Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op de knie leggen!  :0= |:)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

NRG

Weer thuis! Op naar de kwartfinale!!

drg

:O jammer...

Had op een leukere wedstrijd gehoopt, maar goed, da's gewoon weer alvast een ronde verder  :proost

Worden trouwens wel op verrotte dagen in ons stervenskoude stadion geprogrammeerd, vrees dat het wel weer eens een slechtbezochte wedstrijd zou kunnen worden

dizzhead

Citaat van: Jules058 op oktober 31, 2013, 23:36:17
Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op over de knie leggen!  :0= |:)
:clint

punkman

Hoeft toch niet echt gespeeld te worden toch ?
Utrecht kan toch wel even een email sturen met hoeveel ze willen verliezen ?  :devil

Treb

Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 23:38:53

Had op een leukere wedstrijd gehoopt, maar goed, da's gewoon weer alvast een ronde verder  :proost

Worden trouwens wel op verrotte dagen in stervenskoude stadion geprogrammeerd

Tja, wat had je dan verwacht? Dat dit in ergens in mei wordt gespeeld?  ;)

SCCJSK

Makje weer een ronde verder we gaan europa in

'T woanskip

EastSide058

merkwaardig dat zowel feyenoord als wij weer tegen dezelfde clubs spelen als vorig weekend !

over de tegenstander:
makkie |:) kwart finale here we come
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCCJSK

Die zondag er voor wel zware thuis wedstrijd tegen ajax maar dat heeft utrecht ook die moeten gelukkig tegen psv

'T woanskip

kgscc

Prima loting. Het belangrijkste is dat we thuis spelen.

Zal wel woensdag gespeeld worden als ik het programma zo bekijk, en we hebben vier uur extra rust en geen busreis tijdens de sneeuwstormen  :P

Ronald

Mooie loting, maar het zal geen makkelijke wedstrijd worden denk ik. Cambuur zal nog wel een dip krijgen en utrecht zal nog wel een keer opleven, maar de vraag is alleen wanneer. Het grootste voordeel is dat we een thuiswedstrijd spelen, dus.de kans op het bereiken van de kwartfinale is groot. Persoonlijk had ik liever een uitwedstrijd tegen een amateurploeg gezien, zodat je weer een aantal spelers rust kan geven met het oog op de competitie. Al met al een leuke tegenstander geloot op een koude doordeweekse avond. Hopelijk spelen we niet weer om een rottijd, maar mooi rond een uur of 8.

The Prominence

Citaat van: Jules058 op oktober 31, 2013, 23:36:17
Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op de knie leggen!  :0= |:)

ik zeg : 3-1!  |:)

CambuurAmersfoort

Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen

Destroyer

Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 23:38:53

Worden trouwens wel op verrotte dagen in ons stervenskoude stadion geprogrammeerd, vrees dat het wel weer eens een slechtbezochte wedstrijd zou kunnen worden

Beetje verwend?  ;) vorig jaar had dit een top wedstrijd geweest.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Leovardiascc op november 01, 2013, 00:23:43
ik zeg : 3-1!  |:)

Denk 2-2 met verlenging en penaltys  :P nienhuis weer de held  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22