Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: Casual14 op november 18, 2013, 15:40:46
Is dit zeker? Wie kan meer vertellen?
Cambuur Culture meldt namelijk nog niets.

Dit is zeker!!!

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op november 18, 2013, 18:33:22
Is het juist niet zo dat recettes eerst worden gedeeld en in de rondes daarna niet meer?
Nee, eerste 3 ronden krijgen de gasten een vergoeding van ongeveer 2500 euro. Vanaf deze ronde worden de recettes na aftrek van alle kosten gedeeld. (Art 39)
Kaartprijzen t/m 1/8e finale mogen door de thuisspelende club zelf worden bepaald. Vanaf de kwartfinales dienen de normale prijzen gehanteerd te worden.

Art 19
CiteerTot en met de 1/8e finales zijn alle deelnemers, behoudens de thuisspelende amateur-verenigingen, gehouden entreeprijzen voor de losse kaartverkoop te hanteren tot een hoogte van maximaal 50% van de prijzen die gehanteerd worden bij de losse kaartverkoop tijdens reguliere competitiewedstrijden. Hiervan kan worden afgeweken indien de beide deelnemers dit vooraf schriftelijk zijn overeengekomen.
Vanaf de 1/4e finales zijn alle deelnemers gehouden voor de losse kaartverkoop entreeprijzen te
hanteren overeenkomstig de prijzen die gehanteerd worden bij losse kaartverkoop tijdens
reguliere competitiewedstrijden. Hiervan kan worden afgeweken indien beide deelnemers dit
vooraf schriftelijk zijn overeengekomen.
Deelnemers die in het bezit zijn van loges, skyboxen en/of business-seats, dienen voor deze
plaatsen, indien zij bezet zijn, de prijs van de duurste tribuneplaats in de wedstrijd
afrekening ex artikel 40 van de 1/8e, 1/4e en 1/2e finales op te nemen

Artikels 39 en 40
CiteerTot en met de 4e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de
inkomstenwedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekers
vergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd. Debezoekende club kan na het spelen van de wedstrijd een factuur zenden voor dit bedrag, vermeerderd met btw, gericht aan de KNVB, afdeling crediteurenadministratie, postbus 555, 3700 AN Zeist. Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 40) ontvangen.
Indien voornoemd nettoresultaat berekend conform artikel 40 negatief uitkomt, kan dit tekort na goedkeuring van de desbetreffende afrekening door het bestuur betaald voetbal geheel of gedeeltelijk worden aangevuld voor zover voldoende fondsen in de voorgaande seizoen en verkregen uit de zogenaamde 5% afdracht aanwezig zijn, tot een maximum van € 7.500,

CiteerHet nettoresultaat van de wedstrijden in de 1/8e, 1/4e en de 1/2e finales wordt berekend door van de bruto recetteopbrengst de omzetbelasting (6% btw) af te trekken waarna van het alsdan verkregen bedrag de navolgende posten worden afgetrokken:
- provisie Ticketbox;
- organisatiekosten, waaronder (doch niet uitsluitend) stadion- of terreinhuur (inclusief verlichting) en de kosten voor wedstrijd- en veiligheidsorganisatie. Aan organisatiekosten kan een vast deel van de bruto recette exclusief btw worden toegerekend, te weten 35% met een maximum van € 185.000,
- heffing KNVB (2,5% van de bruto recette exclusief btw) indien een betaaldvoetbalorganisatie de thuisspelende deelnemer is;
- heffing Stimuleringsfonds Jeugdvoetbal (4,9% van de bruto recette exclusief btw) indien een betaaldvoetbalorganisatie de thuisspelende deelnemer is;
- reis- en verblijfkosten bezoekende deelnemer.

TM

Wedstrijd tegen utrecht is toch 1/8 finale? Dus dat betekent dat Cambuur zelf de prijzen mag bepalen. En Cambuur hanteert nu de hoogst mogelijke prijs, omdat alle kaarten voor 50% verkocht worden, zoals verplicht gesteld is in artikel 19. De kaartprijs kan wel lager, maar dat moet door beide clubs goedgekeurd worden.

