Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op november 30, 2013, 11:57:49
Prima opstelling al had ik ritzmaier ook op het middenveld geposteerd in een 4-2-3-1 systeem. Uiteraard is het maar net hoe ze positioneel staan. In principe komt het op hetzelfde neer.
De keuze om het systeem om te gooien snap ik helemaal geen bal van. Vast systeem, uit/thuis geeft vertrouwen. En duidelijkheid. Als we nu iedere week gaan lopen kutviolen met het spelsysteem omdat Hemmen voor de 100ste keer een pijntje heeft en Bijker in een winterdipje zit, dan vrees ik het ergste. 
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: AL op november 30, 2013, 13:22:09
Snap de keuze voor v Moorsel als (valse) spits niet. Die verliest elk duel en is in mijn ogen totaal niet geschikt om als diepste speler te spelen.
Zou zelf voor Barto of Christovao kiezen.
Morgen kunnen de verdedigers van Vitesse een snipperdag houden vrees ik.

442 met barto en lukoki voorin had ik geprobeerd. Snelheid en stevig middenveld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Len Cantello op november 30, 2013, 15:30:03
De keuze om het systeem om te gooien snap ik helemaal geen bal van. Vast systeem, uit/thuis geeft vertrouwen. En duidelijkheid. Als we nu iedere week gaan lopen kutviolen met het spelsysteem omdat Hemmen voor de 100ste keer een pijntje heeft en Bijker in een winterdipje zit, dan vrees ik het ergste.

Ik snap het wel. We hebben immers amper punten gepakt in uitwedstrijden. Gewoon thuis lekker 433 en uit behoudend 442 spelen.

Harry L.

Dit wordt een doelpuntloze wedstrijd voor ons ben ik bang. Die van Moorsel heeft mij nog geen seconde kunnen bekoren. Zonder echte spits :O

poelie-lwd

Ik snap het wel. We maken te weinig goals, de bezetting voor de goal is dramatisch en we missen stootkracht voorin. Deze selectie bekijkend heb je meer mogelijkheden met middenvelders dan dat we terug  kunnen vallen op aanvallers die voorzien in de behoefte. Ik ga er vanuit dat we thuis ook zo gaan spelen tot de winterstop. Mochten we onverhoopt tigha en de leeuw binnenhengelen dan vallen ze terug op het beoogde 433 systeem.

Begrijpt u het nu oh grote brulaap?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Komt nog bij dat onze middenvelders meer scoren dan onze voorhoede spelers.

Destroyer

Citaat van: Harry L. op november 30, 2013, 16:14:11
Dit wordt een doelpuntloze wedstrijd voor ons ben ik bang. Die van Moorsel heeft mij nog geen seconde kunnen bekoren. Zonder echte spits :O

Gewoon lekker op de counter. Die lui moeten zich bewijzen staan bovenaan. Een punt zou ik al heel blij mee zijn.

Goutum

Er wordt niks omgegooid wat betreft spelsysteem. De enige verandering t.o.v. NEC is Van Moorsel op de plek van Hemmen en Bakker op de plek van Van Moorsel. En Nienhuis terug op de goal uiteraard.

Ik ben persoonlijk wel nieuwsgierig naar Van Moorsel in de spits, zou best eens een goede zet kunnen zijn. Christovao en Barto zijn gewoonweg niet goed genoeg. Vooral in uitwedstrijden heb je zo meer dynamiek en snelheid naar de goal in de omschakeling en met Van Brakel en Makrini voor de verdediging een extra slot op de deur.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Laat sien ast foor Cambuu

Vak leeg houden lijkt mij geen optie.
Vak met spandoeken vol hangen ANTI COMBI heeft veel meer effect.
En wordt dan ook weer gelezen door alle kijkers van Eredivisie voetbal.
NOOIT JE STILHOUDEN EN WEGBLIJVEN.
LAAT SIEN AST FOOR CAMBUUR BIST!!!!
EN LAAT SIEN EN HOREN AST ANTI BUSCOMBI BIST!

Harry L.

Citaat van: Destroyer op november 30, 2013, 16:33:16
Gewoon lekker op de counter. Die lui moeten zich bewijzen staan bovenaan. Een punt zou ik al heel blij mee zijn.

Ik zou ook zeker blij zijn met een punt. Ik had liever Cristovao gezien in plaats van V. Moorsel. Ik vond hem in de beker tegen Nac nog niet zo slecht. Ik heb het gewoon niet op die van Moorsel. Die heeft trouwens ook al een paar beste kansen om zeep geholpen.

SCC-J

Citaat van: Laat sien ast foor Cambuu op november 30, 2013, 18:14:33
Vak leeg houden lijkt mij geen optie.
Vak met spandoeken vol hangen ANTI COMBI heeft veel meer effect.
En wordt dan ook weer gelezen door alle kijkers van Eredivisie voetbal.
NOOIT JE STILHOUDEN EN WEGBLIJVEN.
LAAT SIEN AST FOOR CAMBUUR BIST!!!!
EN LAAT SIEN EN HOREN AST ANTI BUSCOMBI BIST!
:O

poelie-lwd

Citaat van: Goutum op november 30, 2013, 16:54:01
Er wordt niks omgegooid wat betreft spelsysteem. De enige verandering t.o.v. NEC is Van Moorsel op de plek van Hemmen en Bakker op de plek van Van Moorsel. En Nienhuis terug op de goal uiteraard.

Ik ben persoonlijk wel nieuwsgierig naar Van Moorsel in de spits, zou best eens een goede zet kunnen zijn. Christovao en Barto zijn gewoonweg niet goed genoeg. Vooral in uitwedstrijden heb je zo meer dynamiek en snelheid naar de goal in de omschakeling en met Van Brakel en Makrini voor de verdediging een extra slot op de deur.

Als je met maar 1 pure aanvaller (lukoki) in je basis 11 gaat spelen dan ga je echt wel tornen aan het 433 systeem. In mijn beleving is het niet onlogisch om voor de 4 mans verdediging 2 controleurs te posteren. Met bakker, moorsel en ritzmaier een linie daarvoor en lukoki in een vrije rol in de punt van de aanval moet je veel aanvallende dreiging kunnen etaleren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op november 30, 2013, 18:31:41
:O
LAAT SIEN DAST ANTI COMBI BIST :devil

Toch ben ik bang dat Laat Sien wel een punt heeft. Je krijgt nooit iedereen uit die bus, hoe graag wij het ook zouden willen. Vanmiddag een hele discussie gehad met iemand die morgen wel gaat, die ziet het verschil niet en balkt maar over ons verleden door.
Als er dan zo nodig een aantal supporters mee moeten, dan maar een vak vol spandoeken meenemen.

papier

Ik snap er ook niet veel van, zeker niet met de kennis dat het voetballend wel oke was allemaal in het oude systeem. Dat je te weinig creëert en afmaakt is misschien zo maar dat zie ik met een andere opstelling en middenvelders in de aanval ook niet veranderen. Nee, het vertrouwen wat Lodeweges eerder ook na verloren wedstrijden predikte is er bij mij nog gewoon en houd daar maar lekker aan vast.