Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op november 29, 2013, 17:06:19
Als alle buscombis leeg blijven gaat zelfs de bvo achter zijn oren krsbben.. als er constant 50 man mee gaan vind de club het wel best...
Als je 4/5 wefdtrijden zonder uitsupporters zit en op alle mogelijke manieren steeds statemants maakt xal re media en andere clubs dit oppakken... zodra cambuur qua supportersbeleid negatief in het daglicht komt te staan kan er best een effect ontstaan day positiet kan uitpakken denk ik... maar zolang de verdeeldheid blijft zal het zo blijven.
Zolang die verdeeldheid blijft zal er inderdaad niet veel veranderen.

Aan de andere kant moet je ook de personen respecteren die wel elke uitwedstrijd van hun club er bij willen zijn buscombi of geen buscombi. Dat dat wellicht voor de tegenstanders van de buscombi niet zo positief is staat als een paal boven water. En dat je daar dan je ongenoegen over uit is ook logisch. Het is misschien soms alleen de manier waarop  :insane

Zondag ben ik er wel maar zit tussen de geel/zwarten. Ik kon overigens gewoon 10 plaatsen kopen, dus voor een groepje Cambuur fans die er bijvoorbeeld met z'n 10en naar toe gaan en met 10 bij elkaar wil zitten is het dus gewoon mogelijk. En stel dat je met z'n 5en je aanmeldt en inlogt koop je dus gewoon 50 plekken bij elkaar. Stel dat, zorgt de plaatselijke veldwachter er wel voor dat er niks gebeurt. Al met al genoeg mogelijkheden om er bij te zijn zonder die verplichte buscombi  |:)

De vakken grenzend aan het uitvak zijn trouwens niet te kiezen, dus ik zit daar eentje naast.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCornjum

Citaat van: pvanbuijtene op november 29, 2013, 17:06:19
.. als er constant 50 man mee gaan vind de club het wel best...
maar zolang de verdeeldheid blijft zal het zo blijven.

Heb je daar naar gevraagd, ben je met de BVO aan tafel geweest? of is dit een aanname?

Naar AZ met bijna 700 man, een uurtje verder over de A4 naar FC Den Haag (6punten wedstrijd) nog geen 8% van dat aantal?

De supporters die naar Leeuwarden komen en in het goed gevulde uitvak gaan staan, begrijpen die de situatie die onze lokale driehoek oplegd !!!!
Watching Football Is Not A Crime

Lore

Citaat van: SCCornjum op november 29, 2013, 16:45:34
Niemand ligt er wakker van, je wordt alleen maar uitgelachen door het thuis publiek.

Hoe een andere club over ons denkt zal mij persoonlijk aan mijn reet roesten. Maar er ligt volgens mij ook niemand wakker van als er niemand in het uitvak zit. Daarom gaat er ook niets veranderen als de combi geboycot wordt. De locale driehoek heeft daar zelfs (persoonlijk) belang bij, want dan kan er ook niets mis gaan.

pvanbuijtene

Citaat van: SCCornjum op november 29, 2013, 17:38:20
Heb je daar naar gevraagd, ben je met de BVO aan tafel geweest? of is dit een aanname?

Naar AZ met bijna 700 man, een uurtje verder over de A4 naar FC Den Haag (6punten wedstrijd) nog geen 8% van dat aantal?

De supporters die naar Leeuwarden komen en in het goed gevulde uitvak gaan staan, begrijpen die de situatie die onze lokale driehoek oplegd !!!!

Aanname ... want ze doen er nu ook niks aan dus blijkbaar vindrn ze het best..
Fc groningen had autocombi naar vitesse mer kaartje inwisselen bij uitvak... wij buscombi.. no way!

poelie-lwd

Kan dit gejank verder voortgezet worden in een ander topic?. Ik zou het graag over voetbal willen hebben als het u niet ontrieft...

Namens de feestcommissie DANK!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

ja ken wel poelie we gaan voor een paar verassingen.in de opstelling dan he

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

speculeter

richard

Dat denk ik ook....morgen maar naar de training jongens op de velden van v.v. Leeuwarden

denistel

vandaag idd training op gewoon gras en dan zal ook duidelijk worden wie wel of niet 100% fit zijn

Dokkumer

Citaat van: Lore op november 29, 2013, 15:55:49
.

Maar Dokkumer? Denk je nu werkelijk dat er iemand wakker van ligt als het uitvak leeg is?
Nee, moeten we daarom TOCH maar als makke schapen in die bus stappen?

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 30, 2013, 09:17:22
Nee, moeten we daarom TOCH maar als makke schapen in die bus stappen?

Daar zit ook wel weer wat in. Daarom heb ik de
Principiële keuze gemaakt om soms wel en soms
Niet in te stappen. Dat zal ze leren!

Tukker

Citaat van: Lore op november 30, 2013, 09:39:55
Daar zit ook wel weer wat in. Daarom heb ik de
Principiële keuze gemaakt om soms wel en soms
Niet in te stappen. Dat zal ze leren!
Dat zal ze juist niet leren want als iedereen zo denkt hebben we elke keer een halfvol uitvak en in plaats van bijv. 8 maar 4 bussen. Bij NEC hadden we toch ook niet het idee dat die aan het protesteren waren met 5 bussen ?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2013, 20:36:21
Kan dit gejank verder voortgezet worden in een ander topic?. Ik zou het graag over voetbal willen hebben als het u niet ontrieft...

Namens de feestcommissie DANK!

Waarom? Velen hebben het over de buscombi naar Vitesse. Ik zie nergens staan dat het specifiek over het spel of opstelling moet gaan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Zal wel 442 worden met Lukoki en Christovao voorin.
Middenveld met Makrini, v Brakel, Ritzmaier en Bakker.
Achterin Droste, Leeuwin, vd Laan en Pereira.

Lijkt mij een logische opstelling tegen Vitesse uit.