadeel van de voetballende ploeg. Wat me ook vooral opviel was het totaal ontbreken van creativiteit. Lukoki en Brands doen ALTIJD hetzelfde. Brands gaat trouwens echt niet hoger krijgen dan een 3, want was echt verschrikkelijk slecht. Misschien volgende keer Ritzmaier een proberen aan de linkerkant. Van Moorsel erbij op het middenveld en/of eventueel van Brakel, die me behoorlijk kon overtuigen in de voorbereiding.

Verder geen reden tot paniek. Heel veel mensen vergeten dat we met bijna dezelfde ploeg min of meer per ongeluk zijn gepromoveert. En vergeet dan vooral niet dat we vorig jaar meerdere van dit soort wedstrijden hebben gezien tegen veeel mindere ploegen. Ik twijfel er niet aan, of we staan er weer tegen NEC.

Oja. Ik had vroeger altijd wel wat met FC Den Haag. Das helemaal weg. Wat een lelijkerds, van Duinen, Beugelsdijk, Kramer. Daarbij nog een vreselijk publiek en een ongelooflijk irritante trainer.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op november 10, 2013, 13:42:45
Wat een complete afgang gister..... Duels werden bijna allemaal verloren. Niks lukte.

FC Den Haag is ook echt ADO geworden. Sfeer is ver te zoeken (met als triest dieptepunt die megafoon).

Heb me wel lopen verbazen over de uitstekende faciliteiten in't stadion. Dat hebben ze echt tien keer beter op de rit dan bij ons.

Ik hoop niet dat deze wedstrijd de maat is voor de volgende potjes, want dan gaat het seizoen uit als een nachtkaars.....

Zeker! De sfeer bij "snelwegstadions"  een stuk verder te zoeken. Vond het vrij troosteloos allemaal...

Complete offday van onze kant, had ik totaal niet gedacht en verwacht.

Tegen NEC de vieze smaak wegpoetsen!!!

Sonnema

Citaat van: Nightmarelwd op november 10, 2013, 11:36:45
Tegen Groningen gingen alle aanvallen waar een doelpunt uitkwam door het midden en niet via de buitenkanten.

Inderdaad maar omdat ze de ruimte kregen van Groningen kon een speler als Bakker wel de oplossing vinden. Nu komt hij onder druk en is hij nergens te bekennen.

wiekie1969

Perreira op de linksback laten staan en schuif Bijkertje maar door naar de linksbuiten, hij is snel met een goede traptechniek!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Lees net dat aantal opstap zijn geweest voor Ado!

Laat ze lekker!  :proost

Jack de Gier kwam om 5 uur kruipend uit de kroeg en stond er om half 3 ook weer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: Galdiano op november 10, 2013, 23:05:52
Lees net dat aantal opstap zijn geweest voor Ado!

Laat ze lekker!  :proost

Jack de Gier kwam om 5 uur kruipend uit de kroeg en stond er om half 3 ook weer!

Ik denk dat er ook geen haan naar had gekraaid als ze er inderdaad hadden gestaan.