Marc S

De prijzen zijn niet veel duurder dan tegen Nac hoor? voor zuid het zelfde voor noord en oost 1.50 er bij op. Als ze nou 18 euro hadden gevraagd.. oke maar vind dit nog behoorlijk meevallen.

kgscc

Toch jammer dat de prijzen hoger zijn dan bij de vorige wedstrijd. Daar kwamen ook niet veel mensen op af en nu waarschijnlijk helemaal niet.

666

Citaat van: kgscc op november 18, 2013, 22:31:05
Toch jammer dat de prijzen hoger zijn dan bij de vorige wedstrijd. Daar kwamen ook niet veel mensen op af en nu waarschijnlijk helemaal niet.

Dat ligt niet aan een prijsverhoging van €1.50, dat ligt eerder aan het tijdstip.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Don

Iedereen die er tegen nac niet was mag van mij tegen Utrecht ook wel thuis blijven! Wat een gejank van iedereen over de prijs van een kaartje.. Het tijdstip zal deze wedstrijd nog meer supporters kosten verwacht ik. Burgemeester bedankt! Tegen NAC bleef het gross al thuis, omdat een kaartje 7,50-10,00 kostte.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

666

Citaat van: Don op november 19, 2013, 08:12:38
Iedereen die er tegen nac niet was mag van mij tegen Utrecht ook wel thuis blijven! Wat een gejank van iedereen over de prijs van een kaartje.. Het tijdstip zal deze wedstrijd nog meer supporters kosten verwacht ik. Burgemeester bedankt! Tegen NAC bleef het gross al thuis, omdat een kaartje 7,50-10,00 kostte.

Dat lag tegen NAC niet aan de kosten maar aan het tijdstip. Als jeugd vroeg naar school moet of je moet heel erg vroeg naar je werk dan kunnen er keuzes gemaakt worden om die wedstrijd op tv te kijken.

Casual14

Citaat van: Ronnie tng op november 18, 2013, 19:12:37
Dit is zeker!!!

Mooi dat er actie ondernomen word! Wanneer komt er meer duidelijk over de actie, wat de bedoeling word etc....

kgscc

Citaat van: 666 op november 19, 2013, 08:00:56
Dat ligt niet aan een prijsverhoging van €1.50, dat ligt eerder aan het tijdstip.
Dat bedoelde ik ook. De combinatie van de verhoging en het tijdstip (wat natuurlijk schandalig is).

Don

Citaat van: 666 op november 19, 2013, 08:19:23
Dat lag tegen NAC niet aan de kosten maar aan het tijdstip. Als jeugd vroeg naar school moet of je moet heel erg vroeg naar je werk dan kunnen er keuzes gemaakt worden om die wedstrijd op tv te kijken.
Iedereen had zijn eigen smoes wel klaar inderdaad, er zullen genoeg kerels niet zijn geweest die prima een uurtje later naar bed hadden gekund.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

666

Citaat van: Don op november 19, 2013, 21:43:35
Iedereen had zijn eigen smoes wel klaar inderdaad, er zullen genoeg kerels niet zijn geweest die prima een uurtje later naar bed hadden gekund.

Dat denk ik ook.. ach als ik er maar bij ben  :koffie

Sfeertje was met de mensen die er waren wel goed, ik vermaak mij altijd uitstekend (als er gewonnen wordt  :insane)

John Hiatt

Volgens lc van vandaag begint de wedstrijd om 20.00 uur. Verstandige beslissing van Crone.

666

Citaat van: John Hiatt op december 04, 2013, 08:05:09
Volgens lc van vandaag begint de wedstrijd om 20.00 uur. Verstandige beslissing van Crone.

Mis ik nu de opening van het glazenhuis  :P 8P

speculeter

Id....gewoon 8 uur.
volle bak!