Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

michello

Of wellicht Van Moorsel ipv Christovao? Dat vind ik pas een verrassing namelijk  ;)

Yellow Army

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 28m

Geen Bijker, Hemmen en De Graaf op het veld. #training #Cambuur #VITCAM
Area 58

Dokkumer

Bliksem, Jeremy er ook al niet bij. Enorme aderlating, snel mijn pool veranderen 8P

Nightmarelwd

Nienhuis,Pereira,Vd Laan,Leeuwin,Droste,VBrakel,ElMakrini,Bakker,Vmoorsel,Ritzmaier,Lukoki #VITCAM
MI-Sider for Life

Dokkumer

Zie het al, simpele overwinning morgen |:)

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op november 30, 2013, 11:25:55
Zie het al, simpele overwinning morgen |:)

1-4
4de minuut rode kaart Havenaar.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Voor degene die gaan, kijk uit voor de politie in Arnhem. Die willen je nog wel eens vanuit het niets een klap op je kop geven.

https://www.youtube.com/watch?v=erbcA51uLQg
MI-Sider for Life

Yellow Army

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 12m

#Cambuur morgen met ruit op middenveld en Van Moorsel in punt voren (valse spits) Ritzmaier vrij op links Lukoki op rechts. #VITCAM

Verrassend...
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2013, 11:29:25
Voor degene die gaan, kijk uit voor de politie in Arnhem. Die willen je nog wel eens vanuit het niets een klap op je kop geven.

https://www.youtube.com/watch?v=erbcA51uLQg
Is bij de ouderen al jaren algemeen bekend dat de gefrustreerde pettenbrigade van Arnhem nogal primitief kan reageren. Kan me 1999 nog heel goed herinneren :|
Extra voorzichtigheid is geboden na het laatste bezoekje van onze jongens, dat ligt de blauwe brigade nog vers in het geheugen en zal van die kant nog de nodige frustraties bevatten. Het maakt dan niet uit of je er toen bij was of niet.

papier

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op november 30, 2013, 11:30:38

#Cambuur morgen met ruit op middenveld en Van Moorsel in punt voren (valse spits) Ritzmaier vrij op links Lukoki op rechts. #VITCAM

Verrassend...

Prima opstelling al had ik ritzmaier ook op het middenveld geposteerd in een 4-2-3-1 systeem. Uiteraard is het maar net hoe ze positioneel staan. In principe komt het op hetzelfde neer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op november 30, 2013, 11:57:49
Prima opstelling al had ik ritzmaier ook op het middenveld geposteerd in een 4-2-3-1 systeem. Uiteraard is het maar net hoe ze positioneel staan. In principe komt het op hetzelfde neer.

Laat het maar gebeuren!!
Heb er alweer zin in, blijft genieten elke week in de eredivisie

|:) |:) |:)

AL

Citaat van: Yellow Army op november 30, 2013, 11:30:38

Verrassend...

Snap de keuze voor v Moorsel als (valse) spits niet. Die verliest elk duel en is in mijn ogen totaal niet geschikt om als diepste speler te spelen.
Zou zelf voor Barto of Christovao kiezen.
Morgen kunnen de verdedigers van Vitesse een snipperdag houden vrees ik.

okkele

ieder zn eigen mening he?
op die positie is balcontrole verreweg het belangrijkst en als je dan moet kiezen uit technicus van moorsel of betonvoet barto of sprinter cristovao dan is het niet moeilijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tukker

Citaat van: okkele op november 30, 2013, 13:49:53
ieder zn eigen mening he?
op die positie is balcontrole verreweg het belangrijkst en als je dan moet kiezen uit technicus van moorsel of betonvoet barto of sprinter cristovao dan is het niet moeilijk.
In uitwedstrijden zijn we toch vaak iets minder dwingend als thuis en daaromzie ik persoonlijk dan liever Christovao, die snel is en ook in de dekking goed aangespeeld kan worden. Maar idd heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Maar Christovao en Barto achter de hand voor het Cambuur kwartiertje  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist